I Cereali Legumi Sementi Olii Reali 46 Per centu di l'Exportazioni Alimentari di Turchia

I Cereali Legumi Olii Seeds anu fattu unu per centu di l'esportazione alimentaria di Turchia
I Cereali Legumi Sementi Olii Reali 46 Per centu di l'Exportazioni Alimentari di Turchia

Mentre a Turchia hà firmatu una esportazione di 2022 miliardi di dollari in prudutti alimentari in u 25, u settore di i semi oleosi di legumi di granu era in u piccu di l'esportazioni alimentari cù un esportazione di 11 miliardi di dollari. U settore solu hà realizatu u 4 per centu di l'esportazioni alimentari di Turchia.

Settore di cereali, legumi è oleosi; Ancu s'ellu prevede chì ci ponu esse pèrdite in u cortu termini per via di u terrimotu in Gaziantep è u so circondu, chì hè u capimachja in a pruduzzione è l'esportazioni, crede chì e ferite guariscenu à mediu termine è ch'ellu rientrerà. a strada ch'ellu hà tracciatu in i so miri di exportazione.

Esportazione di centinaie di prudutti alimentari in più di 7 gruppi principali, da a farina ottenuta da i prudutti cultivati ​​​​in 10 regioni geografiche in Anatolia à l'olii vegetali, da spezie à semi d'oliu, da pasticceria à legumi, da i prudutti di cioccolatu à a pasta, i grani, i legumi, U settore di i semi oleosi hè u magazzinu alimentari di u mondu.

Lettera di ringraziu di $ 1 miliardi à i membri di u sindicatu

Muhammet Öztürk, presidente di u Cunsigliu di l'Associazione esportatori di cereali, legumi, oleosi di l'Egeu, hà dichjaratu chì l'esportatori di cereali, legumi, oleosi di l'Egeu anu aumentatu e so esportazioni da 2022 milioni di dollari à più di 47 miliardi di dollari in 682 cun un aumentu di 1 per centu, è chì sò l'unione di l'esportatori 1th chì hà superatu u limitu di 6 miliardi di dollari sottu u tettu di l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu. Ellu disse chì anu successu.

Mandendu una lettera di ringraziu à i membri di l'unione chì anu cuntribuitu à u successu storicu, Öztürk hà dettu in a so lettera di apprezzamentu; "Cum'è EHBYİB, sperimu a gioia è l'orgogliu d'avè aumentatu e nostre esportazioni à u livellu di 10 miliardi di dollari aumentendu e nostre esportazioni circa 280 volte in 2022 anni, quandu simu ghjunti in 10, mentre esportavamu 4 milioni di dollari 1 anni fà. . Continueremu à travaglià, pruduce è esporà cù tutte e nostre forze per aumentà u voluminu di l'esportazione di 1 miliardi di dollari, chì avemu ghjuntu grazia à voi, i nostri stimati membri è attori di l'industria, chì cuntribuiscenu à stu successu eccezziunale di esportazione di a nostra industria. , è per batte novi record in i periodi à vene. Vogliu felicità per u vostru successu in a realizazione di i nostri miri di esportazione cun grande devozione, è vogliu ringrazià in nome di mè stessu è di u Cunsigliu di Amministrazione per a cuntribuzione è u valore chì avete furnitu à a produzzione di Turchia è l'esportazioni à u so futuru. .

A dumanda di l'alimentariu hè in crescita in u mondu, e nostre esportazioni aumenteranu

Rimarchendu chì a pupulazione mundiale hè basatu annantu à 8 miliardi è hè prevista per ghjunghje à 2030 miliardi in 8, Öztürk hà dettu: "Perdemu terreni agriculi in u mondu, u cambiamentu climaticu globale affetta negativamente a produzzione. Sicondu i dati di l'Organizazione Mondiale di l'Alimentazione, se cuntinuemu à cunsumà à questu ritmu cum'è umanità, avemu bisognu di 5 mondi. Ùn avemu ancu trovu un pianeta induve pudemu campà fora di a Terra. In queste cundizioni, avemu bisognu di creà un terrenu induve pudemu ottene prudutti di più è più sani da una zona unità priservendu l'equilibriu di a natura è i nostri terreni cultivabili, prevenendu perdite in a pruduzzione alimentaria, è cuncentrazione nantu à i studii di Ricerca è Sviluppu. Se pigliamu i passi boni, a dumanda di l'alimentariu hè digià crescente in u mondu, ùn ci hè micca raghjone per quessa ùn duvemu micca aumentà e nostre esportazioni. Cridemu chì pudemu esportà 1 miliardi di dollari da a Regione Egea in 7 ".

