Opportunità di Trasferimentu Furnita per 202 Studenti di Vittimi di Terremoti

Opportunità di Trasferimentu Furnita à Migliaia di Studenti Vittimi di Terremoti
Opportunità di Trasferimentu Furnita per 202 Studenti di Vittimi di Terremoti

U Ministru di l'Educazione Naziunale, Mahmut Özer, hà dettu chì un totale di 202 mila 817 studenti chì studianu à i livelli di pre-scola, scola primaria, liceu è liceu in e dece pruvince affettate da i terrimoti, centrati in Kahramanmaraş, sò stati trasferiti à altre pruvince in linea. cù e so dumande.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hà dichjaratu ch'elli anu pigliatu ogni tipu di misure per assicurà l'accessu à l'educazione per i studienti in a zona di u terrimotu è i studienti chì si sò trasferiti da sta regione à altre pruvince, è hà nutatu chì 202 mila 817 studienti chì anu dumandatu u trasferimentu per via di u terrimotu eranu trasferitu à altre pruvince per permette di cuntinuà a so educazione.

Özer hà rimarcatu chì diversi numeri di trasferimenti di studienti sò stati fatti in tutte e 71 pruvince, eccettu per e pruvince induve u disastru di u terrimotu hè accadutu, quandu guardemu a distribuzione di i studienti chì anu dumandatu u trasferimentu per pruvincia, è hà spartutu l'infurmazioni seguenti: "Ankara era a pruvincia induve i studienti anu trasferitu u più trà e prime cinque pruvince induve i trasferimenti sò stati fatti, cù 27 mila 679 studienti. "Antalya cù 18 mila 922, Mersin cù 18 mila 878, Istanbul cù 15 mila 19 è Konya cù 11 mila 366 studienti eranu e pruvince cù u più altu numeru di trasferimenti".

Özer hà dettu chì i studienti 167 sò stati trasferiti in scole à l'esteru affiliate à u Ministeru di l'Educazione Naziunale.

Fornendu infurmazione chì ci era un totale di 10 milioni 3 mila 600 studenti in istituzioni educative pubbliche è private prima di u terrimotu in e pruvince 891 induve u disastru di u terrimotu hè accadutu, Özer hà dettu: "Vemu chì trà i 202 mila 817 studienti chì sò stati trasferiti dopu u terrimotu, a maiò parte di i trasferimenti sò stati fatti da Hatay à altre pruvince cù 66 mila 916 studienti ". Dopu à Hatay, a pruvincia cù u più altu numeru di trasferimenti di studienti hè Kahramanmaraş cù 50 mila 245 studenti. "Malatya 36 mila 900, Adıyaman 21 mila 629, Gaziantep 13 mila 706, Osmaniye 3 mila 853, Adana 3 mila 635, Diyarbakır 2 mila 808, Şanlıurfa 2 mila 803, è 322 studenti sò stati trasferiti da altre pruvince Kilis". disse.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hà enfatizatu chì anu sempre cuntinuà à sustene i zitelli in i so prucessi educativi è furnisce ogni tipu di opportunità per assicurà chì i studienti anu accessu à l'educazione.

I studienti affettati da u terrimotu chì sò trasferiti seranu ancu esentati da e disposizioni di assenza.

Dichjarà chì sò ancu travagliendu per riduce l'effetti di l'emozioni negattivi sperimentati dopu à u terrimotu è rinfurzà a resilienza psicosociale di i studienti, Özer hà ricurdatu chì ùn ci hè micca esigenza di assistenza per questi studienti. Özer hà dettu: "I nostri studienti chì studianu in a zona di u terrimotu ùn sò micca obligati à participà à u secondu semestru di l'annu accademicu 2022-2023. In questa decisione, avemu ancu inclusu i nostri studienti chì anu trasferitu da dece pruvince à altre pruvince per via di u disastru di u terrimotu. Cusì, tutti i nostri studienti affettati da u terrimotu seranu esentati da e disposizioni in quantu à l'absenteismu in cunfurmità cù a decisione chì avemu pigliatu ".

U Ministru Özer hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, anu furnitu setti educativi preparati per risponde à tutti i bisogni di cartoleria, è ancu i libri di testu è i bisogni di risorse ausiliarie di i studienti affettati da u terrimotu, è hà dettu: "Avemu ristampatu libri di testu è risorse ausiliarie per i nostri studienti in tutti i livelli di scola, è questi includenu materiale di cartoleria. " Li furnimu tutti i materiali educativi chì anu bisognu ". disse.