22 chilò è 600 grammi di cocaina sequestrati in u portu di İzmir Aliağa

22 chilò è 600 grammi di cocaina sequestrati in u portu di İzmir Aliağa
22 chilò è 600 grammi di cocaina sequestrati in u portu di İzmir Aliağa

E squadre di u Ministeru di u Cummerciu di l'Infurzazione Doganale anu sequestratu 22 chilò è 600 grammi di cocaina in una operazione realizata nantu à una nave ancorata in u portu di Aliağa.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, in i cuntrolli di rutina realizati da e squadre di a Direzzione di l'Intruduzione Doganale è di l'Intelligenza di Izmir in l'area portu di Aliağa, i navi chì venenu da rotte risicate sò verificati da e squadre di ricerca sottumarine è di navi, è tutte e zone induve a droga. i contrabandisti ponu ammuccià e droghe nantu à i navi sò verificati in rutina da e squadre di ricerca di navi.

In i cuntrolli realizati in questu cuntestu, i stranieri ancoranu à u portu bayraklı Una nave hè stata attentamente monitorata da e squadre di l'Assistenza Doganale. Duranti u travagliu realizatu, hè statu determinatu chì un saccu neru hè stata postu in a parti sottumarina di a nave (u casco), è i squadre di immersioni si sò ghjunti è purtonu u saccu in terra. Per d 'altra banda, e squadre chì aspittàvanu in coordinazione nantu à a terra intervenenu in u saccu è anu cercatu. In u saccu impermeable, 17 pacchetti pensati chì cuntenenu sustanzi narcotichi sò stati rilevati, avvolti assai stretti per impediscenu di esse affettati da l'acqua di mare.

Chilogrammi di cocaina sequestrati in u portu di Izmir Aliaga

In u risultatu di l'analisi è e misurazioni fatte nantu à i campioni pigliati da i pacchetti, hè statu determinatu chì a sustanza sequestrata era cocaïna è un totale di 22 chilò è 600 grammi di cocaina sò stati sequestrati. Dopu à a droga sequestrata, una ricerca dettagliata hè stata realizata nantu à a nave in questione da e squadre di ricerca di navi di l'applicazioni doganali, è a nave hè stata verificata in tutte e so dimensioni, sia in l'internu sia sottu à l'acqua.

L'inchiesta annantu à l'incidentu cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Aliağa.