Una piscina per elevà i campioni di dumani hè stata aperta in Ümraniye

I campioni di dumane aumenteranu a piscina Umraniye aperta
I campioni di dumane seranu cresciuti A piscina Ümraniye hè stata aperta

Ministru di Ghjuventù è Sports Dr hà apertu una nova piscina in Ümraniye. Mehmet Muharrem Kasapoğlu hà dettu: "Ümraniye hà ghjovani talentu. Credu chì i campioni d'oghje è di dumane emergeranu da sta piscina è queste opportunità. disse.

Ministru di Ghjuventù è Sport Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, in u so discorsu à l'apertura di una nova piscina in Ümraniye, hà dettu: "Ümraniye hà ghjovani talentu. Credu chì i campioni d'oghje è di dumane emergeranu da sta piscina è queste opportunità ". disse.

U Ministru Kasapoğlu, in u so discorsu à a ceremonia di apertura di Atakent Birol Hayal Swimming Pool in Ümraniye, hà dichjaratu chì anu equipatu Ümraniye, Istanbul è ogni centimetru di Turchia cù facilità è piscine è hà dettu: "Fighjemu una bella cooperazione cù a Municipalità di Ümraniye, avemu facemu Ümraniye u nostru Avemu prisentatu à un novu travagliu o prughjettu. L'energia è u dinamismu di Ümraniye guadagnanu forza cù un novu investimentu. Ümraniye hà giovani talentu. Credu chì i campioni di l'oghje è di dumane esceranu da sta piscina è queste opportunità. "Possa esse benefica per a ghjente di Ümraniye." Hà parlatu cusì.

Dichjarà chì ogni centimetru di Istanbul, è ancu ogni centimetru di Turchia, hà avutu i so sigilli è u sudore sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan per 20 anni, u Ministru Kasapoğlu hà dettu: "Avemu travagliatu è cuntinuatu à fà per 20 anni, a priscinniri di ogni ostaculu, senza piantà, senza esitazioni. Qualchissia hà dettu: "Ùn pudete micca fà". Grazie à Diu avemu riesciutu. Hanu pruvatu à bluccà a strada di serviziu. Semu ghjunti à questu ghjornu dopu avè scontru cù queste mentalità. "Ancora prumettenu a distruzzione, caminanu cù a retorica di a negatività di a distruzzione, ma dicemu cun voi," ùn si ferma micca, continuate ". disse.

U Ministru Kasapoğlu hà nutatu chì tutti anu vistu cumu u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà rianimatu sta cità è l'hà trasfurmatu in un giardinu di rosula quandu diventò sindaco di Istanbul in u 1994, è hà cuntinuatu cusì:

"Sta nazione cunnosci assai bè l'odore di a basura, l'esplosione di discaricamenti, l'acqua senza flussu, e strade cattive di sta cità è u so scontru cù i servizii, i travaglii è a pruduzzione dapoi quelli tempi. prucessu di 20 anni; Sottu a dirigenza di u nostru presidente, abbracciandu a Turchia cum'è unu di i paesi principali in u mondu, da u trasportu à a salute, l'educazione, l'infrastruttura, l'urbanismu, a cultura, l'arti, l'investimenti di i ghjovani, l'agricultura è u sport. Di sicuru, cum'è sempre, certi pirsuni anu pruvatu à sprimà questi investimenti in una manera diversa è divirtiscenu cù percepzioni. Hanu distruttu i nostri investimenti. Avà si trattanu di i nostri UAV è SIHA. In questu prucessu, grazie à Diu, avemu equipatu ogni centimetru di Turchia cù facilità sportivi, cum'è in altri spazii. Turchia hà avà una forte infrastruttura sportiva, ancu à i punti più remoti. Vulemu chì i nostri figlioli accede à queste opportunità in u modu più faciule pussibule. Avemu tricotatu puntu per puntu. Avemu dettu chì a Turchia deve esse un paese di sport. Vulemu chì tutti sò sani è avè accessu à l'opportunità. À novu, ci anu accusatu in una manera diversa. Cumu vede sta vita hè assai impurtante. Quandu guardemu à e facilità, ùn vedemu micca edifizii. Avemu vistu a ghjente raggiante perchè hà amparatu à natà. "Vemu i campioni chì agitanu e bandiere più alte è u nostru Innu Naziunale".

"Più di 5 milioni di persone anu amparatu à natà"

U Ministru Kasapoğlu hà ricurdatu chì 4 anni fà dicenu "u scopu hè di 1 milione" per e piscine. "Per furtuna, avemu ottinutu quellu scopu. Più di 5 milioni di persone anu amparatu à natà. Avemu dettu "3 piscine in Ümraniye" 4 anni fà. Tutti i 3 sò à u cumandamentu è serviziu di sta nazione amata. "Felicitatu di tuttu u sindaco İsmet Yıldırım per i so cuntributi è u travagliu rapidu". disse.

Dichjarà chì travaglianu sempre in una manera orientata à e persone è chì questu deve esse cunnisciutu, u Ministru Kasapoğlu hà dettu: "Qualchissia apre un rubinettu in Istanbul è urganizeghja una cerimonia di rivoluzione. Ma i nostri 3 piscine sò in Ümraniye. Avemu servizii enormi in ogni distrittu. Avemu apertu a pista di ghiaccio più moderna d'Europa in Zeytinburnu. Facemu ogni travagliu cù forza, credenza, sforzu è sinergia. Ùn ognunu hà a pussibilità di serve sta nazione. Ùn pudemu micca esse abbastanza grati. Da avà, cuntinueremu sta strada, sta epica, inseme, cù a listessa determinazione, fede, è manu in manu, in u Seculu Turcu. hà fattu a so valutazione.

"Avemu realizatu una facilità perfetta"

Dichjarà chì Turchia hà dimustratu forti trasfurmazioni in ogni campu, unu di i quali hè l'investimenti sportivi, u Ministru Kasapoğlu hà dettu:

"Ciò chì hè sperimentatu in quantu à ghjunghje à un stabilimentu sportivu è accede à l'equipaggiu sportiu hè cunnisciutu. À questu puntu, avemu stabilitu una facilità perfetta per crià una generazione cun ambizione in ogni ramu. Avemu millaie di atleti chì cumbattenu per u nostru avvene in ogni centimetru di u paese. In u passatu, Türkiye era un paese chì avia rivindicazione in uni pochi di rami. I rami sportivi ponu esse cuntatu nantu à i diti di una manu. In u 2022, i nostri atleti anu purtatu 51 medaglie à stu paese in 6127 rami. Questu hè u risultatu di una forte cullaburazione è credenza. Avemu sperimentatu l'Olimpiadi più forti di a storia in Tokyo 2020. Sperimenteremu u novu prucessu olimpico più successu inseme in 2024. Durante u periodu di educazione 2022-23 in Istanbul, avemu scontru un numeru record di applicazioni di dormitori. Avemu piazzatu ogni studiente in i nostri dormitori cun un tassu di piazzamentu record. U centu per centu in Izmir, Ankara, Adana è Mersin hè un record. Hè un discu chì prumette a speranza per u Seculu Turcu è ci entusiasma. "Inseme, continueremu à stabilisce novi record per sta nazione è i so ghjovani in u seculu di u sport".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*