A Dichjarazione Concludente di u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu per esse Annunziata à u Munnu

Dichjarazione Conclusiva di u Cungressu di l'Ecunumia di u Seculu Seculu per esse Annunziata à u mondu sanu
A Dichjarazione Concludente di u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu per esse Annunziata à u Munnu

Organizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù u slogan di "Invitu à l'Innuvazione" è chjama à custruisce u futuru, u Cungressu di l'Ecunumia di u Seculu Seculu finisce oghje (21 di marzu).

U Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu, una iniziativa civile, trasparente è pienamente participativa, finisce u 21 di marzu. Dopu un prugramma intensivu di ottu mesi, a dichjarazione finale, in quale i risultati di tutti i studii sò cullati, serà sottumessu à i voti di i delegati. U scopu di a dichjarazione hè di stabilisce e basi per e pulitiche ecunomiche chì formanu u novu seculu di Turchia.

U travagliu cuntinueghja per 8 mesi

Durante u travagliu di u cungressu chì hè in corso da l'aostu 2022, i gruppi di agricultori, travagliadori è industriali-mercanti-cumercianti anu tenutu un totale di nove riunioni di stakeholder. Dopu, à e riunioni di l'esperti intitulate Simu d'accordu cun l'altru, Riturnà à a nostra natura, Capisce u nostru passatu è vede u futuru, più di 200 esperti anu prisentatu i so cuntributi à e decisioni pigliate à e riunioni di i partiti. Quelli discututi in e riunioni di stakeholder è di esperti sò stati valutati in 3 diverse riunioni di u Cunsigliu di Cunsigliu Altu. In u scopu di a preparazione di u cungressu, i Workshops di l'Ecunumia, di l'Ecunumia di a Strada è di l'Educazione sò stati tenuti in più di u Forum di a Ghjuventù è u Forum di e Donne.

Stakeholder à a chiusura

U cungressu di sette ghjorni serà chjusu cù a presentazione di Yekta Kopan à l'Ahmed Adnan Saygun Art Center Great Hall. In l'ultima sessione di u cungressu, u presidente di a Càmera di Cummerciu di İzmir è u membru di u Cunsigliu TOBB Mahmut Özgener, u presidente di u Cunsigliu di l'Unione SS İzmir Village Coop Neptün Soyer, u copresidente di KESK Mehmet Bozgeyik, u presidente di l'impresa publica Mehmet Balık, u presidente DİSK Arzu Çerkezoğlu è TÜRKONFED Cunsigliu di Amministrazione. U presidente Süleyman Sönmez farà i so discorsi.

Dopu à i discorsi di i rapprisentanti di stakeholder, l'economista Prof. Dr. Ian Goldin comparerà davanti à l'audienza.