I terreni Anatoliani è Mesopotamiani anu u putere di guarì e so ferite in pocu tempu.

I terreni induve parechji prudutti in a gamma di prudutti di u settore di i cereali, i legumi è l'olii sò pruduciuti è esportati intensivamente, passanu per un periodu difficiule per via di u terrimotu chì hè accadutu u 6 di ferraghju. In questu prucessu, u presidente EHBYİB, Muhammet Öztürk, cuntinuò e so parolle cum'è seguitu; "I tarri di l'Anatolia è a Mesopotamia, chì sò u puntu zero di l'umanità, sò i tarri induve a produzzione agricula hà iniziatu è anu alimentatu l'umanità per millaie d'anni. In u 2023, u 2022 per centu di l'esportazioni di u nostru settore di 11 miliardi di dollari sò stati realizati da questa antica geografia. Grazie à e misure pigliate da u nostru guvernu dopu à u terrimotu chì avemu avutu, è grazia à a nostra ghjente produtiva in issi tarri, cridemu chì a pruduzzione in issi tarri sarà torna in pista in pocu tempu, credemu chì avemu da superà u lucale. cali di pruduzzione chì ponu accade in 4. Cù a Decisione chì Modifica a Decisione Riguardu à i Supporti Agriculi da esse Fatte in 38 è u Supportu per l'Usu di Sementi Certificate da Implementà in 2024, chì hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale di u 17 di ferraghju 2023, in e pruvince chì sò state dannighjate per via. à i terrimoti chì sò accaduti u 2022/2023/6 è sò stati dichjarati zoni di disastru, Registrazione di l'agricultori L'annu di produzzione 2 i pagamenti di sustegnu di diesel è fertilizzanti seranu fatti in cash per l'agricultori registrati in u sistema, in più, a tarifa di sustegnu di 2023 kr. / kg per u cuttuni di sementi à 2022 kr / kg è 110 kr / kg per l'oliu di girasole in i Pagamenti Differenze Basati in Basin. Truvemu correttu per aumentà à 160 kr / kg ".

TURQUALITY Project hà purtatu successu in u mercatu di i Stati Uniti

Ricordendu chì l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu sò in a pusizione di punta in l'esportazioni alimentari di Turchia, u presidente di l'Associazione di Esportatori di Cereali, Legumi, Sementi Oleaginosi è Prodotti Egei, Muhammet Öztürk hà dettu: "Per mantene a nostra dirigenza, inseme cù e nostre 6 Associazioni Alimentari in l'EİB, fiere, delegazioni di cumerciu settoriali, cumitati di compra, prughjetti URGE è TURQUALITY cuntinuemu. Avemu rializatu travaglii assai riesciuti cù u nostru prughjettu Turcu Turchia Tastes, chì avemu realizatu cù u sustegnu di u Ministeru di Cummerciu in u mercatu di i Stati Uniti. In i prudutti alimentari chì avemu introduttu in u nostru prughjettu, avemu aumentatu e nostre esportazioni in i Stati Uniti da 4 milioni di dollari à più di 700 miliardi di dollari in un periodu di 1 anni. Stu successu hè statu u mutore di i prughjetti chì avemu realizatu. In u 2023, avemu principiatu u Prughjettu URGE per i nostri membri per raggruppà inseme è aumentà e so istituziunalisazione è e cumpetenze di esportazione ".

L'esportazioni di cereali è olii vegetali dominavanu

Öztürk hà dichjaratu chì l'industria di cereali, legumi, oleosi, chì hà una larga gamma di prudutti, domina l'esportazioni di u settore cù una esportazione di 2022 miliardi di dollari in 11, cù una esportazione di 4 miliardi di dollari in prudutti di cereali è 2 miliardi di dollari in animali è vegetali. olii riassuntu; "I prudutti di fresatura anu esportatu 6 miliardi di dollari. Avemu addulitu a bocca di u mondu cù esportazioni di 2 billion dollars di zuccaru è prudutti di zuccaru è 1 milioni di dollari di prudutti di cacao. I preparati alimentari custituivanu 8 milioni di dollari di e nostre esportazioni ".

Esportatu à 216 paesi è zone doganali

Mentre a Turchia esportava grani, legumi è oleosi in 2022 paesi è regioni ligate in 216, l'Iraq era in cima di a lista cù un esportatu di 2 miliardi di dollari. L'esportazioni di u settore à l'Iraq anu aumentatu di 3 per centu cumparatu cù u 2021.

Cù u sustegnu di u Prughjettu TURQUALITY realizatu da EHBYİB in u mercatu di i Stati Uniti, l'esportazioni di cereali, legumi, oleosi in i Stati Uniti anu aumentatu da 28 per centu à 708 milioni di dollari, facendu l'USA u sicondu paese più esportatu.

