A Campagna "One Rent One Home" Raggiungerà milioni in Halk TV

A campagna One Rent One Home ghjunghjerà milioni à a TV publica
A Campagna "One Rent One Home" Raggiungerà milioni in Halk TV

Una nova porta di speranza serà aperta per milioni di vittime di u terrimotu cù una trasmissione speciale in Halk TV u marcuri 22 di ferraghju. Hè destinatu à cuntribuisce à a suluzione di u prublema di l'abitazione di e vittime di u terrimotu cù e donazioni raccolte in a notte speciale da esse tenuta per portà a campagna "One Rent, One Home", realizata in cooperazione cù Izmir Metropolitan Municipality and Needs. Mappa, à u publicu più largu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "Hè in e nostre mani di cultivà a sulidarità, unemu tutti a nostra forza. "Abbracciamu i nostri citadini affettati da u terrimotu", disse.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà lanciatu a campagna "One Rent, One Home" cù u Needs Map per truvà una soluzione à u prublema di l'abitazione dopu à u disastru di u terrimotu chì hà causatu una grande distruzzione in 11 pruvince, espansione a sulidarità. Sta volta, una chjama serà fatta da u schermu à Turchia è u mondu per a campagna, chì riunisce quelli chì volenu furnisce assistenza in affittu o apre e so case viote à e vittime di u terrimotu è quelli chì anu bisognu di una casa per rifuggià, attraversu u situ web. birkirabiruyuva.org.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à u prugramma "One Kira One Home Special" chì serà trasmessu in diretta nantu à Halk TV u marcuri 22 di ferraghju. Tunç SoyerIn più di , assisteranu ancu artisti preziosi, ghjurnalisti, pulitici è sindaci di diversi paesi di u mondu. A trasmissione speciale principiarà à 20.00.

Hè à noi di espansione u sustegnu

Ricordendu chì a municipalità metropolitana di Izmir è a mappa di i bisogni hà lanciatu a campagna "Un affittu, una casa" dopu à u disastru di u terrimotu, u sindaco hà ricurdatu chì Tunç Soyer, "U nostru populu hà sperimentatu un grande disastru è un grande dolore. U nostru duvere oghje hè di abbraccià i nostri fratelli in lacrime in a regione. Per ùn lascialli miserable in i carrughji in questu invernu nevicatu. "A data d'oghje, a quantità di sustegnu datu à a nostra campagna One Rent One Home hà righjuntu 18 milioni di lire", disse.

Dichjarà chì portanu a campagna à un livellu internaziunale cù a trasmissione speciale "One Rent, One Home" da esse trasmessa in Halk TV u 22 di ferraghju, u sindaco Soyer hà dettu: "Ughjemu à furnisce un supportu di affittu di 10 mila lire ognunu à u terremotu. vittime chì dumandanu assistenza in affittu è documentanu a so situazione. Quelli chì donanu à a campagna depositanu e so donazioni direttamente in u contu di a vittima di u terrimotu. Facemu solu cum'è intermediari. Unimu a nostra forza. Crescemu a nostra sulidarità. "Abbracciamu i nostri citadini affettati da u terrimotu", disse.