56 più autobus si sò uniti à a flotta di trasportu publicu di Bursa

Un altru autobus hà unitu à a flotta di trasportu di massa di Bursa
56 più autobus si sò uniti à a flotta di trasportu publicu di Bursa

56 autobus più sò stati integrati in a reta di trasportu di a Municipalità Metropolitana di Bursa, chì offre u serviziu di trasportu più prezzu trà a flotta di veiculi più ghjovana di Turchia è cinque cità metropolitane.

Cuntinuendu assai investimenti per un trasportu più còmode è còmode in Bursa, a Municipalità Metropolitana piglia ancu i passi necessarii per rende l'usu di u trasportu publicu più attraente. A Municipalità Metropolitana, chì permette l'usu di Bursakart in tutti i distretti per assicurà a piena integrazione in l'usu di u trasportu publicu, include ancu i novi autobus chì uniscenu a flotta di veiculi più ghjovana di Turchia in u sistema. 56 autobus novi, chì sò stati purtati in u distrittu di İnegöl da İNULAŞ, sò stati messi in serviziu cù una cerimonia. I veiculi climatizzati cù una capacità di 18 persone, 14 seduti, 32 in piedi, è rampe per disabili rispettanu a regulazione attuale, sò chjamati microbus di 6 metri. U numaru di veiculi in a flotta hà aumentatu à 170 cù l'aghjunzione di novi veiculi.

Prima di a cerimonia tenuta à a Terminal Intercity d'İnegöl, hà visitatu i cummercianti di a terminal. sohbet U presidente Alinur Aktaş ascoltò cun grande attenzione e richieste di i citadini. In più di u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, u guvernatore di İnegöl Eren Arslan, u sindaco di İnegöl Alper Taban, u presidente ITSO Yavuz Uğurdağ, u presidente di u distrettu di İnegöl di u Partitu AK Mustafa Durmuş, u direttore generale di BURULAŞ Mehmet Kürşat Çapar, u presidente İNhim Bay, i cittadini İNhimULA è i citadini di i tradeds.

Trasportu in tutti i distretti cù una sola carta di tipu

Parlendu à a ceremonia, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dettu chì Bursa è İnegöl sò insediamenti in rapida crescita. Ricordendu chì a pupulazione di Bursa hè aumentata di circa 45 mila l'annu passatu, u sindaco Alinur Aktaş hà dichjaratu chì travaglianu constantemente per purtà a cità è i distretti megliu. Esprimendu chì İnegöl, chì hà un volume di cummerciu esteru di circa 2 miliardi di dollari, hè una cità cù infrastruttura in parechje zone, in particulare mobili, u sindaco Aktaş hà spressu chì hè di grande impurtanza in u trasportu in a cità induve ci hè un intensu muvimentu è circulazione. Spieghendu chì u numeru di veiculi in BURULAŞ era 2017 in 1087, avà hè ghjuntu à 2418, u presidente Aktaş hà dettu: "Avemu una di e flotte più ghjovani in Turchia. U trasportu più prezzu in 5 cità metropolitane hè in Bursa. Ci sò ancu lochi chì sò 50-60 per centu più caru chè noi. Finanziamu BURULAŞ ogni mese. Vulemu chì i residenti di Bursa prufittà di u trasportu in modu còmode. Prima di Bursakart, Kentkart era usatu in İnegöl. L'usu di Bursakart in İnegöl hà iniziatu u 15 di lugliu 2021. Cù un unicu tipu di carta, tutti i trasporti publichi ponu esse utilizati in tutta a cità. Qualunque sia i benefici offerti in u trasportu publicu, sò ancu usati in 17 distretti. Per 120 TL, i studienti ponu cavalcà quantu volenu durante u mese. Aghju dettu à u sindaco di Nilüfer in l'ultima Assemblea. Piglianu i studienti è dà carte. Solu dà 10 per centu di quelli soldi. U costu di imbarcu per persona hè di circa 8 lire è mezzo. Un tali costu di imbarcu ùn vene ancu à 160 lira in 0.7 imbarcu. Hè a Municipalità Metropolitana chì copre è sussidia u 90 per centu di u costu di stu travagliu. Sempre chì i nostri figlioli ponu andà à a scola cunfortu. I nostri distretti anu da prufittà ancu da ellu ", disse.

Invitu à aduprà u trasportu publicu

Ricordendu chì i citadini di İnegöl anu cuminciatu à utilizà l'applicazioni web Bursakart mobile è Bursakart cù a transizione à Bursakart, u sindaco Aktaş hà dettu chì a flotta di İNULAŞ hè stata allargata cù a cerimonia tenuta. Spieghendu chì i passi più còmode seranu fatti cù 116 veiculi chì venenu in cima à i veiculi 56, u presidente Aktaş hà dettu: "Aspettu chì i nostri amichi di i cunduttori seranu più sensibili versu i passageri. Suvvendemu u costu di l'imbarcu per persona. U mese passatu, avemu datu circa 44 milioni à l'autobus publichi privati. Vi subvencionemu in modu chì furnisce un bonu serviziu è l'affari ùn sò micca disturbati. Ùn duvemu micca vede troppu surrisu per sta nazione. Vulemu sente boni esempi. Attualmente, 789 veiculi sò stati rinnuvati in e cooperative in Bursa, stu numeru hè aumentatu à 845 cù i novi veiculi. Felicita a Municipalità di İnegöl è İNULAŞ per i so sforzi. Spergu chì serà un mezzu di rilassazione in u trasportu di İnegöl. Invitu tutti i nostri citadini à aduprà u trasportu publicu.

U guvernatore di u distrettu di İnegöl, Eren Arslan, hà desideratu chì l'investimentu chì aumenterà a qualità di u serviziu in u trasportu di İnegöl, chì cresce rapidamente, serà benefica. Esprimendu chì a vita còmoda in e cità muderne pò esse ottenuta da u trasportu publicu, Arslan hà ringraziatu quelli chì cuntribuiscenu à l'investimentu.
U sindaco di İnegöl, Alper Taban, hà dichjaratu chì İnegöl hà dati chì ponu esse paragunati cù parechje cità. Spieghendu chì a pupulazione hà aumentatu da 7500 persone l'annu passatu, Taban hà dettu chì i bisogni di parechji articuli, in particulare u trasportu, sò nati in cità dinamiche. Dichjarà chì i 56 autobus novi inclusi in u sistema furnisceranu cunfortu à i citadini di İnegöl, Taban hà dettu: "A cità appartene à tutti noi. Tutti seranu rispettu è tolleranti l'un à l'altru. Ci ponu esse qualchì difficultà in u trasportu, ma pudemu superà tutti. 56 veiculi sò messi in usu per fà i viaghji più sani è più veloci. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hà sempre sustinutu u nostru distrittu. Cuntinueremu à sente i desideri è e dumande di i nostri citadini è pruduce suluzioni. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu. L'autobus sò ancu boni per u nostru populu ", disse.

İbrahim Bayram, presidente di İNULAŞ, hà dettu chì anu aghjustatu 116 novi veiculi à i so veiculi di trasportu publicu 100 cun un investimentu di circa 56 milioni. Dichjarà chì anu u scopu di serve à a ghjente di u distrittu in un modu più sanu è più còmode, Bayram hà dichjaratu chì tutti i cummercianti travaglianu di manera altruista in u futuru cum'è prima.

Dopu à i discorsi, i novi autobus sò stati messi in serviziu cù u tagliu di nastri da u presidente Alinur Aktaş è u protocolu. U presidente Aktaş s'hè assittatu in u sediu di u cunduttore è hà fattu un test drive.