A biancheria intima per e vittime di u terremotu hè prodotta in a Fabbrica Vocazionale di İzmir

A biancheria intima per e vittime di u terremotu hè prodotta in a Fabbrica Occupational Izmir
A biancheria intima per e vittime di u terremotu hè prodotta in a Fabbrica Vocazionale di İzmir

A municipalità metropolitana di Izmir hà iniziatu à pruduce biancheria intima per i citadini affettati da u terremotu. U muvimentu di sulidarità hè ancu sustinutu da l'Associazione di Produttori di Abbigliamento Egeu, İzmir Dokuz Eylül Rotary Club, Be My Future Association è vuluntarii.

Dopu à u disastru chì hà affettatu 11 pruvince, a municipalità metropolitana di Izmir hà iniziatu un altru travagliu impurtante per risponde à i bisogni di e vittime di u terrimotu chì stavanu in difficultà in a regione è quelli chì sò ghjunti in a cità. Cù l'intelligenza di "Guariscemu e nostre ferite cù sulidarità", un attellu di pruduzzione hè statu stabilitu sottu u tettu di a Fabbrica Vocazionale di a Municipalità Metropolitana di Izmir per furnisce a ropa intima à i citadini affettati da u terrimotu. A municipalità metropolitana di Izmir, l'Associazione di i Fabbricanti di Abbigliamento Egeu, u Izmir Dokuz Eylül Rotary Club, l'Associazione Be My Future è i vuluntarii anu ancu sustinutu a sulidarità.

"Cercemu di cuntinuà è espansione a sulidarità"

Dichjarà chì anu iniziatu a produzzione, u Capu di l'Educazione è l'Impiegazione di a Direzzione di a Fabbrica di Fabbrica di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Aslı Güngör Yıldız, hà dettu: "Cum'è a Direzzione di a Branca di a Fabbrica Vocazionale, avemu cuminciatu à pruduce biancheria intima per sustene i nostri citadini affettati da u terrimotu. Facemu stu studiu in cuuperazione cù l'Associazione di Produttori di Abbigliamento Egeu, İzmir Dokuz Eylül Rotary Club è l'Associazione Be My Future. Distribuemu sti biancheria intima, prodotta in cundizioni igieniche, à i citadini affettati da u terrimotu in a zona di u terrimotu è à i citadini chì anu da migrà à Izmir. Avemu u scopu di pruduce 250-300 underwear per ghjornu. Avemu u scopu di include vuluntarii in stu viaghju chì avemu principiatu cù i nostri furmatori. Oghje, 7 di i nostri vuluntarii chì accumpagnavanu i nostri 2 istruttori ci anu unitu. Pruvamu di cuntinuà a nostra sulidarità crescendu à pocu à pocu. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu", disse.

"Recupereremu tutti inseme"

U ritiratu Sema Ocak, chì hà participatu volontariamente à u travagliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu: "Aghju sperimentatu u terrimotu di u 1999 in Istanbul. Hè per quessa ch'e aghju messu in i scarpi di e persone chì vivenu in a zona di u terrimotu. Hè cusì doloroso. I mo parenti eranu tramindui sarti, avemu avutu attelli. Aghju vistu a chjama di sulidarità nantu à e social media è vulia sustene. Avemu vinutu cù u mo amicu è hà participatu. "Guariremu e nostre ferite inseme è ricuperemu inseme", disse.

E porte sò aperte à i vuluntarii

A biancheria intima, chì serà cusita da istruttori di cucitura di a Fabbrica Vocational cù tessuti furniti da cumpagnie membri di l'Associazione di i Fabbricanti di Abbigliamento Egeu, serà consegnata à i citadini affettati da u terrimotu in bisognu u più prestu pussibule. I vuluntarii chì volenu sustene l'opere di "Ironing and Packaging" chì cunnosci "Hemming and Overlock" in a pruduzzione di biancheria intima, chì hè stata cuminciata à aumentà a sulidarità cù i citadini affettati da u terrimotu, ponu uttene infurmazione chjamendu 2934545.