I treni d'aiutu è di passageri ghjunghjenu à a zona di terremotu

I treni d'aiutu è di passageri ghjunghjenu à a zona di terremotu
I treni d'aiutu è di passageri ghjunghjenu à a zona di terremotu

Sottu a presidenza di u Direttore Generale di TCDD Transportation Ufuk Yalçın, u disastru di u terremotu chì hè accadutu in Kahramanmaraş è affettatu dece pruvince hè statu evaluatu.

Vulendu a misericordia di Diu à i citadini, i ferroviari è e so famiglie chì anu persu a vita in u terrimotu, è una ricuperazione rapida per i feriti, u Direttore Generale di TCDD Transportation, Ufuk Yalçın, hà sottolineatu chì unu di i bisogni più impurtanti in questi disastri hè un serviziu di trasportu sanu è veloce. , è disse :

"Unu di i servizii più impurtanti per guarì e ferite di stu disastru, chì suffoca u nostru paese, hè u trasportu. Per a salvezza di i nostri citadini sottu à e macerie, a consegna di squadre d'aiutu è equipaghji è risponde à i bisogni vitali di i nostri citadini è squadre d'aiutu sò di vitale impurtanza. Sutta a coordinazione di u nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, inseme cù a Direzzione Generale TCDD è a Direzzione Generale di Trasportu TCDD, avemu mobilizatu e nostre ferrovie per guarì e ferite causate da u terrimotu.

Dichjarà chì una strada hè stata tracciata in linea cù e richieste di a Presidenza AFAD in u trasportu di merci è di passageri, u Direttore Generale Yalçın hà cuntinuatu: "Sfurtunatamente, alcune di e nostre strade sò state danate per via di u terrimotu è ùn pudemu micca operà treni da quì. Prima di tuttu, purtemu i nostri citadini chì volenu lascià a zona di u terrimotu à altre cità passendu i nostri treni programati esistenti nantu à rotte aperte. À a prima tappa, avemu cuminciatu à trasportà i passageri trà Malatya è Sivas Ankara via Sivas, è operamu 10 treni à ghjornu trà Mersin, İskenderun, Adana è Osmaniye. Spergu, cuminciaremu gradualmente à operare treni in altre rotte ", disse.

U direttore generale Yalçın hà dettu: "Da a prima notte di u terrimotu, avemu riunitu i vagoni di passageri in Adana- Mersin- Iskenderun - Osmaniye- Malatya- Elazig, l'abbiamu climatizatu è li aperti per u rifugiu di i nostri citadini.

Dichjarà chì, cum'è a famiglia Demiryolcu, una campagna d'aiutu hè stata urganizata per risponde à i bisogni urgenti di e nostre vittime di u terrimotu, u direttore generale di TCDD Transportation, Ufuk Yalçın, hà dettu: "Cum'è paese, avemu un grande disastru, passemu per tempi difficili, avemu superarà queste difficultà cum'è nazione in sulidarità. Facemu a nostra parte da u primu ghjornu, duvemu fà più in coordinazione. In particulare, alcuni di i nostri amichi chì vivenu in l'area di u terrimotu anu travagliatu senza stop da u primu ghjornu di u terrimotu, è vogliu ringrazià a mo squadra in presenza di Adana è Malatya Regional Managers ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*