A Restaurazione Cuntinueghja in Selimiye Konak

Restaurazione in corso in a Mansion Selimiye
A Restaurazione Cuntinueghja in Selimiye Konak

Purtendu monumenti storichi à u futuru cù i so travaglii di risturazione, a Municipalità Metropolitana di Ordu restaurà u palazzu storicu chì appartene à a famiglia Köymen, chì hè stata espropriata in 2013 in Altınordu Selimiye Mahallesi Hamam Sokak, cù u sustegnu di a Presidenza di u Governatore Ordu YIKOB.

A casa di Selimiye, chì hè stata custruita à a fine di u 19u seculu è custituita da un edifiziu di 3 piani, serà aghjuntu à l'inventariu culturale dopu à a fine di a risturazione.

EDIFFICI DANNEGGI RIMOSSA

In u scopu di l'opere, tutti i muri di legnu in decadenza, i pavimenti, u quadru di u tettu è u pavimentu di cimentu sò stati smantellati in u palazzu storicu, chì hè statu custruitu nantu à una zona chjusa di 512 metri quadrati nantu à una parcella di 172 metri quadrati.

L'impregnazione nantu à u quadru di lignu, i travaglii d'insulazione termale trà i mura, a splutazioni di gesso nantu à i mura di petra esistenti sò stati realizati, è a chimney, chì era in periculu di distruzzione, hè stata eliminata è a chimney è u focu sò stati ricustruiti cù u brick blend originale. U quadru di u tettu di lignu hè statu fattu, u tavulu d'insulazione hè statu postu è i travaglii di copre cù tile di stile turcu sò stati realizati.

U LAVORO CONTINUA

In Selimiye Konak, chì hè stata custruita cum'è trè piani nantu à un sotano di mezzu pianu, i squadre cuntinueghjanu à stuccare nantu à u muru, pavimenti in legnu, travaglii di cunnessione elettrica è a produzzione di finestre è porte in cunfurmità cù u prugettu.