Turkey Triple Jump Record Holder Tuğba's Springboard İstanbul 2023

Tugba's Springboard Istanbul, detentore di record di salto à trè tappe in Turchia
Turkey Triple Jump Record Holder Tuğba's Springboard İstanbul 2023

A ghjovana stella Tuğba Danışmanz, chì hà fattu un grande prugressu in l'ultime duie stagioni in triplu saltu, hè chjusa in Istanbul 2023.

Tuğba Danışmanz, detentore di record di triplu saltu turcu, chì hà ancu vintu u Campionatu Europeu U23 in a so carriera, cuntinua a so preparazione per i Campionati Europei di Atletica Indoor 2023 in Ataköy. Tugba, 23 anni, chì hà cuntinuatu u so campu di pre-stagione in Mersin, hà fattu tutti i so piani per ottene un successu storicu pigliendu u podium in a so propria filiera in Ataköy Athletics Hall in marzu.

In u 2021, Danışmanz hè diventata a prima atleta femminile in Turchia à passà a diga di 14 metri in trè passi, è dopu hà vintu una medaglia d'oru à i Campionati Europei U23 in Gavle, battendu un altru primu. L'estate scorsa, Danışmanz andò à i Campionati Mondiali di Atletica in Eugene è diventò u primu atleta turcu à ottene questu in trè passi.

Tugba Danismaz

Dopu avè guadagnatu un momentu significativu cù l'allenatore Cahit Yüksel, cù quale hà cuminciatu à travaglià in 2019, è migliurà i so gradi ogni annu, Danışmanz cita u Campionatu Europeu di Atletica Indoor in Istanbul cum'è u so scopu più impurtante quist'annu. Sottulineendu chì di solitu puntua assai cunsistenti in cuncorsi interni, u detentore di u record turcu hà dettu: "Perchè ùn stabilisce micca un novu record è una medaglia d'oru davanti à u mo publicu in a sala di Istanbul, induve aghju battu u record turcu parechje volte prima? Sò chì possu fà questu ", dice.

Tuğba, chì hà cambiatu u so nome in "Medaglia d'oru" cù una riferenza umoristica nantu à u so contu di e social media in l'ultime settimane, pare avè trovu un modu intelligente per incisione u so scopu ogni volta chì apre u so contu.

Tuğba Danışmanz, chì hè trà l'ambasciatori promozionali di Istanbul 2023, hè rispunsevule per trasmette u missaghju di "trasfurmazione avanti". Mentre riassume a so missione, Tuğba hà dettu: "Siccomu a nostra direzzione hè orientata à u futuru, sottulinemu a parolla avanti per enfatizà questu in un sensu. Per un futuru più vivibile, avemu da mette u riciclamentu in u centru di a nostra vita ".