A Fiera di Tecnulugie di Produzzione Industriale apre e so porte

A Fiera di Tecnulugie di Produzzione Industriale apre e so porte
A Fiera di Tecnulugie di Produzzione Industriale apre e so porte

Riunendu i settori di a machina è a produzzione, IMATECH - Fiera di Tecnulugia di Produzione Industriale si svolge in Fuarizmir trà u 15 è u 18 di marzu di u 2023. A fiera, chì hè stata tenuta per a prima volta, l'imprese principali in a pruduzzione di machini è i so cumpunenti si riuniscenu è tutti i sistemi industriali necessarii per e fabbriche di u futuru saranu.

IMATECH - Fiera di Tecnologie di Produzione Industriale, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir è urganizata cù a cooperazione di İZFAŞ è Izgi Fair Organization, cù u sustegnu di e fiere 4M, apre e so porte u 15 di marzu. In a fiera di quattru ghjorni, ci saranu 114 participanti lucali è stranieri inseme cù i rapprisentanti. Participanti da diverse cità di Turchia, è ancu di Germania, Stati Uniti, Australia. Più di 200 marche di sti cumpagnie si scontranu cù i visitori prufessiunali in a fiera, chì include ancu cumpagnie da Belgio, Cina, Canada, Pulonia è Taiwan. A fiera IMATECH serà aperta à i visitori trà 10.00 - 18.00 in Fuarizmir B Hall. A fiera hè prevista per esse visitata da millaie di persone da tuttu u nostru paese è da 18 paesi cumpresi Germania, Austria, Bulgaria, Cina, Francia, Irlanda è Kazakistan.

À a fiera; Da CNC, tecnulugii di trasfurmazioni di lamiere è automatizazione à i sistemi di trasmissione di energia, da e tecnulugia di saldatura - taglio à i prudutti di hardware tecnicu è a logistica di e facilità di produzzione, tutti i sistemi industriali necessarii per e fabbriche di u futuru seranu presentati inseme. À a fiera assistita da cumpagnie di punta in u settore, i visitori; avarà l'uppurtunità di amparà nantu à e macchine è i sistemi, scopre novi prudutti, servizii è tecnulugia, paragunate a qualità di prudutti è servizii è participà à pannelli. I prudutti è i servizii di a fiera aiutanu ancu i visitori à aumentà l'efficienza è a cumpetitività di e so imprese.

A Fiera IMATECH, chì metterà ancu e basi per l'accordi cummerciale cù e so riunioni bilaterali, cuntribuiscerà à ghjunghje à i so obiettivi cummerciale annuali di u settore, à aumentà u so voluminu cummerciale, à espansione l'esportazioni è l'impieghi, è ancu à stabilisce novi cullaburazioni. Cù u putenziale svelatu da a fiera, hè u scopu di fà cresce u settore, di cuntribuisce à l'ecunumia urbana à longu andà è di fà nasce novi opportunità d'investimentu.