A Decisione di Stallà un Centru Logisticu in Çaycuma deve esse abbandunata

A decisione di stabilisce un centru logisticu in Caycumaya deve esse rifiutata
A Decisione di Stallà un Centru Logisticu in Çaycuma deve esse abbandunata

U sindaco di Çaycuma Bülent Kantarcı, in l'ultima parte di i so cumenti publichi nantu à u Pianu Regiunale preparatu da BAKKA, hà dumandatu chì u Centru Logisticu di Filyos, chì hè pianificatu nantu à una zona agricula di prima classe, sia abbandunatu, è chì u Centru Logisticu Karabük, chì hè ancu in u listessu pianu, deve esse a basa logistica cumuna di a regione.

U sindaco Bülent Kantarcı hà cuntinuatu à spiegà e so opinioni nantu à u Pianu Regiunale 202-2028 preparatu da l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Occidentale. In l'ultima parte di e spiegazioni di Kantarcı, "Si vede chjaramente chì a cunnessione trà i distretti hè estremamente sconnessa in a mappa di u trasportu è in i disegni è i schizzi chì mostranu e regioni turistiche, l'industria, i centri di sviluppu rurale è urbanu, è i strumenti per rinfurzà u trasportu. e cunnessione per via di diverse prospettive di sviluppu ùn sò micca stati cunsiderati durante u periodu di pianificazione ". disse.

UN SISTEMA FERROVIARIO PER FORNIRE UN TRANSPORT VELOCE Trà ZONGULDAK È L'AEROPORTU SALTUKOVA DEVI ESSERE STABILI

Dichjarà chì unu di i motivi principali di a disconnessione culturale chì esiste in a regione dapoi a storia hè l'incapacità di custruisce strade chì furnisceranu un trasportu sanu è veloce trà i distretti cù l'effettu di e cundizioni geografiche, Kantarcı hà dettu: "Per superà. Sta situazione, chì debilita u riflessu urbanu è debilita l'interazzione trà i quartieri è u sensu di agisce inseme, hè necessariu un trasportu rapidu in tutta a regione. À u listessu tempu, stu sistema, chì hà da migliurà e ligami naziunali è internaziunali di a regione, hà ancu aumentà a cumunicazione trà i nostri citadini, palesendu u putenziale esistente. Per quessa, deve esse stabilita una linea di sistema ferroviariu chì furnisce un trasportu rapidu trà Zonguldak è l'aeroportu di Saltukova, è sta linea deve esse allargata à Ereğli à punente è Bartın à l'est in a so seconda fase. disse.

DEVE ESSERE INVESTITU IN U PROGRAMMA D'INVESTIMENTI RINGWAY CHE TRAVAGLIA IN U PLAN DI ZONING DI ÇAYCUMA MUNICIPALITY

Dichjarà chì a visione di Çaycuma per a regione hè un puntu focu in tutte e strategie sviluppate, Kantarcı hà fattu e so dichjarazioni: "I sviluppi mostranu chì l'enfasi urbana centrata in Çaycuma crescerà rapidamente. In u scenariu di sviluppu spaziale in u pianu di pruvince TR 2024 2028-81, Çaycuma hè stata pianificata cum'è un focus rurale è ancu un focus urbanu, è hè statu cuntatu trà i distretti potenziali in i campi di u turismu, l'industria è l'agricultura. Questu mostra chì u distrittu hà da cuntinuà à cresce in ogni casu. A suluzione di i prublemi di trasportu chì deve esse sperimentatu in u futuru deve esse inclusa in u prugramma d'investimentu di a strada circundante, chì hè inclusa in u Pianu di Sviluppu di a Municipalità di Çaycuma per assicurà u sviluppu sanu di u centru di u distrittu. A strada circundante formarà ancu a cunnessione di a strada storica chì passa per Güzelyaka, Güdüllü è Sapça per furnisce un trasportu alternativu à u centru di a cità di Zonguldak ". continuò.

