U ponte di Çanakkale di u 1915 riduce l'ore di viaghju à 6 minuti

U ponte di Canakkale riduce l'ora di viaghju à minuti
U ponte di Çanakkale di u 1915 riduce l'ore di viaghju à 6 minuti

L'autostrada statale Gallipoli-Eceabat hè stata messa in serviziu cù a presenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì anu apertu a sezione di 32 chilometri di l'Autostrada Statale Gallipoli-Eceabat è hà dettu chì u trasportu à u Situ Storicu di Gallipoli induve a Guerra di Çanakkale hè stata fatta è u Ponte di Çanakkale 1915 hè diventatu più faciule.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà parlatu à a cerimonia di apertura di l'Autostrada Statale Gallipoli-Eceabat, "Mentre ci provavamu à guarì e ferite di i terrimoti di u 6 di ferraghju, ci sò stati di novu scuzzulati da l'inundazioni in Adıyaman è Şanlıurfa. Passemu tempi difficiuli cum'è nazione. In ogni casu, cù l'opere chì facemu sottu à a dirigenza di u nostru presidente, e nostre attività chì facemu 7/24, è a nostra sulidarità cù u statu è a nazione, illuminemu sti ghjorni difficili. Da e prime ore di u terrimotu, u nostru persunale in tutti i tituli di tutte e nostre unità hà travagliatu 7/24 è cuntinueghja à fà. Travagliemu duramente cù tutti i nostri culleghi in e zone di terrimotu. Nisunu di noi si firmò, nimu di noi s'hè stancu ", disse.

1915 ÇANAKKALE BRIDGE REDUCE L'ORE DI VIAGGIU A SOLAMENTE 6 MINUTI

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ùn si fermanu micca finu à chì i prublemi è i prublemi di a ghjente di a regione sò finiti, è chì a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan cuntinueghja sempre in a strada. Karaismailoğlu hà dettu: "Oghje hè l'anniversariu di a Vittoria di Çanakkale di u 18 di marzu, una di l'epopee chì avemu scrittu cum'è nazione. Cummemurà tutti i nostri martiri cun misericordia. Oghje hè u 108 anniversariu di a nostra gloriosa Vittoria di Çanakkale è u 1915u anniversariu di l'apertura di u nostru Ponte Çanakkale 1, chì descrivimu cum'è rispettu per l'antenati è un rigalu per u futuru. Avemu custruitu u ponte di i grandi è i primi in termini di cuncepimentu è ingegneria, è avemu fattu un altru passu gigante per u muvimentu di sviluppu olisticu di u nostru paese. U ponte di Çanakkale di u 1915 hà riduciutu i viaghji chì duravanu ore à solu 6 minuti. Cusì, l'ecunumia di a regione rivivì. Cuntributi significativi sò stati fatti à u turismu, l'agricultura è l'impieghi. In fine, u nostru paese hà vintu ; A nostra nazione hà vintu ", disse.

AMU PROTEGE A TEXTURA DI A REGIONE CU U SOU SITU NATURALE, STORICO È ARCHEOLOGU

Ricordendu chì anu apertu a strada Ayvacık-Küçükkuyu è i tunnel di Troia-Assos, a porta di u Ponte di Çanakkale di u 1915 à l'Egeu è u Mediterraniu, in Çanakkale in uttrovi, è chì eranu entusiasti di presentà un altru travagliu à u serviziu di a nazione, U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà continuatu cusì:

"Oghje, traverseremu un altru limitu in Çanakkale. Inauguremu a seccione di 32 chilometri di a strada statale Gallipoli-Eceabat. U situ storicu di Gallipoli, induve a guerra di Çanakkale hà fattu, è ancu u ponte di Çanakkale di u 1915, hè ancu casa di 5 tunnel cù una lunghezza tutale di 351 4 metri. Avemu cunsirvatu a trama di a regione cù i siti naturali, storichi è archeologichi cù i tunnellati custruiti in u scopu di a Strada Statale Gallipoli-Eceabat chì avemu messu in serviziu. Mostremu u nostru rispettu per u spiritu di a Vittoria di Çanakkale servendu a nostra nazione, chì hà prutettu a so vulintà grazie à ellu, è continueremu à fà. Questu hè ancu u casu in Adıyaman. Hè u listessu in Hatay, hè u listessu in Kahramanmaraş. Hè u listessu in Şanlıurfa. Questu hè u casu in 81 di e nostre 81 pruvince. Grazie à a fiducia di a nostra nazione, continueremu u nostru travagliu in 81 pruvince di u nostru paese, cum'è in Çanakkale. Continueremu e nostre attività chì illuminaranu u futuru di Turchia cù i nostri prughjetti è travaglii chì assicuranu u sviluppu olisticu di u nostru paese. Cù i nostri cori chì portamu u spiritu di a vittoria di Çanakkale cum'è sempre; Continueremu à travaglià per serve a nostra nazione ".