U significatu di a morte cambia secondu i gruppi di età

U significatu di a morte cambia secondu i gruppi di età
U significatu di a morte cambia secondu i gruppi di età

Üsküdar University NP Feneryolu Medical Center Specialist Clinical Psychologist Seda Aydoğdu spiegò u significatu attribuitu à a morte da i zitelli è l'adulescenti chì anu persu i so parenti è cumu a morte deve esse espressa à elli.

U terrimotu centratu in Kahramanmaraş, chì hà affettatu 11 pruvince, hà causatu à parechji zitelli è adulescenti à perde i so parenti. Dichjarà chì i zitelli in u gruppu d'età 0-2 ùn ponu micca sensu di a morte, l'esperti dichjaranu ancu chì i zitelli in u gruppu di età 2 è 5 ùn ponu micca capisce a morte cum'è un cuncettu irreversibile. U psicologu clinicu specialistu Seda Aydoğdu, chì dice chì i zitelli d'età scola sanu ciò chì significa a morte, attira l'attenzione à u fattu chì l'adulescenti ponu esse più depressi, introverti, senza speranza è autoculpabili davanti à a morte. Aydoğdu ricumanda chì i zitelli in u gruppu d'età 0-2 cuntinueghjanu a so rutina dendu cure di basa, è evite micca di utilizà parolle cum'è "Avete cresciutu avà, siate fermu" versu l'adulescenti.

I zitelli pugnanu più cà l'adulti

Dichjarà chì i zitelli anu più difficultà à affruntà a morte in questi ghjorni difficili, a Clinica Specialista Seda Aydoğdu hà dettu: "In particulare in pre-scola 0 è 2 anni di età, i nostri figlioli ùn ponu micca nome di morte, cusì i nostri figlioli in questa fascia d'età duveranu cuntinuà a so età. routines, furnisce cure di basa, è aduprà lullabies calmanti è ghjoculi. Hè assai impurtante per esse ".

Interpretanu a morte di manera diversa.

U psicologu clinicu specialista Seda Aydoğdu hà dichjaratu chì i zitelli in u gruppu di età di 2 è 5 ùn ponu micca capisce chì a morte hè un cuncettu irreversibile. In questu cuntestu, avemu bisognu di dì à i nostri figlioli chì ùn vedemu mai più e nostre pèrdite, ma chì l'amaremu sempre è cumu ricurdà i nostri ricordi di gioia ".

L'adulescenti ponu avè una attitudine depressiva

Nutendu chì i zitelli d'età di scola sanu chì a morte hè un cuncettu irreversibile, Aydoğdu hà dettu: "In questu cuntestu, hè assai impurtante per allughjà a strada per elli à sprime i so sentimenti è pinsamenti. I nostri adulescenti, invece, sanu chì a morte hè un cuncettu assolutamente irreversibile, ma ponu diventà più pessimisti, più senza speranza, più introverti, più depressu è autoculpabili. In questu cuntestu, deve esse pigliatu assai cura per evità parolle cum'è "siate pacienza, avete crisciutu avà", soprattuttu quandu parlate cun elli.