FILYOS LOGISTICS CENTER DEVE ESSERE EVITAT

Dichjarà chì in u pianu regiunale, 2 centri logistichi di circa a stessa dimensione è chì anu e stesse caratteristiche sò stati pruposti in Karabük è Zonguldak in u stessu periodu di pianificazione, Kantarcı hà dettu: "Da e dichjarazioni fatte per indicà a necessità, hè capitu chì i dui centri sò destinati à i mercati in Russia è à e repubbliche turche in u nordu. Hè cunnisciutu chì l'opere di Karabük Logistics Center sò in l'agenda dapoi u 1993 in u scopu di u prughjettu di u Corridor di Trasportu Europa-Caucasus-Asia (TRAnsport Corridor Europe Caucuses Asia-TRACECA). In e note esplicative fatte in u pianu, hè scrittu chì ci sò cinque prughjetti principali in corso in stu quadru. Sti prughjetti sò; Gerede-Merzifon, Refahiye-Erzurum Gürbulak migliuramentu di l'autostrada sò listati cum'è Mersin Container Port, Filyos Port, Irmak-Karabük-Zonguldak Line Signaling. Intantu, alcuni di sti investimenti sò stati implementati. Zonguldak Filyos Logistics Center hè cunsideratu in l'area determinata cum'è una zona libera in i piani attuali. L'area di pianificazione hè un terrenu agriculu di prima classe. Una pruduzzione agricula assai seria hè sempre realizata nantu à questu. A preservazione di sta caratteristica hè ancu impurtante in quantu à u sviluppu di u "focus agriculu" di Çaycuma è à assicurà a sicurità alimentaria di a regione. Per quessa, u Centru Logisticu di Filyos, chì si prisenta cum'è unu di l'investimenti impurtanti in u pianu è hè inclusu cum'è una pruposta di prughjettu in u pianu regiunale, deve esse abbandunatu è u Centru Logisticu di Karabük deve esse designatu cum'è a basa logistica cumuna di a regione. " disse.

I prughjetti novi devenu esse sviluppati per furnisce un trasportu qualificatu è rapidu in l'aria è in ferrovie.

Dichjarà chì l'investimenti in u gasu naturale, u portu è a zona industriale in u Prughjettu di a Valle di Filyos cuntinueghjanu, Kantarcı hà dettu: "Questi investimenti permettenu à l'aeroportu Zonguldak di diventà più attivu in rotte domestiche è internaziunali, per espansione in modu chì i grandi aerei di carica ponu atterri. , per riabilitazione di a ferrovia Zonguldak-Ankara, per riabilitazione di l'autostrada, hè necessariu di migliurà l'assi di trasportu. Cum'è dichjaratu in u pianu, hè necessariu d'aumentà l'integrazione di e zone industriali formate cù l'assi principali di trasportu è i sistemi di trasportu alternativu, per furnisce novi cunnessione è sviluppà quelli esistenti. Cusì, a cumpetitività di l'imprese in a regione serà aumentata da furnisce un trasferimentu più veloce, faciule è più prezzu di materie prime è prudutti finali. In questu cuntestu, un novu aeroportu cù una infrastruttura muderna deve esse pianificatu nantu à l'altopiano di Nebioğlu, induve ogni tipu d'aviò pò sbarcà, senza ostaculi naturali. A ferrovia Zonguldak Ankara deve esse riconsiderata in modu chì i treni à doppia pista è elettrici à alta velocità ponu operare ". disse.

L'INVESTIMENTI INDUSTRIALI PESANTI DEVERU ESSERE PIANIFICATI SU A PLACA CENTRALE ANATOLICA DORTÈ E MONTAGNE KÜRE

Dichjarà chì l'effetti di u cambiamentu climaticu si sentiranu assai più in u prossimu periodu, cum'è previstu in u pianu, Kantarcı hà dettu: "A produzzione è a nutrizione lucali guadagnanu impurtanza, mentre chì a produzzione è u cunsumu di prudutti di carne diminuiranu, a migrazione inversa da a cità. a campagna principiarà. In u scopu di l'adattazione à u cambiamentu climaticu, hè previstu chì a cugliera di a pioggia, l'usu efficiente di l'acqua, l'espansione di a produzzione agricula cù l'energia rinnuvevule, l'agricultura biulogica guadagnanu più impurtanza, è e pratiche agricule senza terra è muderni. Ogni tipu di scenarii sviluppati per a regione mostranu chì a prutezzione di i terreni agriculi esistenti hè d'impurtanza vitale. Per quessa: U Prughjettu di u Vallu di Filyos deve esse restituitu à u so statu originale, chì hè statu custruitu da DSI in l'anni 1980 per prutege i terreni agriculi da inundazioni è inundazioni. L'installazione di l'industria pesante deve esse pianificata in e zone di l'altopiano di l'Anatolia Centrale daretu à i Monti Küre chì ùn sò micca adattati per l'agricultura ". hà finitu.