"A decisione di prohibizione di l'esportazione di tomate rende a Turchia un importatore di tomate"

A decisione di prohibizione di l'esportazione di u pumadoru rende l'importatore di tomate in Turchia
"A decisione di prohibizione di l'esportazione di tomate rende a Turchia un importatore di tomate"

U scopu di esporà 100 billion dollars di u pumadoru è i prudutti derivati ​​da u pumadoru in u 1 anniversariu di a Republica di Turchia, l'industria di u pumadoru hè stata scundata da a prohibizione di l'esportazioni di tomate.

L'Associazione di l'Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu hà reagitu à a pruibizione di u pumadoru, u pruduttu d'esportazione predilettu di u settore di frutti è verdura freschi, finu à u 14 d'aprile di u 2023, nantu à a dumanda di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, per ragioni di assicurà l'alimentariu. furnisce a sicurità è assicurà l'approvvigionamentu di l'alimentariu à a zona di u terremotu.

U Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Esportatori di Frutta è Verdura Fresca di l'Egeu (EYMSİB) hà infurmatu chì u pumadoru frescu hè u pruduttu principale in l'esportazione di verdura fresca di Turchia cù una quantità d'esportazione di 2022 milioni di dollari in 377, in una dichjarazione scritta, "A prohibizione di l'esportazione di tomate. causarà danni irreparabili à i nostri esportatori è à i nostri pruduttori. . I nostri cunsumatori ponu manghjà i pumati à pocu prezzu per 1,5 mesi, ma i nostri citadini anu da manghjà i pumati per 100 lire annu.

Se l'errore ùn hè micca currettu, impurtaremu i pumati l'annu dopu.

U Cunsigliu di Amministrazione di EYMSİB, chì hà toccu u fattu chì dopu à a pruibizione di l'esportazione di tomate, u pruduttori hà intrutu in una strada induve u so travagliu ùn pò micca esse cumpensu, hà dettu: "Dopu à sta decisione, i pruduttori seranu in una pusizioni per esse incapaci di rimbursà. i prestiti chì anu ricevutu da i banche. Ùn puderanu micca cumpiendu l'obbligazioni di u so cuntrattu cù i cummircianti. Ùn puderanu micca pruduce l'annu dopu. "Se sta decisione sbagliata persiste, avemu da impurtà i pumati l'annu prossimu", disse.

3,5 per centu di a pruduzzione di tomate esportata

I seguenti punti sò stati dichjarati in a continuazione di a dichjarazione, chì include chì Turchia hè unu di i più grandi pruduttori di tomate in u mondu cù una pruduzzione annuale di tomate di 14 milioni di tunnellate; "A Turchia hà esportatu 2022 mila tunnellate di pumati freschi per un valore di 526 milioni di dollari in 377. U livellu di 3,5 per centu di a nostra pruduzzione di tomate frescu esportatu. Avemu abbastanza pruduzzione sia per u mercatu domesticu sia per l'esportazione. L'esportazione hè assai preziosa in quantu à u duvere di regulazione in i settori agriculi. A pruibizione pruvucarà pressione psicologica nantu à i mercati. In più di i pumati, a pruibizione di cipolle è patate, i prudutti d'esportazione di u nostru settore, è l'applicazione di quota nantu à patate congelate, cipolle congelate è pasta di tomate sò ancu sbagliati. Queste decisioni sbagliate devenu esse annullate senza ritardu ".

