U Pianu di Strategia Spaziale Naziunale di Turchia serà introduttu in marzu

U Pianu di Strategia Spaziale di Turchia serà presentatu in marzu
U Pianu di Strategia Spaziale di Turchia serà lanciatu in marzu

U Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Murat Kurum hà assistitu à a 3a Cunferenza Internaziunale di Sviluppu è Gestione Immubiliarii urganizata da l'Università di Ankara è hà dettu: "Cù u "Piano di Strategia Spaziale Naziunale Turchia", chì palesa u futuru centu anni di u nostru 81. cità, prutegge e siluette di e cità, migliurà a qualità di vita di u nostru populu Aumenteremu è rinfurzà l'impieghi. Averemu ancu a riunione introduttiva di u nostru Pianu di Strategia Spaziale Turchia in marzu, cù a prisenza di u nostru Onorevole Presidente ... "

Esprimendu chì parechji paesi anu messu a cunniscenza di u statu suciale nantu à u scaffale cù e crisi ecunomiche causate da a pandemia è a guerra, u Ministru Kurum hà dettu: "Malgradu tutte e difficultà in stu prucessu, avemu sempre classificatu secondu in u mondu in u settore di a custruzione cum'è un paese. Ogni mossa in u campu di l'immubiliare attiva 250 sottosettori... Rivivemu e nostre 45 Piazze Storiche in 80 pruvince. U nostru scopu hè di aumentà u numeru di Piazze Storiche di a Città à 2033 in Turchia da u 250. Avemu prisentatu u nostru 1 milione di terreni infrastrutturali à i nostri citadini per preparà l'infrastruttura, per attribuisce spaziu à i nostri citadini in cundizioni adattati è per furnisce l'accessu à a casa, è avemu cuminciatu à disegnà e nostre regule da oghje. Enfatizendu chì u seculu di Turchia serà u seculu di i rifiuti zero è u seculu di a sustenibilità, u Ministru Kurum hà dettu: "In cunfurmità cù i nostri obiettivi di emissioni nette Zero 2053, cresceremu cù i miri chì avemu stabilitu in ogni campu è ghjunghjeremu. sti obiettivi inseme ". disse.

Murat Kurum, Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, hà assistitu à a 3rd International Conference on Real Estate Development and Management organizata da l'Università di Ankara.

Facendu un discorsu quì, u Ministru Kurum hà dichjaratu chì u tema principale di a cunferenza hè statu determinatu cum'è "New Reality and New Norm in Real Estate" è hà enfatizatu chì hè assai preziosu per sviluppà l'area immubiliare secondu a nova normalità secondu i bisogni. di u ghjornu.

"L'unica suluzione à a crisa climatica; facenu cambiamenti radicali in tutti i campi di a vita è una trasfurmazioni verde sustinibili "

U Ministru Kurum hà dichjaratu chì i disastri dovuti à u cambiamentu climaticu sò diventati avà in una nova normalità è ognunu hà a rispunsabilità di cummattiri, è hà dettu: "A nostra casa cumuna, a nostra Terra, è u nostru paradisu, Turchia, stanu affruntendu e gravi cunsequenze di u clima. crisa. Sinop, Bartın, Kastamonu, Rize sò e pruvince induve avemu avutu grandi inundazioni. L'incendii forestali in Antalya è Muğla sò l'esempii più cuncreti di u cambiamentu climaticu di mucillagine chì ùn avemu mai vistu prima, ma scontru dui anni fà in u Mari di Marmara. Ciò chì mostra questi cum'è a nova normale hè chì u numeru è i tipi di sti disastri aumentanu ogni ghjornu è sò diventati u flussu naturali di a vita. Avà accettemu sti disastri cum'è naturali. Duranti u nostru prucessu di ministeru, ùn avemu quasi mai pusatu. Ci hè stata una inundazione, andemu, ci hè statu un terramotu, ci hè statu un focu, eramu torna cù i nostri citadini. Forse avemu campatu disastri senza precedente in a nostra storia. U mutivu di questu hè a nova normalità, vale à dì l'effetti di u cambiamentu climaticu nantu à e nostre cità, a nostra aria, a nostra acqua, a nostra terra. Allora chì hè a suluzione à sta crisa ? In fatti, avemu da vene à sta suluzione inseme. U nostru solu rimediu contr'à a crisa climatica hè di fà cambiamenti radicali in ogni aspettu di a vita è di esse una trasfurmazioni verde sustinibili ". disse.

