600 Milla persone di Sicurezza Piglieranu Incaricatu u ghjornu di l'elezzione

Mille persone di Sicurezza per piglià a carica in u ghjornu di l'elezzione
600 Milla persone di Sicurezza Piglieranu Incaricatu u ghjornu di l'elezzione

U Vice-Ministru Mehmet Ersoy, chì hà participatu à a "Reunione di Sicurezza Regionale Elettorale" tenuta in Erzurum, hà dettu chì 14 mila persunali di sicurità piglianu a carica in u ghjornu di l'elezzioni per assicurà chì a libera vuluntà di u citadinu hè riflessa in l'urna. pò esse realizatu in un ambiente di fiducia in l'elezzioni presidenziale è generale chì si terrà u 600 di maghju.

A riunione tenuta sottu a presidenza di u Vice Ministru Mehmet Ersoy in a sala di riunioni in Erzurum Government House hà assistitu da u Direttore Generale di Sicurezza, Mr. In più di Mehmet Aktaş, i guvernatori di Erzurum, Ağrı, Ardahan, Bayburt, Erzincan, Iğdır, Kars Muş, Tunceli è Van, i capi di polizia è i cumandanti di a gendarmeria anu assistitu.

Facendu una dichjarazione prima di a riunione, u Vice-Ministru Mehmet Ersoy hà dettu: "Avemu da rializà e nostre responsabilità cù più cura ch'è mai, prufittà di e nostre esperienze elettorali precedenti. L'elezzione hè a scelta di u populu. U significatu puliticu è i risultati di u travagliu sò fora di u nostru duvere è interessu cum'è ministeru.

U nostru duvere hè di furnisce un ambiente induve a libera vuluntà di u citadinu pò esse riflessa in l'urna di manera sana senza pruvucà alcunu scontru, disturbi o debule di sicurezza.

U Vice-Ministru Mehmet Ersoy, chì vulia chì l'elezzioni sò benefizii, hà dettu: "Ùn lasciaremu micca e nostre precauzioni in l'elezzioni. U ghjornu di l'elezzioni, circa 326 mila persone, cumpresi 387 mila 196 persunale di Pulizzia, 197 mila 7 Gendarmerie, 58 mila Guardia Costiera, 658 mila 17 guardiani di sicurezza, 209 mila 600 guardiani di sicurità vuluntarii, participeranu à l'elezzioni. U persunale serà accumpagnatu da 71 elicotteri, 8 aerei è parechji veiculi militari è di polizia è droni cum'è supportu ".