
U sindaco di Çankırı İsmail Hakkı Esen hà pigliatu l'azzione per a 3a fase di u Prughjettu di Trasfurmazione è Sviluppu Urbanu. Un'offerta di cunsulenza tecnica hè stata fatta per una zona di 10 ettari cunnisciuta cum'è Eski Çankırı, chì copre una parte di Karatekin, Inciliçeşme Neighbourhoods è Buğday Pazarı Neighbourhood in u centru di a cità.
U sindaco İsmail Hakkı Esen, chì hà scontru cù u capu è i membri di u quartiere, i capi d'opinioni prominenti è a squadra tecnica per seguità u prucessu di travagliu per u prugettu, hà annunziatu ch'elli avarianu realizatu i travaglii di a terza tappa, chì sò stati publicati in u ghjurnale ufficiale in u 2012. ma ùn sò stati principiati per certi mutivi, da a municipalità.
U presidente Esen hà dichjaratu ch'elli anu focu annantu à i studii di trasfurmazioni urbane da u ghjornu chì anu pigliatu u postu è hà dettu: "I primi dui tappe in Çankırı sò stati realizati attraversu TOKİ. Tuttavia, per certi motivi, i travaglii di a 3a fase sò stati interrotti. Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu travagliatu assai per questu prucessu, avemu avutu parechje riunioni. Ancu in i distretti di Çankırı, a trasformazione urbana avanzava sempre più rapidamente. Ogni ritardu in questa zona si trasforma in una perdita ecunomica per u nostru populu. Ancu noi, avemu decisu di piglià sta rispunsabilità impurtante in una zona più cù una mente cumuna è una decisione cumuna, è di piglià a rispunsabilità. Ciò chì i nostri citadini volenu da noi, decideremu inseme è a faremu inseme. disse.
Esen hà dichjaratu chì anu ottenutu l'approvazione di l'offerta u 3 di ghjennaghju di u 20 per a 2023ª tappa, chì serà realizata cù l'urganizazione di a Municipalità di Çankırı, è u prucessu di acquisizione di servizii di cunsulenza tecnica per a 3ª tappa è a consegna di u situ à marzu. 10 di u 2023, "Faremu u populu di Çankırı ospitante. Facemu ancu di a regione un centru di attrazione ". disse.
In u scopu di i studii; Hè destinatu à creà disinni adattati per l'architettura è a siluetta di a regione, tenendu in contu e cundizioni ecunomiche di i citadini, cunducendu interviste cù a ghjente di a regione è i citadini legittimi, studii di campu, carte pronti, studii di valutazione di l'edificazioni, indagini di campu per i zoni è strutture da creà. In u prucessu di seguitu, riunioni seranu tenute in ogni tappa di u prugettu è si farà briefings.
Günceleme: 18/03/2023 11:13