U Cunsigliu di Amministrazione di EYMSİB hà toccu u fattu chì e cumpagnie esportatrici facenu cuntratti annuali cù i so cumpratori; "I nostri esportatori facenu pruduzzione secondu e boni pratiche agriculi cù cuntratti annuali per risponde à e dumande di i so cumpratori. Facenu analisi chì vedenu circa 600-700 pesticidi. Invistisce milioni di dollari. Una notte, una pruibizione chì hè luntanu da a realità di l'industria provoca 14 milioni di tunnellate di pruduzzione, centinaie di cumpagnie esportatrici è centinaie di millaie di sforzi di i pruduttori per esse persu. U pumadoru, i pumati freschi, i pumati secchi, i pumati sbucciati, a pasta di tomate, i pumati surgelati, i salsi di tomate, u ketchup è u sucu di tomate anu purtatu à u nostru paese 2021 milioni di dollari in 729 è 2022 milioni di dollari in 850. Mentre l'espurtazioni di pumati è prudutti di u pumadoru currispondenu à 1 billion dollars, ligà e so mani causarà un gran dannu à stu cursu pusitivu. Ci vole parechji anni per impedisce sta regressione ".

Quota persu u mercatu Russian, pruibizione di l'esportazione perderà altri mercati

U Cunsigliu di Amministrazione di l'EYMSİB, chì hà dettu: "A pruibizione è e quote di l'esportazione anu sempre cunsequenze negative", hà dichjaratu chì a quota purtata à a Federazione Russa in l'esportazioni di tomate dopu a crisa di l'aeronautica hà causatu una grande perdita di sangue in l'esportazioni in Russia, è chì L'esportazione di tomate frescu in Russia, chì era 2021 milioni di dollari in 68, hè stata aumentata. Hè diminuite à 2022 milioni di dollari in 33, a diminuzione di l'esportazioni di tomate frescu in Russia in i primi dui mesi di u 2023 cuntinuau, l'esportazione, chì era 2022 milioni. dollari in u periodu di ghjennaghju-ferraghju di u 14, fermanu à 11 milioni di dollari, a perdita di sangue di Turchia in u mercatu russu Pulonia, Rumania Anu dichjaratu ch'elli anu chjusu e so esportazioni in Germania è in l'Olanda aumentendu, è chì a decisione di pruibizione di l'esportazione di u pumadoru avissi. dannu u successu di l'esportatori turchi di tomate.

Pulonia, Romania, Germania è Paesi Bassi copreu a perdita di Russia

Mentre a Turchia hà esportatu 2022 milioni di dollari di pumati freschi in 53 paesi in 377, hà sappiutu aumentà a so esportazione di tomate freschi di 2021 per centu cumparatu cù u 4.

L'aumentu di l'esportazioni di tomate hà cuntinuatu ancu in 2023. L'esportazione di tomate di Turchia, chì era di 2022 milioni di dollari in u periodu di ghjennaghju à ferraghju di u 88, hè aumentata di 2023 per centu da 44 milioni di dollari à 88,3 milioni di dollari in u listessu periodu di u 127,4.

Perde u sangue in l'esportazioni di tomate à a Federazione Russa, Turchia copre a perdita di sangue in u mercatu russu aumentendu e so esportazioni in Pulonia, Romania, Germania è Paesi Bassi.

Turchia, chì hà esportatu 2022 milioni di dollari di tomate in Pulonia in u periodu di ghjennaghju à ferraghju di u 8,6, hà aumentatu e so esportazioni di tomate in Pulonia à 2023 milioni di dollari in i primi dui mesi di u 167 cù un aumentu di 23,1 per centu. Cù sta prestazione, a Pulonia hè diventata u capu in l'esportazioni di tomate.

Turchia hà aumentatu e so esportazioni di tomate in Romania da 2023 milioni di dollari à 54 milioni di dollari cù un aumentu di 13,5 per centu in u periodu di dui mesi di u 20,8, mentre chì a Romania hè diventata a seconda in a lista di i paesi à quale avemu esportatu u più pumati.

Mentre a Germania hà impurtatu $ 2022 milioni di pumati da Turchia in i primi dui mesi di u 7,9, hà dumandatu $ 2023 milioni di pumati turchi in u listessu periodu di 138 cù un aumentu di 18 per centu. A Germania hà classificatu terzu in a lista di i paesi chì esportanu tomate.

L'esportazioni di tomate da Turchia à l'Olanda in ghjennaghju-ferraghju 2023 anu aumentatu da 89 per centu da $ 5,3 milioni à $ 10 milioni.