U primu prughjettu di a valle di l'idrogenu in Turchia

U primu prughjettu di a valle di l'idrogenu in Turchia
U primu prughjettu di a valle di l'idrogenu in Turchia

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì anu implementatu u primu prughjettu di a valle di l'idrogenu di Turchia è hà dettu: "Cù stu prughjettu, averemu cultivatu l'ecunumia di l'idrogenu in una dimensione sfarente in a Regione di Marmara Meridionale, chì hè u capu in a putenza installata di energia rinnuvevule. ." disse

In u so discorsu à a ceremonia di apertura cullettiva di i prughjetti di l'Agenzia di Sviluppu di South Marmara è à u Centru di Scienza è Tecnulugia di Havran, Varank hà manifestatu u so piacè di esse in Balıkesir, a cità nativa di Koca Seyit, unu di l'eroi di a Lotta Naziunale.

Dà a bona nutizia chì a pianta di l'idrogenu di Turchia serà messu in pratica, Varank hà dettu chì u prughjettu di 37 milioni d'euro, coordinatu da l'Agenzia di Sviluppu di South Marmara, era intitulatu à esse sustinutu da l'Unione Europea.

"Cù u Prughjettu South Marmara Hydrogen Valley, preparatu da un consorziu di 16 membri, speremu chì implementeremu u primu prughjettu di a valle di l'idrogenu di Turchia. A cuncessione di l'UE di 7,5 euro, chì riceveremu da l'Unione Europea (UE) in u scopu di stu prughjettu, hè a quantità più altu chì avemu ottenutu da i nostri prughjetti in una volta. Cù stu prughjettu, nutreremu l'ecunumia di l'idrogenu in una dimensione sfarente in a Regione di Marmara Meridionale, chì hè u capu in u putere installatu di energia rinnuvevuli. Un minimu di 500 tunnellate d'idrogenu annu è derivati ​​di l'idrogenu cum'è metanol è ammonia, chì a Turchia hè dipendente da l'esteru, cumincianu à esse prudutte in Balıkesir. Vulemu bona furtuna à Balıkesir è à u nostru paese in stu prughjettu chì serve à u sviluppu verde è darà un esempiu micca solu per a Turchia, ma ancu per l'Europa ".

Dichjarà chì continuanu à travaglià per l'ideale di una Turchia grande è forte sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Varank hà dettu chì hà fattu visite à fabbriche impurtanti in Balıkesir oghje.

Nutendu chì hà visitatu a Same Deutz-Fahr Tractor Factory, Varank hà dettu: "Hè una marca italiana, ma hè stata in u nostru paese dapoi 10 anni. Nanzu, hà impurtatu i so mutori è assemblati quì. Attualmente, pruducerà i motori di trattori di a 5a generazione in Balikesir cù 95 per centu località in Turchia. Dicemu "bona furtuna". In più, Karesi Tekstil spergurà cumincià à pruduce chips di polimeru, unu di l'articuli d'importazione più impurtanti di Turchia, in Bandırma OSB in Balıkesir. Un investimentu di miliardi di lire hè attualmente in corso. Spergu chì anu ancu principiatu a so prima pruduzzione quist'annu ". usatu a frasa.

Enfatizendu chì anu stabilitu alti scopi per "fà stu paese megliu" è seguitanu constantemente cun un presidente, Varank hà dettu:

"Cum'è Turchia, avemu stabilitu un scopu impurtante. Avemu dettu: "Turchia serà una di e prime 10 economie in u mondu". Facemu u nostru megliu per ottene questu, è continueremu à fà cusì. Cum'è u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, simu determinati à creà un ecosistema chì permette l'avanzati tecnologichi, una crescita economica sana, sustenibile è di valore aghjuntu in u nostru paese. Oghje, simu in a vostra presenza per fà l'apertura ufficiale di 8 prughjetti sustinuti da Havran Science and Technology Center è South Marmara Development Agency, chì cuntribuiscenu à questu ecosistema. Havran Science and Technology Center hà digià cuminciatu à accelerà i sviluppi in u campu di a scienza è a tecnulugia serve Balıkesir è u so circondu. Studienti è prufessori di tuttu u Balıkesir è ancu e pruvince vicine Çanakkale è İzmir si riuniscenu in stu centru. U nostru centru di scienza, chì hà una superficie interna di 1000 metri quadrati, hà 3 configurazioni sperimentali in spazii cum'è codificazione robotica, modellazione di stampanti 135D, fisica, chimica, biologia, capacità di produzzione, mudelli di aerei è mudelli di aerei. Cù questi cunfigurazioni sperimentali, i nostri studienti mischianu a cunniscenza teorica chì anu amparatu à a scola cù a pratica ".

