15% di sconto nantu à l'electricità è 20% di scontu nantu à u gasu naturale

Sconto per centu nantu à l'electricità è Sconto per centu nantu à u gasu naturale
15% di sconto nantu à l'electricità è 20% di scontu nantu à u gasu naturale

U presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu un scontu di 15 per centu in l'electricità in tutti i gruppi di abbonati da aprile. Facemu un scontu di 20 per centu nantu à a tarifa di gas naturale utilizata da l'industriali, chì hè abbastanza altu cumparatu cù l'abbonamenti residenziali ", disse.

U presidente è u presidente di l'AKP, Recep Tayyip Erdoğan, hà parlatu à a riunione di u gruppu parlamentariu di u so partitu.

Titoli da e dichjarazioni di Erdogan:

Semu piacè di vede chì e nostre municipalità è ONG anu cuncentratu i so prugrammi specifichi di Ramadan in a zona di u terrimotu questu annu. Dapoi u primu ghjornu di u terrimotu, andemu à e nostre cità è à u nostru populu. Semu tramindui pusendu i fundamenti di residenze permanenti è scontri cù vittimi di u terrimotu in iftar.

Dopu à a Festa di Ramadan, e visite pruvinciali cumincianu finu à u ghjornu di l'elezzioni. Avemu u scopu di abbraccià i nostri citadini mentre visitate a nostra pruvincia à u più in tempu limitatu. Ùn lasciaremu micca chì l'agenda cambiante, a situazione di e cità, l'opere di supportu è i prughjetti di l'abitazione permanente sò scurdati per via di u prucessu elettorale.

SCONTO IN ELECTRICITÀ È GAS NATURALE

Avemu da avè un scontu di 15 per centu in l'electricità in tutti i gruppi di abbonati da aprile. D'aprile, facemu un scontu di 20 per centu nantu à a tarifa di gas naturale utilizata da i nostri industriali, chì ferma abbastanza altu cumparatu cù l'abbonamenti residenziali ".

"CUPRAremu MILLE MINERATORI NOVITI"

Avemu una bona nutizia per i nostri minatori. I nostri 11 mila minatori, chì travaglianu ancu in u settore publicu è privatu, hà guadagnatu u cori di a nostra nazione travagliendu in a zona di u terrimotu. Avemu da piglià mille novi minatori.

Quessi sò l'altri passi chì faremu in altri spazii: Avemu l'eccitazione di inizià i voli nantu à a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Sivas inseme cù i nostri compatrioti. L'omu hè di Sivas, ma dice: "Chì hè bisognu di un trenu d'alta veloce per andà in Sivas?" Questu omu hè à a tavula 6. Hè impussibile di capiscenu.

Averemu ancu una bona nutizia per i guardiani di sicurità. Assicurendu chì u limitu minimu di a pensione hè 7500, è i nostri 42 mila guardiani di sicurità, chì i salarii sò più bassi di a pratica prima di u regulamentu, beneficianu ancu. Avemu aumentatu i bonus di vacanze di ritirata à 2 mila lire.

Cuntinueremu i nostri travaglii è servizii senza interruzzione ancu dopu chì emergemu vittoriosi da l'elezzione cù u sustegnu di a nostra nazione. Avemu pigliatu l'uffiziu cù u favore di a nostra nazione, chì hè intrutu solu in l'alizzioni di u 2002.