U Prughjettu di Terremotu più cumpletu di Turchia hè realizatu in Izmir

U Prughjettu di Terremotu più cumpletu di Turchia hè in costruzione in Izmir
U Prughjettu di Terremotu più cumpletu di Turchia hè realizatu in Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja i so sforzi per fà a cità una cità resistente dopu u terrimotu chì hè accadutu in Izmir u 30 d'ottobre di u 2020. Ministru Tunç SoyerDichjarà chì anu iniziatu i prughjetti più cumpleti di ricerca di terramoti in Turchia è di riduzione di risichi in İzmir, hà dettu: "Credu chì i studii realizati in İzmir seranu un mudellu per altre cità".

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà iniziatu i prughjetti più cumpleti di ricerca di terremoti è di riduzzione di risichi in Turchia dopu à u terrimotu chì hè accadutu in Izmir u 30 d'ottobre di u 2020 è in u quale 117 persone anu persu a vita, cuntinua a so attività senza interruzzione. A Municipalità Metropolitana, chì hà firmatu un protokollu cù l'Istitutu di Tecnulugia di Izmir, METU è l'Università Çanakkale Onsekiz Mart per a ricerca di sismicità è a modellazione di u cumpurtamentu di a terra, è a Filiale di Izmir di a Càmera di Ingegneri Civili per u travagliu di l'inventariu di custruzzione, realiza un studiu cumpletu nantu à i dui difetti. è terreni è strutture. BayraklıI documenti d'identità di 31 mila 146 edifici sò stati preparati in Istanbul. A ricerca cumpleta nantu à e linee di difettu è a terra, chì hè pensata per affettà a cità, cuntinueghja cù l'esame di 62 mila edifici in Bornova.

"Continuemu à fà ciò chì pudemu"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, affirmannu chì un prughjettu cusì cumpletu hè statu lanciatu in İzmir per a prima volta in Turchia, hà dettu: "Dopu à u terrimotu, a nostra prima priorità era di fà İzmir una cità resistente. Prima di tuttu, e persone di Izmir anu bisognu di sentenu sicuru in a cità in quale campanu è in l'edificazioni in quale campanu. Per questu, avemu implementatu i prughjetti più cumpleti di ricerca di terramoti è di riduzzione di risichi in Turchia. Tramindui avemu cuminciatu à travaglià nantu à l'inventariu di u bastimentu esistenti in a cità è hà pigliatu l'azzione per a ricerca di sismicità è u mudellu di cumportamentu di a terra. Continueremu à fà tuttu ciò chì pudemu per fà chì tutti si sentenu sicuri in İzmir ".

I difetti attivi sò mappati

L'infurmazione concreta è chjara nantu à a sismicità di İzmir serà ottenuta grazia à i studii iniziati per esaminà e linee di faglia nantu à u mare è a terra, chì anu u risicu di affettà a cità, è per modellà u periculu di tsunami. Cù u studiu in quale tutti i difetti attivi nantu à l'area determinate in un raghju di 100 chilometri in İzmir seranu cartografati, a futura pianificazione spaziale sicura per i disastri è a strada di custruzzione di İzmir serà determinata.

U potenziale di generazione di terremoti serà determinatu

I sperti chì travaglianu nantu à i difetti in una zona cù un raghju di 100 chilometri nantu à a terra anu pigliatu campioni scavando trincee in Narlıdere, Seferihisar, Bergama, Kemalpaşa, Urla, Konak, Bornova, Menderes, Foça, Menemen, Aliağa è Turgutlu, Soma, Şehzadeler è Akhisar. ; Studi in questa direzzione cuntinueghjanu in altri distretti in l'area di u prugettu. U sistema paleosismologicu di trinchera, chì hè utilizatu in u mondu sanu, hè utilizatu in a ricerca di terramoti. Dopu chì i campioni pigliati sò esaminati, i putenziali di generazione di terremoti per queste zone di difetti seranu revelati.

