IMATECH - Fiera di Tecnulugie di Produzzione Industriale hà apertu e so porte

IMATECH Tecnulugie di Produzzione Industriale Fiera Porte Acti
IMATECH - A Fiera di e Tecnologie di Produzzione Industriale hà apertu e so porte

Riunendu i settori di machini è di produzzione, IMATECH - Fiera di Tecnulugie di Produzione Industriale hà apertu e so porte in Fuar İzmir. In a fiera, chì hè stata tenuta per a prima volta, l'imprese principali in a produzzione di machini è e so parti si riuniscenu, è tutti i sistemi industriali necessarii per e fabbriche di u futuru sò ancu inclusi.

IMATECH - Fiera di Tecnulugie di Produzione Industriale, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir è urganizata cù a cooperazione di İZFAŞ è İzgi Fair Organization è cù u sustegnu di 4M Fair Organization, hà apertu e so porte cù una cerimonia tenuta in Fuar İzmir. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, u sindaco di Gaziemir Halil Arda, u presidente di l'Assemblea di a Camera di Cummerciu di İzmir Selami Özpoyraz, u presidente di l'Assemblea di a Camera di l'Industria di a Regione Egea İbrahim Gökçüoğlu, İzmir Atatürk Partitu Generale di l'Industria Chairman İzmir Atatürk, u Partitu Generale İzmir Atatürk, u Partitu Generale İzmir Atatürk, Sindaca, u Partitu Generale di l'Industria İzmir. Manager Canan Karaosmanoğlu Buyer, İzgi Fairs Partner Fundatore Mustafa Kemal Hisarcıoğlu, rapprisentanti di e camere, rappresentanti di partiti pulitichi, industriali è rapprisentanti di u settore anu assistitu.

Grazie à l'industriali

Parlendu à a ceremonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu hà ringraziatu tutti l'industriali chì creanu valore aghjuntu è impieghi à u paese cù a so pruduzzione. U Vicepresidente Özuslu hà dettu: "Semu inseme cù l'industriali in una tale fiera. Semu cù e persone chì e mani seranu basgiate per creà valore aghjuntu è impieghi per a so pruduzzione. İZFAŞ hà tenutu 30 fiere quì l'annu passatu. Questu significa più prumuzione è cummerciu di İzmir. In questu rispettu, hè bonu chì sta fiera hè stata custruita, chì Allah sia cuntentu di quelli chì l'anu fattu. Cerchemu d'aiutà tutti espansione stu spaziu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à sta fiera, quellu chì hà messu un mattone quì.

Esistiremu s'ellu pruduciamu

Enfatizendu chì u Cungressu di l'Ecunumia hà riunitu di novu in İzmir dopu un seculu, Özuslu hà dettu: "Questu hè assai preziosu. Avemu avutu un terremotu assai grande. Ci sarà disastri naturali, terrimoti; Hè ancu aspittendu İzmir, dicenu i scientisti. Ci sò ancu difetti attivi in ​​İzmir. L'industriali di a regione sò stati ancu affettati da u terrimotu. Duvemu dumandà quantu simu pronti quandu ci hè un terremotu in regioni cum'è Istanbul, Kocaeli, Bursa è Izmir, chì sò largamente centri industriali di Turchia. E strutture industriali è e gestione di e zone industriali urganizate anu ancu dumandà dumande. Cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, realicemu una valutazione gratuita di risicu di l'edificazione. Fate questu. Pigliamu precautions. BayraklıHè vistu chì u 33 per centu di i 70 mila edifizii esaminati in Istanbul ùn sò micca à un livellu abbastanza in termini di servizii d'ingegneria è resistenza à u terrimotu. Facemu ogni fabbrica chì custruemu più durable da avà. Lasciate l'industria è a produzzione sopravvive in un eventuale terremotu. Perchè si pruduciamu, esisteremu. In più di a perdita di vita in u terrimotu, ci hè ancu a ruina ecunomica, chì hè assai difficiuli di affruntà ", disse.