"Sfurtunatamente, i paesi sviluppati anu utilizatu e risorse di u mondu rudely cum'è s'ellu ùn finiscinu mai"

U Ministru Kurum hà enfatizatu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu 2053 emissioni Nette Zero è obiettivi di Sviluppu Verde à l'Assemblea Generale di e Nazioni Unite è hà dettu: "Cumu Turchia, mettemu tutti i nostri sforzi in questa direzzione. U nostru paese ùn hà micca rispunsabilità storica per fà u mondu cusì. I paesi sviluppati anu sfurtunatamenti utilizatu e risorse di u mondu rudely cum'è s'ellu ùn finiscenu mai. À u puntu ghjuntu oghje, u nostru mondu s'hè riscaldatu da 1.2 gradi Celsius, è tutti i paesi di u mondu si battenu per mantene à 1.5 gradi. Se pudemu mantene à 1.5 gradi, serà un mondu vivable. Quandu guardemu à a tavula oghje, vedemu u risultatu chì hè difficiule di mantene à 1.5 gradi. Dunque, avemu da luttà sta lotta inseme. Avemu ancu prutege a nostra acqua in u quadru di a sustenibilità. A pupulazione mundiale ghjunghje à 2050 miliardi in u 10 è e risorse d'acqua sò listessi, ancu cù l'effetti di u cambiamentu climaticu, i risorsi d'acqua sò in diminuzione. Dunque, avemu da determinà a nostra cultura di vita in tutti i spazii sicondu i novi bisogni è a nova normale ". disse.

"Avemu da sviluppà novi tecnulugia in tutti i campi per avè una voce in u mondu"

Dichjarà chì travaglianu ghjornu è notte per fà a Turchia u capimachja è u mudellu di u prucessu in a lotta contru u cambiamentu climaticu, u Ministru Kurum hà dettu: "U mondu passa da una ecunumia lineale à una ecunumia circular. Cù sta capiscitura, circhemu di gestisce stu prucessu cù u desideriu è u desideriu di esse un paese chì sguassate l'uppurtunità è guida in questa opportunità. Sviluppemu edifizii ligati à u cambiamentu climaticu in a nostra industria, u turismu, a produzzione d'energia cù fonti d'energia rinnuvevuli, i prughjetti di R&D di e nostre università, inseme cù tutti i nostri settori, è sviluppà novi materiali per riduce l'effetti di u cambiamentu climaticu. Facemu questu inseme. Semu pronti à dà ogni tipu di sustegnu. Perchè in questa nova normalità, più si distingue in linea cù i novi bisogni è esse u primu à sviluppà sti tecnulugii, più u vostru paese, a vostra industria, è u mondu hà da dì. Oghje, cum'è Turchia hà una parolla in UAV è SİHA, avemu da sviluppà novi tecnulugia in tutti i campi. disse.

"Cum'è paese, simu sempre in u sicondu postu in u mondu in u settore di a custruzzione"

Esprimendu chì parechji paesi anu messu a cunniscenza di u statu suciale nantu à u scaffale cù e crisi ecunomiche causate da a pandemia è a guerra, u Ministru Kurum hà dettu: "Malgradu tutte e difficultà in stu prucessu, avemu sempre classificatu secondu in u mondu in u settore di a custruzione cum'è un paese. Ogni muvimentu in u campu immubiliare attiva 250 sottosettori. U valore di stu muvimentu in u pruduttu domesticu grossu è l'impieghi hè assai impurtante. Oghje, facemu una grande cuntribuzione à a nostra ecunumia impiegendu più di 2 milioni di persone. Oghje, a nostra industria cuntinueghja u so successu è hè sottumessu à un cambiamentu radicali ". disse.

