81 Milla stazioni di ricarica di i veiculi da esse stabilite in 5 Pruvince di Turchia

A pruvincia di Turchia una stazione di carica di i veiculi
81 Milla stazioni di ricarica per i veiculi in e 5 cità di Turchia

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì i pre-ordini per a vittura di Turchia Togg cumincianu à esse pigliati da oghje, è hà dettu: "A preparazione per u lanciu di 1571 stazioni di ricarica rapida, chì sò state stabilite cù u sustegnu di u nostru Ministeru, sò state. compie in larga misura ". disse.

U Ministru Varank hà fattu una valutazione di l'investimenti Togg è stazioni di carica.

Enfatizendu chì l'avventura, chì hà iniziatu cù u sognu di u presidente Recep Tayyip Erdoğan di una vittura domestica, apre a porta à novi mercati intelligenti è novi investimenti cù l'arrivu di Togg in e strade, Varank hà dettu chì i sforzi per stabilisce una reta di stazioni di ricarica. chì alimentarà l'automobile domestica chì si scontra cù l'utilizatori cuntinueghjanu rapidamente.

Varank hà dichjaratu chì l'imprese cuntinueghjanu i so investimenti in u scopu di u "Programma di Supportu di Stazioni di Ricarica" ​​iniziatu da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia per assicurà l'usu generalizatu di i veiculi elettrici.

Informendu chì attualmente u numeru di stazioni di ricarica rapida pubbliche (DC) chì serve in Turchia supera 500 è u numeru di unità di ricarica AC supera 2 81, Varank hà dichjaratu chì e stazioni di ricarica, chì sò diventate generalizate cù XNUMX, sò ancu pronti nantu à l'autostrade induve i veiculi. u trafficu hè cuncentratu, è ancu i centri di cità.

PIÙ DI 5 STAZIONI DI RICARICA

Enfatizendu chì e cumpagnie chì beneficianu di u prugramma di supportu di u Ministeru stanu travagliendu duramente per finisce l'installazione di stazioni di ricarica rapida 1571 destinate, Varank hà ancu dichjaratu chì e cumpagnie 119 licenziate da l'Autorità Reguladora di u Mercatu di l'Energia anu iniziatu l'investimenti di stazioni di ricarica in u scopu di u so scopu. obblighi minimi.

Nutendu chì aspettanu chì i so investimenti in stazioni di ricarica aumenteranu cù Togg chì piglia u so postu nantu à e strade, Varank hà dettu:

"Pre-ordini per a vittura di Turchia, Togg, cumincianu à esse pigliati da oghje. I preparazioni per l'usu di stazioni di carica rapida 1571, chì sò stati stabiliti cù u sustegnu di u nostru Ministeru, sò stati cumpleti in larga misura. À a fine di u 2023, aspittemu più di 2 mila stazioni di ricarica, più di 5 mila di quali sò ad alta velocità, per esse operativi. Cù queste stazioni di ricarica d'alta velocità stabilite in tutta a Turchia, l'utilizatori di i veiculi elettrici continuanu u so viaghju ininterrottu nantu à e strade ".