Sta fiera hè assai impurtante

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Zona Industriale Organizzata İzmir Atatürk, Cenk Karace, hà dichjaratu ch'ellu hè ancu un fabricatore di macchine è hà dettu: "Ùn ci hè micca un locu induve e macchine ùn entranu micca. Ci sò machini in ogni spaziu di a nostra vita, in ogni puntu, in tuttu, in ogni bisognu. Da a macinazione di farina à a produzzione di scarpi à a produzzione di telefoni. Quandu vene à sta fiera, ci sò cumpagnie chì facenu a vita di i fabricatori di machini più faciule. Sè avemu pensatu à chjude a distanza in l'esportazione è l'impurtazione di machini, sta fiera hè di grande impurtanza. Intantu, e cumpagnie chì chjuderanu u gap tecnologicu sò in l'internu. Cum'è un machinist, simu assai aperti à e tecnulugia chì facenu a nostra vita più faciule, pensu chì questu hè un fattore assai impurtante in l'aumentu di l'espurtazioni. Accoltamu tutti i fabricatori di machini à a fiera. Travagliemu manu in manu per purtà l'industria à punti megliu è speramu di vede parechje più di a fiera celebrata per a prima volta quist'annu ".

U rapportu di l'espurtazioni à l'impurtazioni hè in crescita

Mustafa Kemal Hisarcıoğlu, Partner Fundatore di İzgi Fairs, hà dettu: "A Turchia hà fattu un saltu significativu in a produzzione è l'esportazioni di machini in l'ultimi anni. Inoltre, in parallelu cù l'aumentu di e capacità di produzzione, a tendenza ascendente di l'impurtazioni cuntinua. Oghje, tutte e nostre esportazioni di machini anu superatu u limitu di 25 miliardi di dollari, mentre chì e nostre impurtazioni sò state 37 miliardi. U rapportu di l'espurtazioni à l'impurtazioni cresce ghjornu per ghjornu. Hè previstu chì a distanza trà l'impurtazioni è l'esportazioni diminuirà in l'anni à vene. Inoltre, vedemu u toccu di u nostru settore di machini in ogni tipu di pruduzzione industriale chì esportemu, da u mobili à i tessili, da l'alimentariu à a medicina, da i ghjuvelli à a minera, da l'automobile à parechji campi diffirenti. Speremu chì a nostra mostra IMATECH risponde à l'aspettattivi di i nostri espositori è visitatori. Vulemu successu à tutte e nostre cumpagnie participanti.

114 cumpagnie anu participatu

A fiera, chì durà quattru ghjorni, hà 114 participanti lucali è stranieri, cù i rapprisentanti. Più di 200 marche di sti cumpagnie si scontranu cù i visitori prufessiunali à a fiera, induve e cumpagnie da Germania, Stati Uniti, Australia, Belgio, Cina, Canada, Pulonia è Taiwan, è ancu participanti di diverse cità di Turchia, participaranu. . A Fiera IMATECH hè aperta à i visitori trà 10.00-18.00 in İzmir B Hall. A fiera hè prevista per esse visitata da millaie di persone da tuttu u nostru paese è da 18 paesi cumpresi Germania, Austria, Bulgaria, Cina, Francia, Irlanda è Kazakistan.

Nuvelle cullaburazioni seranu stabilite

À a fiera assistita da cumpagnie di punta in u settore, i visitori; avarà l'uppurtunità di amparà di machini è sistemi, scopre novi prudutti, servizii è tecnulugia, è paragunà a qualità di i prudutti è servizii. I prudutti è i servizii di a fiera aiutanu ancu i visitori à aumentà l'efficienza è a cumpetitività di e so imprese. A Fiera IMATECH, chì metterà ancu e basi per l'accordi cummerciale cù e so riunioni bilaterali, cuntribuiscerà à ghjunghje à i so obiettivi cummerciale annuali di u settore, à aumentà u so voluminu cummerciale, à espansione l'esportazioni è l'impieghi, è ancu à stabilisce novi cullaburazioni. Cù u putenziale svelatu da a fiera, hè u scopu di fà cresce u settore, di cuntribuisce à l'ecunumia urbana à longu andà è di fà nasce novi opportunità d'investimentu.