U Festival di Primavera Cinese riscalda u mondu sanu

U Festival di Primavera Cinese riscalda u mondu sanu
U Festival di Primavera Cinese riscalda u mondu sanu

Dopu chì e misure per cumbatte l'epidemie di COVID-19 sò state rilassate in Cina, i citadini chinesi è i stranieri chì vivenu in u paese anu avutu una festa di primavera felice è viva.

L'espertu malese Paul Rummy, chì travaglia in l'Istitutu di Paleontologia è Paleoantropologia di Vertebrati affiliatu à l'Academia Cinese di Scienze, hà dettu in a so dichjarazione: "I centri commerciali in Pechino sò di novu affollati. Ci era metri di fila davanti à parechji ristoranti. U mercatu di cunsumu in Cina hà cuminciatu à rinviviscia. "Credu chì un putenziale più grande emergerà in i sviluppi ecunomichi di a Cina in u futuru", disse.

Adham Sayed, Membru di u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista Libanese, chì hà campatu in Cina per parechji anni, hà dettu: "U animatu Festival di Primavera chì hè finitu pocu tempu hà dimustratu chì l'ecunumia chinesa hà un grande dinamisimu. Malgradu l'effetti di l'epidemie, a Cina hè stata fedele à a so prumessa di eliminà a miseria. "Sotto a dirigenza di u Partitu Cumunista Chine, l'ecunumia chinesa si moverà à un livellu più altu, è i paesi di u mondu prufittanu da questu", disse.

Quandu si tratta di i cuntributi di a Cina à l'ecunumia mundiale, i numeri ùn mentinu micca. In i 19 anni da l'iniziu di l'epidemie COVID-3, u tassu mediu di crescita di l'ecunumia chinesa hà righjuntu u 4,5 per centu. In u stessu periodu, u tassu di crescita mediu di l'ecunumia di i Stati Uniti era di 1,6 per centu, l'Eurozona era di 0,7 per centu, è di u Giappone era solu -0,3 per centu. Sicondu i dati spartuti da u Bancu Mondiale, a cuntribuzione di a Cina à l'evoluzione economica glubale trà u 2013 è u 2021 hà righjuntu u 38,6 per centu è hà superatu a rata di cuntribuzione tutale di u gruppu G7.

A causa di a rilassazione di e misure anti-epidemie in Cina, assai istituzioni finanziarii internaziunali anu cuminciatu à fighjà ottimista à u futuru di l'ecunumia chinesa. In u Rapportu di Evaluazione Ecunomica Mundiale publicatu da u Fondu Monetariu Internaziunale (FMI) u 30 di ghjennaghju, hè statu dichjaratu chì l'aspettativa di a crescita di l'ecunumia cinese in 2023 hè stata aumentata à 5,2 per centu, è chì a rimuzione di e misure epidemiche in Cina. seria benefica per l'ecunumia mundiale. In a so dichjarazione, l'Economistu Capu di l'IMF Pierre-Olivier Gourinchas hà dichjaratu chì a cuntribuzione di a Cina à l'evoluzione economica glubale in 2023 serà assai più grande di l'USA è di l'UE.

Stephen Bwansa Mabele, presidente di a Camera di Cummerciu di a Republica Democràtica di Congo-Cina, chì hà passatu u Festival di Primavera in Cina, hà dettu: "Ancu se ci sò attualmente difficultà in l'ecunumia mundiale, l'ecunumia chinesa hà cuminciatu à rinviviscia sottu a dirigenza di u mondu. Partitu Comunista Cinese (PCC). À u 20u Cungressu Naziunale di u CPC, recentemente conclusu, hè statu determinatu un grandi pianu per u sviluppu ecunomicu di a Cina. In Cina hè implementatu un meccanismo di circulazione duale chì cunsiste in u cunsumu domesticu è u cummerciu esteru. "Stu miccanisimu dinamizerà u sviluppu ecunomicu di a Cina", disse.

L'annu passatu, i paesi di u mondu anu affruntatu a pressione di l'inflazione. Mantene un livellu bassu di i prezzi di i prudutti in Cina impedisce à l'inflazione di diventà seriu in u mondu. Sicondu l'analisti, a festa di primavera vivace è felice in Cina hà dimustratu u rapidu rinascimentu di l'ecunumia chinesa. U rinascimentu di l'ecunumia chinesa, chì hà un grande mercatu di cunsumu è una catena di fornitura sviluppata è insiste à l'apertura, hè una grande bona nutizia per l'ecunumia mundiale!

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*