180 miliardi d'euro d'investimentu da Volkswagen in Veiculi autonomi è elettrici

Investimenti di miliardi d'euro da Volkswagen à i veiculi autonomi è elettrici
180 miliardi d'euro d'investimentu da Volkswagen in Veiculi autonomi è elettrici

In i prossimi 5 anni, u Gruppu Volkswagen investirà 180 miliardi d'euros in a fabricazione di celle di batterie, a digitalizazione in Cina è l'espansione di a so prisenza in l'America di u Nordu. Più di dui terzi di u budgetu d'investimentu di 5 anni hè dedicatu à i veiculi elettrici è u software, da u 56 per centu in u pianu quinquennale precedente, di quale 15 miliardi d'euros sò dedicati à fabbriche di batterie è materie prime. Hà annunziatu i so rivenuti 2022 cum'è 12 miliardi d'euros, aumentendu da 272,2%.

Siccomu VW travaglia versu u so scopu di u 2030 per centu di e vendite elettriche in u mondu per u 50, l'investimentu in a tecnulugia di i motori di combustione interna culminarà in u 2025 è calarà dopu, disse. VW aumenterà a so spesa generale di 13% paragunatu à a so ultima aghjurnazione annuale. U CEO Oliver Blume hà dettu in una dichjarazione:
"Avemu stabilitu scopi chjaru è ambiziosi è pigliate e decisioni necessarie per simplificà i prucessi", disse. Quist'annu serà "un annu decisivu per ottene scopi strategichi è accelerà u prugressu in u gruppu", disse.

Volkswagen Group hà furnitu un totale di 2022 milioni di veiculi in 8,3. U scopu per u 2023 hè di aumentà à 9,5 milioni di unità.

In l'ultimu pianu, 15 miliardi d'euros sò chjusi per e fabbriche di batterie è materie prime, è 2 miliardi d'euros seranu investiti in una facilità di North Carolina per a marca di pickup scout. A fine di l'annu passatu, VW hà ritardatu a fissazione di novi obiettivi d'investimentu, citendu a mancanza di visibilità è i colli di fornitura significativi per via di a guerra in Ucraina.

VW u luni hà annunziatu i piani di custruisce a so prima pianta di batterie fora di l'Europa in Canada, mentre persegue una rapida espansione in u mercatu chjave di a marca, i Stati Uniti.

A principiu di u mese, VW hà previstu una crescita di l'azzioni è un 14% di spedizioni più altu è un aumentu di u 10-15% di i rivenuti, cù una prospettiva ottimistica per l'annu avanti malgradu i sfidi di a catena di fornitura in corso. U margine di guadagnu era di l'2021 per centu, à a fine superiore di a previsione di u 8,1, cù vendite è guadagni sopra i livelli di 2022 malgradu l'interruzzione di a catena di fornitura chì hà spintu u flussu di cassa netta assai sottu u target. Volkswagen Group hà furnitu un totale di 2022 milioni di veiculi in 8,3. U scopu per u 2023 hè di aumentà à 9,5 milioni di unità.