Decisione Elezzione Publicata in u Gazzetta Ufficiale

Decisione Elezzione Publicata in u Gazzetta Ufficiale
Decisione Elezzione Publicata in u Gazzetta Ufficiale

Dopu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà firmatu a decisione di avanzà l'elezzioni, a decisione pertinente hè stata publicata in u numeru duplicatu di a Gazzetta Ufficiale.

Tutti l'ochji si sò rivolti à u Cunsigliu Elettorale Supremu. U cunsigliu hè previstu di annunzià u calendariu elettorale.

A decisione di l'elezzione hè stata publicata in u Gazzetta Ufficiale

ERDOĞAN FATTU A SIGNATURA ASPETTATA

Mentre firmava a decisione elettorale, Erdoğan hà dettu ciò chì segue in u so discorsu in Beştepe: "Cù l'autorità cuncessa da l'articulu 116 di a nostra Custituzione, aghju firmatu a decisione di rinnuvà l'elezzioni, chì duverebbe esse tenute u 18 di ghjugnu 2023, u 14 di maghju. . Dopu à sta decisione, chì serà publicata in a Gazzetta Ufficiale dumane, u Cunsigliu Supremu Elettorale (YSK) principià u calendariu elettorale di dui mesi. A nostra nazione andarà à u votu per elettu u presidente è i membri di u parlamentu u 14 di maghju di u 2023. Spergu chì a decisione serà benefica per u nostru paese è a nazione. "Avemu spartutu cù u publicu a decisione di aghjurnà a data di l'elezzioni u 14 di maghju".