450 Milla Lire di Oli Essenziali Sequestrati à a Porta Doganale di Dereköy

Operazione di merci di contrabbanda à a Porta Doganale di Derekoy
450 Milla Lire di Oli Essenziali Sequestrati à a Porta Doganale di Dereköy

Un gran numaru d'olii essenziali sò stati sequestrati da e squadre di u Ministeru di u Cummerciu di l'Infurzazione Doganale à a Porta Doganale di Dereköy, chì anu pruvatu à esse purtatu in u paese senza dichjarazione. I merci di contrabbanda sequestrati per un valore di 450 mila Lire turche sò stati cunfiscati da e squadre.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, un veiculu chì hè ghjuntu à a Porta Doganale di Derekoy per entre in Turchia da Bulgaria hè statu mandatu per scanning di raghji x per scopi di cuntrollu dopu avè cumpletu i prucessi doganali è di registrazione. Prima di a scansione di raghji X, u cunduttore di u veiculu hè statu dumandatu s'ellu ci era un articulu di contrabandu o criminali in u so veiculu, è u cunduttore hà rispostu chì ùn ci era micca tali articulu. In seguitu, u veiculu hè statu sottumessu à una ricerca dettagliata dopu chì u veiculu in quistione hè statu scansatu è hè statu determinatu chì ci sò densità sospette. Duranti u cuntrollu fisicu, hè statu vistu chì ci sò pacchi sottu à e valigie chì appartenenu à e persone in u veiculu.

In l'esaminazione fatta in i scatuli, hè statu capitu chì parechji olii essenziali non-dichjarazione cù diversi tipi è aromi, chì sò cunnisciuti per esse utilizati per a cura di a pelle, perfume è perfume ambientale, in più di e so proprietà terapeutiche è rilassanti. In u risultatu di i studii di misurazione è di rilevazione, 450 olii essenziali, chì sò stati determinati à valenu 727 mila Lire Turche, sò stati cunfiscati.

L'inchiesta nantu à l'incidentu cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Kırklareli.