A furmazione di i vuluntarii di i disastri di u quartieru hà iniziatu in İzmir

A furmazione di i vuluntarii di i disastri di u quartieru hà iniziatu in Izmir
A furmazione di i vuluntarii di i disastri di u quartieru hà iniziatu in İzmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir stabilisce squadre di vuluntarii di disastru in i quartieri per cuntinuà i sforzi di ricerca è salvata in modu più efficace in a cità dopu un eventuale terremotu. Squadre di 293 persone seranu formate in 10 quartieri in Izmir. I vuluntarii furnisceranu infurmazioni vitali à l'autorità per un travagliu di ricerca è salvezza più sana in i disastri.

A municipalità metropolitana di Izmir cuntinueghja i so sforzi per fà a cità, chì si trova in a zona di u terremotu di primu gradu, resistente à i disastri. Mentre a Municipalità Metropolitana cuntinueghja a ricerca di u terrimotu è i studii di riduzzione di risicu, aumenta ancu a cuscenza di i citadini di i disastri. In questu cuntestu, Metropolitan, chì hà implementatu u prughjettu di i Voluntarii di Disastru di Quartiere, hà datu a prima furmazione in a Sala di Conferenza di Piscine Semi Olimpica di Buca. I vuluntarii anu ancu infurmatu nantu à i primi aiuti.

"Avemu da esse più cuscenti avà"

Parlendu à l'apertura di a riunione, u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Şükran Nurlu, hà dichjaratu chì u paese hà datu una grande prova dapoi u 6 di ferraghju è hà dettu: "Semu tutti assai tristi. Face tantu male. Hè passatu, ùn hè micca pussibule di dì guardemu avanti. Semu interrugati è pensemu constantemente. Tutti sapemu chì nunda ùn serà mai u listessu, nè deve esse. Avà duvemu esse più cuscenti, più attenti ".

E persone chì cunnoscenu u bastimentu sò assai impurtanti

Esprimendu chì tutti anu vistu cumu l'edificazioni s'hè colapsatu in a zona di u terremotu, Şükran Nurlu hà dettu: "Tuttavia, eranu tutti case. Hè diventatu una pila di detriti. In issi terrimoti, avemu ancu capitu quantu hè impurtante d'avè qualchissia chì cunnosce u bastimentu, cunnosce e stanze di e case in l'edificiu, pò spiegà u layout, pò dì quante persone campanu in questu, è cunnosce più o menu l'età. di u populu ", disse.

sensibilizazione

In riferimentu à l'impurtanza di a furmazione di i Voluntarii in Disastru di Quartiere, Nurlu hà dettu: "Diceremu à i nostri vuluntarii ciò chì deve fà è micca fà prima, durante è dopu à u disastru. Finu à l'arrivu di u sustegnu prufessiunale, trasmettemu u travagliu impurtante simplice ma salvatore chì deve esse fattu dopu à ghjunghje. I nostri vuluntarii diceranu ciò chì anu amparatu à e diverse persone in i so quartieri è ambienti cum'è ambasciatori. In questu modu, più di a nostra ghjente serà cuscente, è più vite seranu salvate in un eventuale disastru ".

Cumu serà u travagliu vuluntariu ?

A Municipalità Metropolitana di Izmir stabiliscerà squadre di 293 persone in 10 quartieri in u primu locu. Cù i furmazioni da esse datu à i vuluntarii, i citadini daranu infurmazioni detallate nantu à l'edifiziu è u quartieru per chì e squadre di ricerca è salvata ponu cuntinuà u so travagliu in modu sanu dopu un eventuale disastru.