"Oghje, u settore immubiliare ùn si cuntenta più di a digitalizazione, travaglia nantu à una nova agenda"

In u so discorsu, u Ministru Kurum hà spartutu l'analisi preparate da GYODER è hà dettu: "A pandemia, chì hà affettatu u settore immubiliare dapoi u 2020, hà cuminciatu à cascà l'agenda in l'ultimu trimestre di u 2022. L'effetti di a pandemia sò avà calati è i settori affettati sò entrati in u prucessu di ricuperazione. Questa situazione epidemica hà dimustratu chjaramente à u mondu sanu quantu a digitalizazione critica hè. Oghje, l'industria immubiliare ùn hè micca cuntentata solu di a digitalizazione, travaglia nantu à una nova agenda. Chì ghjè sta agenda ? Sè vo dumandate; ESG (C, ES, GI) vale à dì Dati Ambientali, Suciali è Governance. Ancu s'è a cuscenza di u cambiamentu climaticu hè stata alta in l'ultimi anni, u numeru di cumpagnie chì anu pigliatu passi in questu sensu ùn era micca abbastanza. Oghje, l'investituri, i sviluppatori è i gestiunari ùn guardanu micca solu i risultati finanziarii ottenuti da e cumpagnie. Fighjate i dati ambientali, suciali è di guvernanza in e so decisioni d'investimentu è piglia e so decisioni in cunseguenza. Se guardemu à a dimensione ambientale, u settore immubiliare attiva ancu u riscaldamentu glubale. Quandu si vede u più, pensemu è vede chì u settanta per centu di e nostre emissioni venenu da l'energia. U settore di a custruzione hè ancu un settore impurtante trà i nostri altri settori chì producenu emissioni. In questu casu, riducendu a quantità di emissioni di carbonu è l'impattu chì a natura hà nantu à u cambiamentu climaticu, di novu, a capacità di risparmià l'acqua, di pruduce energia rinnuvevule, di esse efficienza energetica è di cumpatibile cù cero rifiuti hè un must per i prughjetti futuri. ." hà fattu dichjarazioni.

"U seculu turcu serà u seculu di i rifiuti zero, u seculu di a sustenibilità"

Enfatizendu chì u seculu di Turchia serà u seculu di i rifiuti zero è u seculu di a sustenibilità, u Ministru Kurum hà dettu: "In cunfurmità cù i nostri obiettivi di emissioni nette Zero 2053, cresceremu cù i miri chì avemu stabilitu in ogni campu è ghjunghjeremu. sti miri inseme. Hè inevitabbile per i beni immubiliarii chì ùn rispondenu micca i criterii di sustenibilità per sperienze una perdita di valore. Da avà, un cumpratore prestu attente à stu criteriu. U prughjettu hà sta sensibilità o micca ? I prudutti chì compru sò ottenuti da u riciclamentu in i prudutti chì usemu in casa? Ùn hè micca fattu? Hè dannusu à a natura? Ùn hè micca? À u puntu di pruduzzione di emissioni, ci sò ditaglii in u prugettu chì ingoia l'emissioni in u prugettu è assicura a reutilizazione di e risorse naturali in u quadru di a sustenibilità ? Avemu fattu ubligatoriu di cullà l'acqua di piova in pacchi più grande di 2 mila metri quadrati. Hè ubligatoriu di usà sia in riserve è in irrigazione di giardinu. In questu quadru, avemu cambiatu i grossi di l'insulazione termale è ghjuntu à a classa B. Spergu chì a purteremu ancu in A. Oghje, facemu passi per assicurà chì l'energia chì importamu a più hè usata menu aumentendu u spessore di l'insulazione termale in tutta a Turchia ". disse.

"A pupulazione hè in crescita, e risorse sò custanti, cusì ci vole à amparà à campà secondu sti risorse"

U Ministru Kurum hà ricurdatu chì anu messu 300 milioni di metri quadrati di terreni di tesoru inattivu per l'usu di i pruduttori è hà dettu: "Lasciate vene quì è fà i so investimenti in energia rinnuvevule. Questu hè un passu assai impurtante. Cù l'accordu chì avemu fattu in u nostru regulamentu di zoning in relazione à l'energia rinnuvevuli, in u regulamentu di e zone pianificate, e novi custruzzioni anu da pruduce 5 per centu di a so energia da l'energia rinnuvevule per avà. Allora l'aumenteremu gradualmente. Ci saranu case, centri commerciali è alberghi chì pruduceranu a so propria energia. Queste risorse ùn sò micca illimitate. A pupulazione hè in crescita, e risorse sò custanti, cusì ci vole à amparà à campà secondu sti risorse.