In l'esportazioni di u settore, a Siria hè u terzu cù 562 milioni di dollari, a Libia quarta cù 365 milioni di dollari è u Yemen quinta cù 322 milioni di dollari.

L'esportatori di l'Egeu anu scrittu epica in l'Africa di u Nordu

Quandu l'esportazioni 2022 di l'Associazione d'Esportatori di Cereali, Legumi, Sementi Oliari è Prodotti di l'Egeu sò analizate nantu à a basa di i paesi; Risultava chì anu scrittu epichi in u mercatu nordafricanu.

In a lista di i paesi 153 è e zoni doganali à quale i membri EHBYİB esportanu; Mentre a Libia era in cima cù una esportazione di 119 milioni di dollari, l'esportatori di l'Egeu anu riesciutu à aumentà e so esportazioni di granu, legumi è oleosi in Libia da 2022 per centu in 88.

L'Algeria hà seguitu a Libia cun un tassu di crescita di l'esportazione di 43 per centu è un rendimentu di l'esportazione di 113 milioni di dollari. A Tunisia, un altru paese di l'Africa di u Nordu, hà seguitu u terzu passu di a cima cun un aumentu record di 156 per centu è l'esportazioni di 86 milioni di dollari.

L'India, u più grande cumpratore di papaveru biancu, di quale Turchia hè u capu mundiale in a produzzione è l'esportazioni, hè diventatu u quartu paese à quale i membri di EHBYİB esportanu più, cù una dumanda di 2022 milioni di dollari in 86. L'Egittu hà pigliatu u quintu postu in a lista cù una dumanda di 60 milioni di dollari. L'Egittu hà attiratu l'attenzione cù un aumentu di 560 per centu in a dumanda.

U settore di l'oliu vegetale hà cuntatu 100 dollari per ogni $ 58 esportatu da l'Egeu.

U presidente Öztürk, chì hà ancu annunziatu u scorecard di l'esportazioni 2022 di l'Associazione di l'Esportatori di Cereali, Legumi, Sementi Oliari è Prodotti di l'Egeu in basa di settori, hà dettu: "I nostri esportatori di oliu vegetale anu fattu a più grande cuntribuzione à l'esportazioni di a nostra Unione in 2022, cù un aumentu di 51 per centu, chì ammonta à 580 milioni di dollari. In altre parolle, da ogni esportazione di $ 2022 chì avemu fattu in 100, i nostri esportatori d'oliu vegetale anu fattu 58 dollari. I nostri pasti è l'esportazioni di l'Animali sò stati 67 milioni di dollari cù un aumentu di 123 per centu, e nostre esportazioni di sementi d'oliu sò stati à 140 milioni di dollari cù un aumentu di 98 per centu, e nostre esportazioni di pasticceria di cioccolatu sò stati à 3 milioni di dollari cù un aumentu di 48 per centu. , è i preparazione di l'alimentariu sò stati à 25 milioni di dollari cù un aumentu di 41 per centu ". disse.

Ozturk; "Avemu fattu un principiu luminosu di 2023"

Sottulineendu chì anu fattu un iniziu luminosu à 2023 cum'è u settore di i cereali, i legumi è l'olii, u presidente Öztürk hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguitu; "In ghjennaghju, l'esportazioni di a nostra industria in Turchia anu aumentatu di 19 per centu da $ 3 milioni à $ 829 milioni. E nostre esportazioni da a nostra Unione anu aumentatu da 989 per centu da 20 milioni di dollari à 63 milioni di dollari. Mentre l'Iraq hà mantenutu a so pusizione di punta in u nostru settore cù 76 milioni di dollari di esportazioni in Turchia, e nostre esportazioni à a Federazione Russa anu aumentatu da 164 per centu da 161 milioni di dollari à 17 milioni di dollari. A Federazione Russa dà l'impressione chì serà unu di i mercati induve a nostra industria guadagnà forza in 44. E statistiche EHBYİB sustenenu ancu sta impressione. In ghjennaghju 2023, u paese à quale esportemu più da a Regione Egea era a Federazione Russa, cun un incrementu di 2023 per centu è una quantità di 1.488 milioni di dollari. L'Algeria hà seguitu a Russia cù 9 milioni di dollari di esportazioni. Mentre Djibouti è Libia sò stati classificati dopu à l'Algeria cù 7 milioni di dollari d'espurtazioni ognunu, a Germania si trova trà i primi 5 paesi cù un incrementu di 210 per centu è un esportatu di 4 milioni di dollari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*