Linea d'acqua potabile trà Mamak Gölbaşı Cumpleta

A linea di acqua potabile trà Mamak Golbasi hè finita
Linea d'acqua potabile trà Mamak Gölbaşı Cumpleta

U prughjettu gigante di 700 milioni di TL di a Direzzione Generale ASKİ di a Municipalità Metropolitana di Ankara, chì furnisce l'acqua potabile sana, pulita è di alta qualità à circa 350 mila persone, hè stata cumpletata è ancu a prima acqua hè stata data. U direttore generale Erdoğan Öztürk hà dettu: "Semu fieri d'avè finitu a linea d'acqua potabile Mamak-Gölbaşı".

Travagliendu duru ghjornu è notte per risolve i prublemi di l'acqua potabile è di l'infrastruttura chì l'antica amministrazione rinviata per anni in u centru è i distretti di Ankara, a Direzzione Generale ASKİ hà finitu a "Line d'acqua potabile Mamak-Gölbaşı" di circa 25 chilometri è furnia a prima acqua. flussu à a linea.

U prughjettu hà furnitu 650-700 mila persone cù acqua potabile sana, in particulare in u centru di u distrittu di Gölbaşı, chì hà prublemi per via di tagli d'acqua frequenti, è quartieri rurali.

"AMU SUPERA TUTTE SFIDE"

U direttore generale di ASKİ Erdoğan Öztürk, inseme cù a so squadra tecnica, hà inspeccionatu a stazione di pompa PG1 è u cisterna d'acqua potabile in a regione Imrahor. Öztürk, chì hà datu infurmazioni nantu à u prugettu quì, hà dettu:

"Avemu finitu a nostra linea di trasmissione principale Mamak-Gölbaşı, chì pigliarà l'acqua da a nostra pianta di trattamentu di l'acqua potabile İvedik è furnisce l'acqua à u nostru distrittu Gölbaşı. I nostri testi sò ancu estremamente pusitivi. Ùn ci hè statu nisun prublema finu à avà. Da u tempu à u tempu, per via di e difficultà di travaglià in u centru di u distrittu, avemu avutu difficultà soprattuttu in certi transizzioni in a nostra regione Mamak. Avemu avutu qualchì difficultà nantu à a strada di l'Eymir, ma avemu superatu tutti. Semu fieri d'avè finitu una linea d'acqua potabile chì appellu à circa 700 mila persone ".

"Avemu cumpletu u prughjettu senza sanguinamentu di u nasu di nimu"

Öztürk hà dettu: "Hè più impurtante di compie un travagliu senza alcunu accidentu cà di compie. Cum'è ASKİ, avemu dimustratu sensibilità à a sicurità di u travagliu è a salute di i travagliadori durante u travagliu. Era un prughjettu chì hè statu finitu senza sangue di nasu à nimu. I pruduzzione sò stati realizati cun successu, bona furtuna à tutti i residenti di Ankara.

A FALLA D'ACQUA DI GÖLBAŞI ORA FÀ STORIA

I travaglii di custruzzione in u scopu di u prugettu cuminciaru u 28 di ferraghju 2021 à Mamak 398. Street è Dereboyu Street. Mentre chì e parti di a linea in a sezione Mamak sò state finite, e squadre ASKİ cuntinueghjanu u so travagliu nantu à a strada di a Valle d'İmrahor è u Lavu Eymir. In u prughjettu, chì hè statu finitu u 22 di ghjennaghju di u 2023, a prima acqua hè stata data u 9 di marzu di u 2023, cù a fine di tutti i testi. Cusì, a linea di trasmissione principale di 24 chilometri è 100 metri trà i distretti di Mamak è Gölbaşı hà alleviatu a ghjente di Gölbaşı, chì hà patitu di tagli d'acqua, soprattuttu in i mesi d'estate.

2 STAZIONI DI UPGRADE È 1 TANK D'ACQUA COSTRUITE ANCHE

U prughjettu, chì costa circa 350 milioni, include a custruzzione di una linea di 25 chilometri, è ancu un cisterna d'acqua potabile cù una capacità di 5 mila metri cubi è 2 stazioni di pumping.

In a linea chì alimentava l'inseme di İncek, Beytepe è Gölbaşı, i malfunzionamenti puderanu accade di tantu in tantu. Cù a messa in funzione di a Linea d'Acqua Potabile Mamak-Gölbaşı, ùn ci sarà più bisognu di tagli d'acqua in Gölbaşı.