"In marzu, faremu ancu a riunione introduttiva di u nostru Pianu di Strategia Spaziale Turchia"

U Ministru Kurum hà dichjaratu chì anu fattu una nova mossa per furnisce i stessi diritti è opportunità à 81 milioni di citadini in 84 pruvince per assicurà u sviluppu industriale in tutta a Turchia, è hà dettu: "Cù u "Piano di Strategia Spaziale Naziunale di Turchia", chì palesa u futuru centu anni di e nostre 81 pruvince, a siluette di e cità serà rinfurzata, assicuraremu chì a qualità di vita di u nostru pòpulu sia aumentata è rinfurzata l'impieghi. Avemu fattu stu travagliu cumuna cù tutti i nostri ministeri, è in u quadru di stu travagliu, permetteremu di fà l'investimenti ghjusti in i lochi ghjusti. Aumenteremu a mobilità di l'individui in a cità cù pratiche cum'è sistemi ferroviari urbani, camini di bicicletta, è a creazione di rete di caminari verdi è sicure. In i prossimi 10 anni, compieremu a trasfurmazioni strutturali di tutte e nostre cità in questu sensu. Cù l'onore di u nostru presidente, faremu ancu a riunione introduttiva di u nostru Pianu di Strategia Spaziale di Turchia in marzu ". disse.

"Avemu finitu a trasfurmazioni di 3,2 milioni di residenze in u nostru paese finu à avà"

Spieghendu chì anu tenutu e so prumesse à i citadini è li cumpiendu, u Ministru Kurum hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu a so mobilizazione di trasfurmazioni urbane in Turchia cun grande determinazione è hà dettu: "Avemu finitu a trasfurmazioni di 3,2 milioni di residenze in u nostru paese finu à avà. Avemu assicuratu a salvezza di a vita è a pruprietà di i nostri 24 milioni di citadini cù u nostru sistema di cuntrollu di l'edificazione, l'alloghju suciale è l'opere di trasfurmazioni urbane.

"In 2033, aumenteremu u numeru di Piazze Storiche di Città à 250 in tutta a Turchia"

U Ministru Kurum hà dichjaratu chì mentre rende e cità sicure, ci sò ancu tesori nascosti è hà dettu: "Avemu ancu attribuitu una grande impurtanza à questu prublema. Rivivemu e nostre 45 Piazze Storiche in 80 pruvince. Dice chì avemu travagliatu ùn hè micca solu cù e parolle, dicendu chì faremu affari, o dicendu chì faremu affari cù u discorsu. Avemu operazioni in 81 pruvince. Speremu, purteremu sti travaglii à a luce sin’à u 45 in quantu à e nostre 2023 piazze storichi. U nostru scopu hè di aumentà u numeru di Piazze Storiche di Città à 2033 in Turchia da u 250 ". disse.

"Avemu finitu u travagliu chì farà di Saraçoğlu u centru di attrazione per Ankara"

U Ministru Kurum hà dichjaratu chì pensanu à apre u Quartiere Saraçoğlu in Ankara in marzu è hà dettu: "Questu hè u primu esempiu di l'architettura turca. I primi 125 ettari di terra è ci sò edifizii arregistrati è arburi arregistrati quì. Avemu cunsirvatu tutti quelli arburi, è i restaurati in cunfurmità cù a so originalità. Di sicuru ch'elli eranu contru. Avemu finitu sti ristaurazioni, avà l'apremu per serve u nostru Ankara, u nostru paese. Avemu finitu u travagliu chì speremu rivivisce cù i so spazii verdi lussureggianti, l'arburi è l'edifizii prutetti è facenu un centru di attrazione in Ankara, è l'avemu presentatu à Ankara è u nostru paese in marzu. Avemu demolitu a municipalità di Altındağ, chì si chjama Ebmi Ankara, è l'avemu trasladatu in un'altra zona, a Direzzione Generale di İller Bankası, è a trasfurmemu in una piazza. Rivivemu l'antica Ankara. Trasferemu l'edificazioni in a Piazza Hergelen in l'area chì avemu fattu cù a nostra Presidenza TOKİ. Facemu i travaglii di rinnuvamentu di i nostri cummercianti quì è quì in un assi storicu chì si stende à u castellu ", disse.

