L'estrazione di Tuzla TOKİ Residences hè stata finita

L'estrazione di Tuzla TOKI Residences hè stata finita
L'estrazione di Tuzla TOKİ Residences hè stata finita

U primu sorte di e residenze da esse custruite in Istanbul di u prughjettu "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu", u più grande prughjettu di l'alloghju suciale in a storia di a Republica, annunziatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan è implementatu da u Ministeru di L'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, TOKİ, hè stata in Tuzla u 16 di marzu. I disegni per 50 di e 20 mila residenze da esse custruitu in Istanbul è per i citadini di riserva 920 sò stati cumpletati oghje.

U sindaco di Tuzla Dr. Şadi Yazıcı hà visitatu a tenda di lotteria stallata in Tuzla Marina l'ultimu ghjornu di u sorteggio. U presidente Yazıcı hà fattu una dichjarazione quì: "Cù u sorteggio tenutu oghje, i nostri citadini, chì sapianu chì seranu prumessi è realizati, eranu quì per stu prughjettu di u nostru presidente. Tutte e sorte di lotterie sò finite, spergu chì serà benefica per i nostri citadini, per u nostru paese, per a nostra nazione. Invitu tutti à stallà in Tuzla, campà è campà in un distrittu cù un altu standard di vita.

U sorte di 50 di 20 residenze da esse custruite in Tuzla in u prughjettu "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu", chì hè u più grande prughjettu di l'alloghju suciale in a storia di a Republica, annunziatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan è implementatu da u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, TOKİ. U 920 di marzu, u sindaco di Tuzla Dr. 16 mila 29 citadini anu participatu à u disegnu, chì hà iniziatu cù u primu disegnu di Şadi Yazıcı è hè finitu u 475 di marzu.

Dopu u tiratu à u lottu in Tuzla, u 30 di marzu, i loti saranu tirati per 540 case in Çatalca è per 200 case in Silivri Selimpaşa. Per 28 mila 340 residenze da esse custruite in Arnavutköy, Başakşehir è Esenler, i lotti seranu tirati trà l'1 d'aprile è u 19 d'aprile.

"Seremu piacè di accoglie i nostri citadini chì anu vintu a lotteria in Tuzla"

Evaluendu u sorteggio, u sindaco di Tuzla Dr. Şadi Yazıcı hà dettu: "In u scopu di u prughjettu 'A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu', 500 mila 1 di e residenze da esse custruite in Istanbul seranu custruite in Tuzla, un grande prughjettu chì copre 50 mila residenze, 20 milione di terreni residenziali è 920 mila posti di travagliu in tutta a Turchia. U primu disegnu di lottu principia in Tuzla. I disegni, chì cumincianu u 16 di u mese è finiscinu oghje, sò stati cumpletati cù 45 disegni di riserva. Vogliu sprimà chì sò cuntentu d'ospitu un prughjettu cusì magnificu è chì aspittemu 20 mila 920 citadini cù e so famiglie in Tuzla, spergu chì seremu piacè di ospitalli in Tuzla cù a fine di u prugettu. A nostra Tuzla, chì hè emersa cum'è a stella brillanti di Istanbul, guadagnà una dimensione assai più grande cù queste residenze, chì anu un magnificu standard di vita cù e so infrastrutture, standard è equipaghji. Li accolgo in anticipu ", disse.

"Comu i prughjetti prumessi finu à avà sò stati cumpletati, e residenze permanenti quì seranu finite in u listessu modu"

U sindaco di Tuzla Dr. Şadi Yazıcı hà dettu: "A causa di u tiratu à u lottu per un prughjettu cusì unicu in u mondu, u nostru Ministru è u presidente TOKİ ùn pudianu esse quì per via di l'opere permanenti di l'alloghju in a zona di u terrimotu. Cù a so prumessa, sgiò presidente, a prumessa di u prughjettu di a mo prima casa, u mo primu locu di travagliu quì hè guardatu, à u stessu tempu e ferite di i nostri citadini in a zona di u terrimotu sò guariti è e residenze permanenti sò custruite, cum'è i prughjetti. prumessu finu à avà, e residenze quì è e residenze permanenti quì seranu finite ". disse.

"Invitu tutti à stallà è campà in Tuzla"

U sindaco di Tuzla Dr. Şadi Yazıcı hà dettu: "Cù u sorteggio tenutu oghje, i nostri citadini, chì sapianu chì una prumessa seria fatta è realizata, eranu quì per stu prughjettu di u nostru presidente. Tutte e sorte di lotterie sò finite, spergu chì serà benefica per i nostri citadini, per u nostru paese, per a nostra nazione. Invitu tutti à stallà in Tuzla, campà è campà in un distrittu cù un altu standard di vita.