A vittima di u terremotu Angelu di 7 anni hà ricevutu l'urdinatore ch'ella vulia

L'età di a vittima di u terremotu Angel hà avutu l'urdinatore chì vulia
A vittima di u terremotu Angelu di 7 anni hà ricevutu l'urdinatore ch'ella vulia

E squadre di a Municipalità Metropolitana di Bursa, chì viaghjanu da quartiere à quartiere per guarì e ferite di e vittime di u terrimotu in Hatay è furnisce l'aiutu, cuntinueghjanu à fà sorrisu e piccule vittime di u terrimotu. E squadre di a Municipalità Metropolitana ùn pudianu stà indifferenti à a dumanda di l'informatica di Melek, di 7 anni, chì hè stata lasciata in una tenda dopu à a so casa hè stata demolita, è hà fattu u so surrisu visitendu a zitella è furnisce l'urdinatore chì vulia.

E squadre di a Municipalità Metropolitana di Bursa, chì anu travagliatu senza stop in a zona di u terrimotu dapoi u primu ghjornu per guarì e ferite, travaglianu ghjornu è notte nantu à tuttu ciò chì hè necessariu, da a distribuzione di materiali di succorsu à a ricerca di criaturi viventi in e macerie, da a stallazione di una cità cuntainer è toilette portable à l'alimentazione di l'animali stray. E squadre di a municipalità metropolitana, chì distribuìanu ghjoculi, senza scurdà di i cori chjuchi chì anu vistu u disastru di u seculu, ùn sò micca stati indifferenti à i desideri di Melek, di 7 anni, chì stava in a tenda cù a so zia è u ziu per via di u crollu di a so casa. Quandu hà spressu chì era assai dispiaciutu chì u so urdinatore hè statu intarratu sottu à e squadre, i squadre anu pigliatu l'azzione immediata è procuratu un novu computer in pocu tempu. U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Gazali Şen, i capi di dipartimentu Hakan Bebek è Feridun Tarım è e squadre anu visitatu u picculu Melek in a so tenda è hà consegnatu un novu computer. Cù Melek si scalda vicinu à u focu è face i so travaglii sohbet Gazali Şen hà trasmessu i saluti di u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş è hà dumandatu à a zitella di ùn esse arrabbiata. Dichjarà chì anu ancu furnitu pupi è aiuti alimentari à a zitella, Şen hà dichjaratu chì a zitella è a so famiglia seranu trasportati à a cità di u containeru da esse stabilita da a municipalità metropolitana di Bursa.

Fatma Açık, a zia di Melek, di 7 anni, hà dettu chì a so casa hè stata distrutta in u terrimotu è si sò scappati senza mancu piglià pantofole cun elli. Açık, chì hà dettu ch'ella hà cura di a so nipote Melek da quandu avia 1 annu, hà dettu: "Stemu in una tenda cù a mo moglia è a mo nipote, Melek, cum'è 3 persone. Melek va à a prima scola. Hè solu amparà à leghje è scrive. Qualunque cosa avemu, l'aghju rifattu è l'articuli leghje. Recentemente, i squadre sò ghjunti è si sò scontri cun noi. sohbet fattu. Melek hà ancu espresu chì era assai dispiaciutu chì l'urdinatore hè statu intarratu sottu à e machja. E squadre ci anu visitatu pocu dopu è purtonu l'urdinatori. Ùn m'aspittava micca. Hè stata una sorpresa ancu per noi. "Ringraziemu à a Municipalità Metropolitana di Bursa", disse.