"Avemu finitu 10 mila siti industriali, avemu annunziatu i novi 10 mila"

Dichjarà chì anu ancu attribuitu impurtanza à l'industrializazione, u Ministru Murat Kurum hà dettu: "Allora, vi generà impieghi, cuntribuisce à a nostra ecunumia è trasladate e zone depresse in a cità à a periferia di a cità. Oghje, offremu queste opportunità à i nostri citadini è cummercianti attraversu a nostra Presidenza TOKİ trasferenduli in spazii più muderni. A nostra Direzzione Generale di Trasformazione Urbana è a Presidenza TOKİ realizanu questi studii. Di novu in questu quadru, avemu cumpletu 10 mila siti industriali è annuncia u novu 10 mila. Inseme à queste opere, cuntribuiscemu à l'ecunumia di a cità ", disse.

"Avemu offertu u nostru 1 milione di terra di infrastruttura à i nostri citadini; Rinforzeremu u putere di u nostru settore immubiliare "

Nutendu chì offrenu 1 milione di terreni infrastrutturali per i citadini, u Ministru Kurum hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Quandu u fighjate da una grande scala, avemu prisentatu u nostru 1 milione di terreni infrastrutturali à i nostri citadini per aumentà l'offerta in u mercatu di l'abitazione, per preparà l'infrastruttura è per assignà spaziu in cundizioni adattate à i nostri citadini è furnisce. l'accessu à e case in cundizioni adatte, è avemu principiatu à disegnà e nostre regule da oghje. Rinforzeremu u putere di u nostru settore immubiliare cù 1 milione di terra è un investimentu di 250 miliardi di lire, 2 mila in a prima tappa è 250 mila in a seconda tappa, Aumenteremu l'offerta di l'abitazione di u nostru settore privatu è aumenteremu l'affari. voluminu cù i 900 milione di terre infrastrutturali chì pruduciamu. Questu hè impurtante. Perchè hè impurtante? Tutte e case novi custruiremu, quì facemu a nostra casa suciale da a nostra Presidenza TOKİ, li rendemu cumpatibili cù zero rifiuti, usemu materiali d'insulazione termale. Quì cullemu l'acqua di piova è l'utilicemu per l'irrigazione di u giardinu. Hè ancu obligatoriu. Avemu cambiatu u regulamentu, avarà da fà ".

"Avemu principiatu u Prughjettu New Home cù u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze"

U Ministru Murat Kurum, inseme cù u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze, hà dichjaratu ch'elli volenu chì i citadini à redditu mediu sò i pruprietarii di casa è hà dettu: "Avemu lanciatu u prughjettu 'New Home' cù un novu mudellu di finanziamentu firmendu una altra campagna. Cù u sustegnu di u statu per i primi 81 anni, furnisce i nostri citadini chì cumprà a so prima casa in 3 pruvince à una casa tranquilla è sicura cù opportunità di pagamentu cumpatibili cù u redditu di a famiglia, cù un tassu di maturità di 0,69. In altre parolle, 2 finu à 0,69 milioni, 2 trà 4-0,79, 4 trà 5-0,99 è 15 anni. Questu serà ancu un sistema di ipoteka. Speremu, in issi prughjetti, siamu dimustrà a nostra forza à u puntu di i terrimoti, in questu sensu, in a custruzzione di cità forti, è offre ancu queste opportunità à i nostri citadini. Avemu da cuntinuà à risponde à i bisogni di i nostri citadini in ogni campu, è à riflette l 'ambienti è a cultura urbanismu umanu-orientatu discrittu à noi da a nostra civiltà à tutti i nostri cità. Cù l'accumulazione è l'esperienza di Turchia, cù i vostri cuntributi, a realizaremu in u Seculu Turcu sottu a guida di u nostru presidente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*