Ayten Tokkal, di 88 anni, aspetta u ghjornu chì vene pè u trenu dapoi 28 anni.

L'età Ayten Tokkal Aspittava u Futuru di u Trenu Dapoi Anni
Ayten Tokkal, di 88 anni, aspetta u ghjornu chì vene pè u trenu dapoi 28 anni.

Ayten Tokkal, chì vive in u distrittu di Çivril, hà aspittatu da 1892 anni per a riapertura di a linea Sütlaç Çivril, chì hà iniziatu e so operazioni dopu ch'ella hè stata custruita da i britannichi in u 1988 è hà fattu u so ultimu viaghju in u 28. Cunnisciuta cum'è Trenci Ayten in u distrittu, Tokal hà cullatu più di 1995 mila firme cù a so campagna di firma in 15. Tokkal, chì ùn hà lasciatu nisun locu per visità in u distrittu, hà dettu: "U mo desideriu più grande hè di vede u trenu ghjunghje in Çivril prima di more".

Dichjarà chì Çivril furnisce grandi benefici in u trasportu di prudutti agriculi è İzmir Ankara Denizli, Ayten Tokkal hà dettu: "Hè u modu più faciule è più faciule per trasportà prudutti agriculi cum'è a barbabietola, u papaveru, u granu è l'orzu, chì hè l'unicu mezzu. per tutti i zitelli chì anu ricivutu l'educazione per ghjunghje à Çivril.U trenu, chì hè un mezzu di trasportu, divintò un ghjocu di pulitica è hè statu firmatu. I zitelli di i paesi chì venenu à Çivril per studià ùn puderanu micca vene. I prudutti prudutti sò stati trasportati da camioni più caru è in tempi più longu. U trenu hè vitale per Çivril, tutti volenu chì u trenu vene in Çivril ", disse.

A ferrovia, chì passa per u distrittu di Çivril di Denizli è hè stata custruita da Sultan Abdülhamid II in l'anni 2, hè cunnisciuta cum'è una di e prime linee ferroviarie custruite in Anatolia.