A produzzione di cisterna di u sistema di sicurezza hà iniziatu per a 4a unità di potenza di Akkuyu NGS in Russia

A pruduzzione di u cisterna di u sistema di sicurezza hà iniziatu per l'unità di potenza Akkuyu NGS in Russia
A produzzione di cisterna di u sistema di sicurezza hà iniziatu per a 4a unità di potenza di Akkuyu NGS in Russia

In Russia, a pruduzzione di u cisterna idraulica di u sistema di rinfrescante di zona attiva d'emergenza (ADSS) per Akkuyu NGS 4th Power Unit hà iniziatu. I tank ADSS sò unu di l'elementi più impurtanti di u sistema di sicurità. NGS chì opera senza intervenzione di u persunale è l'usu di fonti di alimentazione esterna appartene à meccanismi di prutezzione supplementari. A struttura hè custituita da quattru tanki di 75 tunnillati ognunu. I tanki sò fatti di azzaru di carbone è includenu trè anelli di spalla chì sò più di 3 metri di diametru. Durante u funziunamentu, ogni cisterna cuntene 60 metri cubi di suluzione aquosa d'acidu boricu. U sistema di rinfrescamentu assicura chì u calore residuale hè eliminatu in modu sicuru da u reattore quandu si presenta una emergenza.

U Primu Direttore Generale Diputatu - U Direttore di a Costruzione di Akkuyu NPP Sergei Butckikh hà dettu annantu à l'iniziu di a produzzione di cisterna idraulica ADSS: "A produzzione di l'equipaggiu per l'Akkuyu NPP avanza in cunfurmità cù a documentazione di u prugettu è u calendariu di custruzzione, cumprese u travagliu coordinatu di l'impiegati AKKUYU NÜKLEER è i russi. culleghi.. Dopu a fabricazione, i tanki di rinfrescamentu seranu sottumessi à teste idrauliche, chì hè una di e tappe impurtanti di l'ispezione finale di l'equipaggiu. I tanki saranu poi trasferiti à u campu in Turchia per esse piazzati in l'edificiu di u reattore di a quarta unità di putenza ".

In a custruzzione di u primu NPP in Turchia, a tecnulugia VVER-1200 più muderna è sicura hè aduprata, basatu annantu à parechji anni di sperienza in Russia in u travagliu cù tali reattori. 5 unità di putenza di riferimentu operanu per Akkuyu NPP in Russia è Bielorussia. 34 reattori chì utilizanu sta tecnulugia sò in custruzzione in 11 paesi.