Cocaine catturata in una buttiglia di prufume in l'aeroportu di Istanbul

Cocaina sequestrata in una buttiglia di prufume in l'aeroportu di Istanbul
Cocaine catturata in una buttiglia di prufume in l'aeroportu di Istanbul

4 chilò è 707 grammi di cocaina sò stati sequestrati da e squadre di l'Uffiziu Doganale di u Ministeru di u Cummerciu in una operazione contr'à u corriere di droga chì hè ghjuntu à l'aeroportu di Istanbul.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, e squadre di a Direzzione di Cuntrabandu è Intelligenza Doganale di l'Aeroportu d'Istanbul anu focu annantu à un passageru in l'aviò chì face u volu Sao Paolo-Istanbul in l'analisi di risichi chì anu realizatu in quantu à a lotta à i crimini narcotici.

E squadre, chì anu determinatu chì a persona transitarà in un altru paese utilizendu l'Aeroportu d'Istanbul cum'è transitu, anu iniziatu u seguimentu fisicu di a persona dopu l'atterrissimu di l'aviò. Simultaneamente, i valisgii di a persona suspettata sò stati radiati è hè statu determinatu chì ci era una densità suspettuosa in e valige.

Dopu, l'operazione hè stata pianificata da e squadre, chì i so suspetti anu aumentatu ancu di più, è dui valigii sò stati posti nantu à a cinta è mandati à a sala di passageru induve a persona era aspittendu.

A seconda squadra, chì era vigilante in a sala di passageru, prima aspittava chì u suspettatu pigliava u so bagagliu da a cinta. Dopu chì a persona hè ghjunta è pigliò a so valigia, intervene è cercò u so corpu è e cose.

Durante a ricerca di l'articuli, i buttigli di perfume, roll-on è shampoo di diverse marche in una di e valigie di u naziunale brasilianu anu pigliatu l'attenzione di e squadre. Quandu i citati articuli sò stati cuntrollati da l'apertura è di u tagliu, hè statu capitu chì i sustanzi suspettati di esse liquidi è in polvere sò stati posti in l'internu.

In u risultatu di l'analisi realizatu cù u dispusitivu di deteczione di droga, hè statu determinatu chì i sustanzi liquidi è in polvere eranu cocaine. In totale, 4 chilò è 707 grammi di cocaina sò stati sequestrati.

L'inchiesta annantu à l'incidentu cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore Generale di Gaziosmanpaşa.