Dichjarazione "One Rent One Home" di Soyer: Tutti anu fiducia in Izmir

Una Dichjarazione Rent A Home da Soyer Tutti Fiducianu Izmir
A dichjarazione di "One Rent One Home" di Soyer Tutti anu fiducia in Izmir

Sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà fattu una casa per 33 mila 98 famiglie annunziendu a campagna One Rent One Home, chì hà iniziatu per e famiglie in bisognu di rifughju dopu à u disastru di u terrimotu, à u mondu attraversu Halk TV. Tunç Soyer"Ci era una sulidarità incredibile quella notte. Milioni crèdenu solu e nostre parolle. Ùn ci era nè SMS nè numeru di contu. Tutti anu fiducia in Izmir è noi ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à a campagna "One Rent One Home", chì hè stata lanciata per e famiglie in bisognu di rifuggiu dopu à u disastru di u terrimotu. Ricordendu chì centinaie di persunale è vuluntarii eranu in turnu per a trasmissione speciale in Halk TV a sera di u 22 di ferraghju, u presidente Soyer hà dettu à l'impiegati di u call center chì hà visitatu: "Eccu i mo eroi. Tuttu serà assai più bellu. Bona furtuna à voi. Hè bè chì una squadra cum'è voi stà daretu à mè. Sò fieru di travaglià cun voi. Ci era una sulidarità incredibile quella notte. Milioni crèdenu solu e nostre parolle. Ùn ci era nè SMS nè numeru di contu. Tutti anu fiducia in Izmir è noi ".

Stai daretu à mè cum'è una muntagna

Dichjarà chì anu da travaglià ancu più duru per chì micca un centesimu di l'aiutu di 330 milioni di lire raccolte ùn sia sprecu, u presidente Soyer hà dettu: "Ùn duvemu micca mette polvere nantu à İzmir. Aghju fiducia in tè cumpletamente. Ognunu si cunfidava solu di e parolle chì sò sorti da a nostra bocca. Avete fattu a notte matina senza dorme. Grazie mille per stà daretu à mè cum'è una muntagna. Bona furtuna à voi ", disse.

33 mila 98 famiglie sò diventate una casa

A campagna "One Rent One Home" lanciata da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù a Mappa di i Necessità per truvà una soluzione à u prublema di l'abitazione dopu à i disastri di u terrimotu chì anu causatu una grande distruzzione in 11 pruvince criscenu cun sulidarità. Figuri impurtanti da Turchia è stranieri sustenevanu a Campagna One Rent One Home. Durante a notte, 33 milioni di lire d'aiutu sò stati cullati per 98 mila 330 famiglie. Cù e donazioni ricivute u ghjornu dopu, sta cifra superava 350 milioni di lire.