In cerca di un travagliadore per travaglià nantu à a nave! Publicazione di l'annunziu di u travagliu di u Ministeru di i Trasporti

Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture
Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture

4857 (undici) travagliadori permanenti seranu assuciati in u quadru di e disposizioni di a Legge di u travagliu N ° 11 per esse impiegati in l'unità di l'urganizazione pruvinciali di u Ministeru di u Trasportu è di l'Infrastruttura è u Regolamentu nantu à e Prucedure è Principii da Applicà à u L'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche emanate in basa di sta Legge.

Per i dettagli di l'annunziu CLICCA QUI

METODU D'APPLICAZIONE, LOCU E DATA
L'applicazioni saranu fatte trà e date 13.03.2023 - 17.03.2023 via u situ web di l'Agenzia per l'Impiegazione Turca (İŞKUR).

CONDIZIONI GENERALI
1) Esse un citatinu turcu, senza preghjudiziu à e disposizioni di a Legge N ° 2527 nantu à a Libertà di Professione è Arti di Stranieri di Nobili Turchi, è Impiegazione in Istituzioni Pùbliche, Private o Locu di travagliu,

2) Avè compiu l'età di 18 anni,

3) Ancu s'ellu hè perdonatu, crimini contr'à a sicurità di u Statu, crimini contr'à l'ordine custituziunale è u funziunamentu di questu ordine, crimini contr'à a difesa naziunale, crimini contr'à i secreti di u Statu è spionaggio, malversazione, estorsione, corruzione, furtu, frode, falsificazione, violazione di fiducia, fallimentu fraudulente Ùn esse micca cundannatu per rigging the tender, rigging the performance of the performance, laundering the property values ​​resulting from the crime or smuggling,

4) Ùn avè nisuna relazione cù u serviziu militare per i candidati maschili (avè fattu, suspesi o esentati),

5) Ùn esse micca licenziatu o licenziatu da a professione da istituzioni è urganisazioni publiche,

6) Ùn esse privatu di usu di i diritti publichi,

7) Ùn riceve micca pensione di pensione, di vechja o di invalidità da alcuna istituzione di sicurezza suciale,

CONDIZIONI SPECIALI
1) I candidati chì anu u dirittu di priorità deve avè un documentu chì mostra u so status di priorità specificata in u primu paràgrafu di l'articulu 5 di u Regolamentu nantu à e Procedure è i Principii da Applicà à u Reclutamentu di i Travagliatori à l'Istituzioni è l'Urganisazioni Pùbliche.

2) U periodu di prova di u persunale di u travagliu per esse ricrutatu hè di 60 (sixanta) ghjorni à u più, è i cuntratti di travagliu di quelli chì fallenu in u periodu di prova seranu terminati senza cumpensu senza bisognu di un periodu di notificazione.

3) Siccomu i candidati travaglianu in turni, ùn deve micca avè un ostaculu à travaglià in turni.

4) I candidati devenu esse adattati à tutti i tipi di cundizioni climatichi è di viaghju è ùn deve micca avè alcuna malatia o disabilità chì li ponu impediscenu di fà e so funzioni in permanenza è viaghjà cum'è necessariu.

5) U prucessu serà stabilitu in cunfurmità cù e disposizioni di a legislazione in quantu à altre materie.

6) Da l'ultimu ghjornu di a candidatura, i candidati sò tenuti à scuntrà u statutu educativu di u titulu chì anu dumandatu è e qualifiche è e cundizioni di a professione di u so titulu di travagliu preferitu in a tabella sottu.