L'applicazione di raccolta di l'acqua di pioggia hà suscitatu un grande interessu in Bornova

L'applicazione per a cugliera d'acqua hà suscitatu un grande interessu in Bornova
L'applicazione di raccolta di l'acqua di pioggia hà suscitatu un grande interessu in Bornova

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà esaminatu l'implementazione pilotu di u prughjettu Sponge City Izmir in Bornova, chì espansione e so attività di cugliera di l'acqua pluviale cù a visione di cumbattimentu di a seca. U sindaco Soyer hà ancu scontru cù i rapprisentanti di e municipalità di u distrittu per a diffusione di u prugettu in tuttu İzmir è hà dettu: "Semu a prima municipalità à fà questu in Turchia. Semu fieri, ma questu deve esse diffusa ancu in i distretti è in altre cità ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà esaminatu a prima implementazione di u prughjettu Sponge City Izmir, chì hè stata implementata per a prima volta in Turchia cù a visione di "Una altra gestione di l'acqua hè pussibule". U sindaco Soyer, chì si n'andò à l'appartamentu Çamkıran Sitesi Öğün in u quartiere di Bornova Manavkuyu ​​​​, chì hà stallatu i cisterna d'acqua di pioggia donati da a Municipalità Metropolitana nantu à u so tettu, hà parlatu cù i citadini chì anu accoltu u prugettu. Durante u viaghju di campu, i residenti di l'appartamenti circundanti anu ancu trasmissu e so dumande di cisterna d'acqua di pioggia à i burocrati di a Municipalità Metropolitana.

A municipalità metropolitana di Izmir hà decisu di dà cisterna d'acqua di piova à i primi 5 mila edifici chì appiicavanu per sustene e case è i posti di travagliu chì culleranu l'acqua di pioggia. 10 mila citadini chì anu dumandatu à a campagna "10 mila giardini di pioggia per İzmir" saranu dati piante da plantà in u giardinu di pioggia chì custruiscenu. U prucessu di candidatura per u prugettu cuntinueghja. I residenti di Izmir chì volenu prufittà di u sistema d'incentivazione di u cisterna di l'acqua di piova è di i giardini di pioggia ponu applicà à "sungerkent.izmir.bel.tr".

Hè adupratu per l'irrigazione di u giardinu è a pulizia.

I cisterna d'acqua di pioggia situate in Öğün Apartment in Çamkıran Site raccoglie l'acqua di piova chì casca nantu à un edifiziu cù un tettu di 300 metri quadrati. Ci sò 3 magazzini cù un voluminu di 2 metri cubi ognunu. L'abitanti di u situ utilizanu l'acqua di piova cugliera per l'irrigazione di u giardinu è a pulizia di u situ è ​​l'appartamentu.

"Allora pò esse tardi"

Presidente Tunç Soyerospitu a riunione assistita da i rapprisentanti di l'unità tecniche di e municipalità di u distrittu per sparghje u prughjettu Sponge City Izmir in tutta a cità dopu à u viaghju di campu. In a riunione tenuta in a Sala di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di İzmir in Kültürpark, l'infurmazioni sò state date nantu à u prugettu Sponge City İzmir è a so guida tecnica di implementazione. à a riunione Bayraklı U sindaco Serdar Sandal è i burocrati di a municipalità metropolitana di Izmir anu participatu ancu. Ministru Tunç SoyerMencionendu chì u prugettu Sponge City hè statu iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per a prima volta in Turchia, hà dettu: "Semu fieri di questu, ma deve esse spargugliatu. I nostri cumune di distrettu è altre municipalità metropolitane duveranu fà u listessu. In u risultatu, avemu da affruntà più siccità. Allora pò esse troppu tardi. Avemu bisognu di vene ancu altre soluzioni ", disse.

"Avemu da travaglià inseme"

Enfatizendu chì l'umanità face una minaccia incredibile di siccità, u presidente Soyer hà dettu: "Avemu di fronte à una situazione assai seria. Questu hè un prughjettu chì avemu fattu basatu annantu à l'idea di cumu pudemu affruntà cù a nostra capacità istituzionale, cumu pudemu alleggerà sta storia. Questu ùn hè micca solu limitatu à i tanki d'acqua di tempesta è i giardini di tempesta. A settimana passata, avemu tenutu una riunione in Ödemiş per distribuisce circa 2 cisterne per cullà l'acqua di piova in i campi. Ma questu hè bisognu di una lotta in tuttu. Hè per quessa chì avemu bisognu di u sustegnu di ognunu di voi in quantu à l'idea di creà una Sponge City. Avemu l'obbligazione di marchjà cù u sustegnu è a cooperazione di i nostri cumuni, in particulare in i distretti metropolitani di İzmir ".

Guida tecnica spartuta

U Cunsigliu di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir è Ingegnere Geologicu Alim Murathan hà dichjaratu chì u prugettu hè statu realizatu grazia à a visione di u Sindaco Soyer è hà dettu: "U nostru presidente hà tenutu a riunione introduttiva di u prugettu u 26 dicembre. Avemu ricevutu feedback assai pusitivi da tutta a Turchia. Parechje persone, accademichi è scientisti, micca solu da Turchia, ma ancu da l'Africa, l'Australia è l'Inghilterra, anu dettu ch'elli eranu estremamente cuntenti di u lanciamentu di un tali prughjettu in Turchia. L'uriginale di u nostru travagliu hè chì; avemu previstu di custruisce a Sponge City nantu à l'infrastruttura basica di sta cità. Avemu fattu un'analisi urbanistica pigliendu in contu e sfide di a cità è l'uppurtunità chì ci prupone. Avemu pruvatu à prupone un prughjettu più olisticu basatu annantu à questa analisi ". Alim Murathan hà dettu: "Avemu pensatu chì tutti duveranu esse capace di fà u prughjettu pilotu di Sponge City è avemu preparatu una guida tecnica. A guida hè una guida. Tenemu sta riunione per sparte sta guida cun voi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*