Perforazione à 37 punti

In più di e ricerche nantu à a terra, i campioni sò pigliati da u fondu perforendu in punti 37 in u mare nantu à e coste di İzmir. METU Marine Paleosismology Research Team cuntinueghja a perforazione in u Golfu. Cusì, ùn sò micca solu e tracce di vechji terremoti, ma ancu e tracce di tsunamis è sfondate chì si sò sviluppati in u materiale soltu nantu à u fondu di u mari.

Quandu i travaglii di perforazione sò finiti, serà pussibule di ottene infurmazioni nantu à i terrimoti pruduciuti da i difetti in u passatu è di fà predizioni sane nantu à i terrimoti da esse pruduciutu in u futuru.

L'investigazione in terra cuntinueghja

Mentre a ricerca di sismicità, in quale i difetti sò stati esaminati, cuntinuò, u mudellu di a struttura di a terra è e caratteristiche di cumportamentu di a terra hè stata cuminciata da Bornova. I pozzi di perforazione di 50 565 metri sò stati perforati in u distrittu. Per capiscenu u muvimentu di l'onda di u terrimotu, e misurazioni sò fatte à XNUMX punti. Quandu i travaglii sò finiti, l'idoneità per u stabilimentu serà valutata tenendu in contu ogni tipu di risichi di disastru in u distrittu. In u scopu di u prugettu BayraklıI studii di microzonazione sò realizati in una superficia tutale di 12 mila ettari in i cunfini di Bornova è Konak.

L'edificazioni in Izmir sò esaminate

In u scopu di u studiu di l'inventariu di l'edifiziu, Bayraklı31 mila 146 strutture sò stati esaminati in . I dati di u prughjettu sò stati analizati cù a scansione di strada fatta in u campu, è hè stata integrata cù e dati di forza di béton ottenuti da l'analisi. In u scopu di u travagliu d'inventariu, hè statu sviluppatu u sistema di documentu d'identità di l'edifiziu, chì permette à i citadini di accede à l'infurmazioni più cumpleti nantu à l'edifizii in quale campanu. Cusì, l'accessu direttu à u permessu di custruzzione, u prughjettu architettonicu, l'area di assemblea è l'infurmazioni simili hè statu furnitu senza fà una dumanda ufficiale à a municipalità.

903 mila 803 edifici in Izmir seranu esaminati

inventariu di custruzzione BayraklıHè principiatu in Bornova dopu. E squadre cuntinueghjanu à travaglià intensamente per esaminà 62 mila strutture. Custruì studii d'inventariu è custruisce un sistema di documenti d'identità Bayraklı è Bornova, serà allargatu à 903 mila 803 edifici in tuttu İzmir.

Stabbilitatu u laboratoriu di edifiziu è di terra più cumpletu di Turchia

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu stabilitu u laboratoriu di edifiziu è di terra più cumpletu di Turchia in Çiğli. U Laboratoriu Egeşehir in Çiğli hè impurtante per realizà e teste è l'analisi necessarie in ricerche di terremoti è di terra è strutture à i standard internaziunali.

I studii sò realizati da esperti

In a squadra di studiu di Paleosismologia di Karada Trench, Prof. Dr. Erdin Bozkurt, Prof. Dr. F. Bora Rojay, Prof. Dr. Erhan Altunel, Prof. Dr. Serdar Akyuz, Prof. Dr. Caglar Yalciner, Assoc. Dr. Taylan Sançar è l'assistenti di ricerca Taner Tekin.

A squadra di studiu di Paleosismologia Marina hà ancu inclusu Assoc. Dr. Ulaş Avşar è assistenti di ricerca Akın Çil, Hakan Bora Okay, Kaan Onat, Atilla Kılıç è Bahadır Seçen.

In u stadiu di analisi di i studii di l'Inventariu di l'Edifiziu, u Prof. Dr. Erdem Canbay, Prof. Dr. Barış Binici è Prof. Dr. Kaan Tunca piglia a carica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*