A linea di trenu d'alta velocità Ankara Sivas conta i ghjorni à l'apertura

L'emergenza di a linea di trenu d'alta velocità Ankara Sivas conta i ghjorni
A linea di trenu d'alta velocità Ankara Sivas conta i ghjorni à l'apertura

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà annunziatu chì i travaglii nantu à a linea di treni d'alta velocità Ankara-Sivas, chì hè trà i mega-progetti di Turchia, sò ghjunti à a fine, è chì prestu metteranu l'alta velocità Ankara-Sivas. Linia di trenu in u serviziu di i citadini, cù u prughjettu di circa 1,4 chì vive in e pruvince di Kırıkkale, Yozgat è Sivas. Ellu hà ancu dichjaratu chì XNUMX milioni di citadini anu l'uppurtunità di viaghjà in trenu à alta velocità.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu cuntinueghja à seguità i travaglii da vicinu in Adıyaman, induve si n'andò dopu à u terrimotu in Kahramanmaraş. Karaismailoğlu, chì hà esaminatu i travaglii in a regione in u locu, hà nutatu chì mentre i feriti di u terrimotu di Turchia eranu guariti, u travagliu cuntinuava in i prughjetti in corso. Indittendu chì unu di sti prughjetti hè a linea di Trenu Ankara-Sivas High Speed ​​​​, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù l'aghjunzione di a nostra linea di Trenu Ankara-Sivas High Speed ​​​​à l'operazione di trenu d'alta velocità chì hà iniziatu. trà Ankara-Eskişehir, compieremu una parte impurtante di a nostra rete ferroviaria à alta velocità basata in Ankara. A nostra linea ferroviaria d'alta velocità Ankara-Sivas lunga 405 chilometri serà ancu una parte impurtante di u corridore ferroviariu d'alta velocità Est-Ovest chì si estende da Edirne à Kars.

Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì a distanza trà Ankara è Sivas diminuirà da 250 chilometri à 603 chilometri cù a linea di treni d'alta velocità custruita in cunfurmità cù a velocità di 405 km / h, hà dettu chì u tempu di viaghju da 12 ore serà ridutta. à 2 ore è a distanza trà Ankara è Yozgat à 1 ora.

1,4 MILIONI DI I NOSTRI CITATANI AVERRANU L'OPPORTUNITÀ DI VIAGGIU IN TRENI VELOCITÀ

Sottulineendu chì cù stu prughjettu, circa 1,4 milioni di citadini chì vivenu in e pruvince di Kırıkkale, Yozgat è Sivas anu l'uppurtunità di viaghjà in trenu à alta velocità, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Cù a finitura di a linea di treni d'alta velocità Ankara-Sivas, l'accessu à u trenu à alta velocità serà furnitu in e pruvince situate nantu à a strada di u prugettu, è ancu in e pruvince adiacenti à Sivas, cù una autostrada + trenu à alta velocità. cunnessione. In u scopu di u prugettu cù una lunghezza totale di 405 chilometri, avemu custruitu un totale di stazioni 8 in Elmadağ, Kırıkkale, Yerköy, Yozgat, Sorgun, Akdağmadeni, Yıldızeli è Sivas. In u prugettu, in u quale un totale di 155 milioni di m3 di scavi è riempimentu hè statu realizatu, avemu fattu opere d'arti impurtanti, induve i primi sò stati sperimentati. In u scopu di u prugettu, avemu custruitu 66 tunnel cù una lunghezza tutale di 49 chilometri è 27,2 viadutti cù una lunghezza tutale di 49 chilometri. U tunnel più longu di u prugettu hè situatu in a regione Akdağmadeni cù 5 mila 125 metri. Avemu custruitu u viaductu ferroviariu più longu in Çerikli/Kırıkkale cù 2 mila 220 metri. Avemu custruitu u viaductu ferroviariu cù a più longa durata in Turchia cù 90 metri è u viaductu ferroviariu cù a tappa più alta in Turchia cù una altezza di 88.6 metri in Elmadağ. Inoltre, stu viaductu hè u più longu di viaductu di ferrovia in u mondu, cù u metudu MSS (carru di cassero) chì passa per un span di 90 metri ".

A RAIL DOMESTICA s'utilice per a prima volta nantu à a linea di trenu veloce

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a ferrovia domestica hè stata utilizata per a prima volta nantu à a linea di treni à alta velocità è hà nutatu chì a prima applicazione di strada senza ballast (strada di cimentu) hè stata realizata in i tunnel cù 138 chilometri di strada di cimentu. In u scopu di u prugettu; Esprimendu chì un stabilimentu di prevenzione è scongelamentu di ghiaccio lucale è naziunale hè statu custruitu in Sivas, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu vicinu à a fine di u nostru travagliu nantu à a linea di treni à alta velocità Ankara-Sivas. In un futuru vicinu, metteremu a linea di treni d'alta velocità Ankara-Sivas à u serviziu di i nostri citadini. Continueremu à sustene u nostru paese è a nostra ecunumia cù i nostri travaglii in questu tempu difficiule. Cù ogni prughjettu chì facemu, purteremu u nostru paese un passu più in là. Continueremu à avanzà in manu cù a nostra nazione, spalla à spalla ", disse.