Varank hà dettu ancu chì i preparativi sò stati fatti per TEKNOFEST è fieri di scienza in u centru, è ringraziò quelli chì anu cuntribuitu à purtà stu locu à a cità.

"Scambiamu vicinu à 40 tunnellate di miniera d'oru à l'annu"

In riferimentu à a minera d'oru, Varank hà dettu: "Attualmente, estramu circa 40 tunnellate d'oru à l'annu è u purtemu à l'ecunumia. A minera hè veramente unu di i temi indispensabili di l'industria è di u sviluppu ". usatu a frasa

Enfatizendu chì l'oru deve esse estratto da a terra, Varank cuntinuau cusì:

"Aghju una grande impurtanza à a minera. Attaccà una grande impurtanza à a minera d'oru è sempre pruvate à voce sta questione à i podi. Ci hè ghjente chì mi critica. Dicenu: "Sì un nemicu di a natura? Sò anti-ambientali ? Innò, di sicuru, ùn simu nemichi di a natura o qualcosa, ma s'è vo fate stu dirittu, sè vo fate in seguitu e regule, assicuratevi chì mantene queste muniti d'oru sottu à a terra ùn hè nunda ma un stupidu. Oghje, se u Canada, l'America è i paesi occidentali sviluppati di u mondu sò minieri d'oru, perchè ùn avemu micca? Sempre chì seguitamu e regule è pigliate e precauzioni necessarie. Facemu u nostru travagliu bè. Hè per quessa chì duvemu purtà sti valori à a nostra ecunumia. In questu sensu, TÜMAD Mining hè una di e cumpagnie chì facenu stu travagliu bè. Hè una cumpagnia minera chì u successu hè statu registratu micca solu in Turchia, ma ancu da e Nazioni Unite. Finu à avà l'anu fattu bè. Spergu chì ùn ci vergognaranu micca da avà ".

Dichjarà chì urganizeranu TEKNOFEST in Izmir, Istanbul è Ankara in u 100 anniversariu di a Republica, Varank hà invitatu tutti i citadini à participà à questi avvenimenti.

Dichjarà chì l'agenzii di sviluppu anu un rolu impurtante in a rivelazione di u putenziale lucale, Varank hà dettu: "In questu sensu, a nostra Agenzia di Sviluppu di South Marmara hà realizatu travaglii impurtanti in Balıkesir. Spergu chì queste firme continueranu in i periodi à vene. Oghje, faremu l'apertura ufficiale di 25 prughjetti cù un budgetu di 8 milioni di lire ". hà datu l'infurmazioni.

SUD MARMARA HYDROGEN VALLEY PROJECT

Spieghendu chì sustenenu u sviluppu di l'industria è a tecnulugia in Balıkesir, chì hè apertu à a crescita è u sviluppu, u Ministru Varank hà dettu: "Travagliemu duramente per purtà un ambiente cummerciale favurevule chì incuraghje l'investimentu è l'impieghi in questa cità. Avemu aumentatu u numeru di OIZ, chì era 2002 in a nostra cità in 3, à 785, cù u sustegnu di prestitu di 7 million TL. U travagliu nantu à i novi cuntinueghja ". hà fattu a so valutazione.

Spieghendu i prughjetti implementati in Balıkesir, u Ministru Varank hà dettu: "Credu di tuttu u core chì a nostra cità farà grandi cuntributi à u seculu di Turchia cum'è un centru industriale impurtante cù e pulitiche è i passi ghjusti". disse.

Dopu à u discorsu, Hasan Yücel, Direttore Generale di TÜMAD Madencilik Sanayi ve Ticaret AŞ, hà presentatu à u Ministru Varank u dispusitivu di misurazione storicu "astrolabiu" utilizatu in e misurazioni astronomie.

Dopu, a cinta hè stata tagliata è i prughjetti sò stati inaugurati. U Ministru Varank è i membri di u protocolu accumpagnatu anu visitatu u Centru di Scienza è Tecnulugia di Havran.

Intantu, Varank hà ricevutu informazioni da l'autorità in a Same Deutz-Fahr Tractor Factory MKS Devo, Karesi Tekstil è Gönenli Milk and Dairy Products, chì hà visitatu in u scopu di u prugramma Balıkesir, è scontru cù l'impiegati. sohbet hà fattu.

In i prugrammi, u Ministru Varank era accumpagnatu da u guvernatore di Balıkesir Hasan Şıldak, u sindaco metropolitanu Yücel Yılmaz, i deputati di u partitu AK Balıkesir Pakize Mutlu Aydemir, İsmail Ok, Adil Çelik, Yavuz Subaşı, Mustafa Canbey, u sindaco di u distrittu AK Balıkesir, u sindaco di u distrittu AK Balıkesir. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*