2,5 mila passageri anu utilizatu u centru di trasferimentu di trasportu publicu di u distrittu di Samsun in 500 mesi

Mille Passaggeri Aduprate u Centru di Trasferimentu di Trasportu Pùblicu di a Pruvincia di Samsun per Mesi
2,5 mila passageri anu utilizatu u centru di trasferimentu di trasportu publicu di u distrittu di Samsun in 500 mesi

2,5 mila passageri anu utilizatu u Centru di Trasferimentu di Trasportu Pùblicu di Distrettu, chì hè statu custruitu da a Municipalità Metropolitana di Samsun è hà iniziatu u periodu di trasportu da i distretti à u centru di a cità cù un veiculu unicu, in 500 mesi. U sindaco di a municipalità metropolitana, Mustafa Demir, hà dettu: "Continueremu à travaglià cun grande sforzu è diligenza per implementà prughjetti chì faciliteranu a vita di i nostri citadini è risolve rapidamente i so prublemi in Samsun, chì hè una cità pioniera è esemplare".

U "Centru di trasferimentu di trasportu publicu di u distrittu", custruitu da a municipalità metropolitana di Samsun è messu in serviziu u 29 di dicembre, era una soluzione à u prublema di hop-on-hop-off chì i passageri è i minibus chì vivenu in i distretti aspettanu dapoi anni. U centru, chì permette à i citadini di ghjunghje sin'à u centru di a cità è da u centru di a cità à i distretti cù una sola vittura, hà utilizatu 2,5 mila passageri in 500 mesi.

"Semu assai soddisfatti"

Züleyha Himmetoğlu, chì hà dettu ch'ella avia da andà in u distrittu di Çarşamba ogni ghjornu perchè era una cummercialista, hà dettu: "Quaddu Allah sia cuntentu di quelli chì custruianu stu locu. Sò assai cuntenta. Chì u Mevlam ùn tocca micca i pedi di quelli chì anu fattu stu prughjettu. Sò un venditore, stava morendu da u trasportu à a fermata di u mercuri. Ma avà sò cunfortu. Pregu per questu locu ogni ghjornu. Ùn importa micca quantu preghemu, hè menu ".

"Venemu cù una sola"

Cemalettin Kuru, chì hà dichjaratu ch'ellu avia da vene in u centru di a cità da Alaçam ogni ghjornu perchè era trattatu per u cancer, hà dichjaratu chì era assai bonu per esse datu l'uppurtunità di vene à u centru di a cità cù un veiculu solu è hà dettu: "Furmemu u trasportu cù un unicu minibus. Puderaghju l'assistenza sanitaria più faciule. Era assai difficiule. Vogliu ringrazià assai u nostru presidente Mustafa Demir ".

"Semu assai soddisfatti"

Bekir Dağdelen, invece, hà dichjaratu ch'ellu avia da cambià 3 veiculi per vene in u centru di a cità prima è hà dettu: "Avà hè assai bellu. Bona furtuna à quelli chì l'anu fattu ", disse. Hasan Keskin hà dettu: "Hè statu assai bellu. Ùn avemu micca imbarcu avà. Hè statu un risparmiu di tempu per noi. Semu assai piacè. Arrivemu à u puntu chì vulemu assai più faciule ", disse.

"ALIEVEU U PROBLEMA DI TRASPORTU"

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dichjaratu chì u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu di u Distrettu hè un investimentu chì hè utilizatu largamente da i citadini chì venenu da i distretti à u centru di a cità è chì sò assai soddisfatti, è hà dettu: "I nostri citadini chì venenu da i distretti. Avianu seri prublemi cù u trasportu à u centru di a cità. U trasportu era diventatu una prova per elli. Cù stu prughjettu, avemu eliminatu u prublema di i nostri citadini. U nostru populu pò avà andà in quale distrettu volenu andà da stu centru cun un veiculu unicu ", disse, aghjustendu: "I nostri citadini chì utilizanu u centru sò assai soddisfatti. Anu ancu sparte questu cun noi. Custruemu un Samsun, induve i nostri citadini campanu felici è paci in unità è sulidarità, fighjendu l'avvene cù speranza. Continueremu à travaglià cun grande sforzu è diligenza per implementà prughjetti chì faciliteranu a vita di i nostri citadini è risolve rapidamente i so prublemi in Samsun, chì hè una cità di punta è esemplare, è di lascià opere durevule.

U Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu di u Distrettu hà 13 piattaforme di drop-off, 3 piattaforme di navetta aeroportuale, 3 biglietterie, un parcheghju apertu per 72 veiculi è una stazione di taxi per 12 veiculi.