Bridgerton a stagione 3 libera l'aghjurnamenti, u cast è tuttu ciò chì sapemu finu à avà

stagione di Bridgerton
stagione di Bridgerton

Avemu alcune grandi aghjurnamenti da sparte nantu à a stagione 3 di Bridgerton. Infine, ci hè stata una aghjurnazione in quantu à a sparatura in marzu 2023.

A stagione 3 di Bridgerton hè ufficialmente accaduta. Netflix hà rinnuvatu a serie prima di una seconda stagione, ottenendu ancu una data di premiere in marzu 2022, chì era un successu incredibile.

Netflix hà sicuramente surprisatu i fan di Bridgerton cù u so rinnuvamentu di a stagione 3. In fatti, hè ancu ghjuntu cum'è una doppia rinnuvamentu cù a stagione 4 cunfirmata. Doppiu rinnuvamenti ùn sò micca generalmente normali, ma hè bè per noi di cuntinuà a tendenza.

Avemu spartutu tuttu ciò chì sapemu di a stagione 3 di Bridgerton. Avemu aghjurnatu sta storia nantu à: Venneri 23 di marzu di u 2023. Reed Gaudens, Natalie Zamora è Bryce Olin di FanSided Entertainment anu cuntribuitu à stu rapportu.

U filmatu per a stagione di Bridgerton si conclude in marzu 2023

U cast è a squadra hà cuminciatu à filmà a stagione 2022 di Bridgerton in lugliu 3. Netflix hà sparte un video di annunziu cù u cast.

Originariamente pensavamu chì a filmazione per a stagione 2 di Bridgerton si finisce in dicembre 2022, ma ùn hè micca successu. I rumuri circulavanu chì u pruduttore Shonda Rhimes hà pigliatu una pausa da a pruduzzione perchè ùn era micca cuntentu di alcune di e storie, ma Netflix hà negatu i rumuri. U situ di u Regnu Unitu Metro hà publicatu ritratti di u cast, chì sò stati girati in Bath, Inghilterra, u 17 di ghjennaghju di u 2023, chì significa chì u spettaculu hè sempre in pruduzzione à u principiu di l'annu.

Mentre Netflix ùn hà micca annunziatu chì a filmazione di a stagione 3 di Bridgerton hè finita, ci sò state alcune nutizie chì a filmazione di a stagione 3 hè finita. Ciò chì hè nantu à Netflix hà spartutu una maghjina di un segnu da Netflix felicitendu u cast è l'equipaggiu per a fine di a filmazione. Parechji fanni credi chì a stella di sta stagione, Nicola Coughlan, hà ancu finitu a stagione.

Speremu chì i rumuri è i rapporti nantu à a pruduzzione di imballaggi di a stagione 3 di Bridgerton sò veri. A pruduzzione pare esse finita per a stagione.

Netflix hà digià annunziatu a data di liberazione di a stagione 3 di Bridgerton?

Innò, Netflix ùn hà ancu annunziatu a data di uscita di a stagione 3 di Bridgerton. Sapemu chì i fanali ponu aspittà di vede a nova stagione prima di sta primavera o l'estate, ma questu hè fora di quistione avà per una quantità di motivi.

Prima di tuttu, a stagione hè appena finita di produzzione. In un grande spettaculu cum'è questu, pudemu aspittà almenu sei mesi dopu chì a filmazione finisci per tutta a post-produzione è a prumuzione di a nova stagione. Bridgerton hè unu di i 10 più grandi spettaculi Netflix di tutti i tempi, è ùn anu micca solu l'andà in onda senza una grande premiere, eventi di fan, è tutti i più grandi talk shows.

In più, Netflix hà più Bridgerton chì escenu cù Queen Charlotte in maghju 2023. Netflix ùn hà mai liberatu duie stagioni cusì vicine. Da u puntu di vista di l'affari ùn ci hè nisuna ragione per fà questu.

Ci sarà un pocu di tempu prima di vede Bridgerton a stagione 3 nantu à Netflix. Tuttavia, ùn ci hè nunda di pensà chì a stagione 3 di Bridgerton serà ritardata à u 2024.

Per avà, settembre o uttrovi serà u primu chì vedemu a stagione 3 di Bridgerton. Ma serà più tardi. Pensu chì aspitteremu nuvembre o dicembre per vede sta serie.

A prima stagione di Bridgerton hè stata prima u ghjornu di Natale 2020. Fighjendu u restu di l'annu chì Netflix hà pianificatu, hè sàviu di suppone chì a stagione 3 di Bridgerton andrà in onda u ghjornu di Natale. Hè solu a nostra stima attuale, ma sapemu chì Netflix libera grandi spettaculi durante e vacanze, è nisun spettaculu più grande vene à Netflix quist'annu cà a stagione 3 di Bridgerton.

Cast di a stagione 3 di Bridgerton

Prima di filmà per a stagione 3 di Bridgerton, Netflix hà annunziatu una mansa di novi membri di u cast. Hannah Dodd assumerà u rolu di Francesca Bridgerton, è trè novi membri di u cast sò stati aghjuntu à a stagione 3: Daniel Francis, Sam Phillips è James Phoon.

Malgradu avè pigliatu un novu rolu in una serie limitata di Showtime, Jonathan Bailey torna una volta à a serie in capacità regulare cum'è Viscount Anthony Bridgerton. (U so novu spettaculu ùn interferirà in alcun modu cù u so rolu di Bridgerton!)

Puderemu ancu vede un numeru di novi membri di u cast introduttu in a stagione 2 chì tornanu per i picculi ruoli in a stagione 3, cum'è Charithra Chandran cum'è a surella di Kate Edwina è Calam Lynch cum'è l'interessu d'amore pruibitu di Eloise Theo Sharpe.

Eccu i nomi chì vedemu in a prossima terza stagione:

  • Adjoa Andoh cum'è Lady Danbury
  • Lorraine Ashbourne cum'è Miss Varley
  • Simone Ashley cum'è Kate, Viscountess Bridgerton
  • Jonathan Bailey cum'è Viscount Anthony Bridgerton
  • Harriet Cains cum'è Philippa Finch
  • Bessie Carter cum'è Prudence Featherington
  • Nicola Coughlan cum'è Penelope Featherington
  • Hannah Dodd cum'è Francesca Bridgerton
  • Ruth Gemmell cum'è Violet, Viscountess Bridgerton
  • Florence Hunt cum'è Hyacinth Bridgerton
  • Claudia Jessie cum'è Eloise Bridgerton
  • Luke Newton cum'è Colin Bridgerton
  • Golda Rosheuvel cum'è a regina Charlotte
  • Luke Thompson cum'è Benedict Bridgerton
  • Polly Walker cum'è Portia, a baronessa vedova Featherington
  • Julie Andrews cum'è a voce di Lady Whistledown

Eccu quale u novu cast ritrarà:

  • Daniel Francis cum'è Marcus Anderson
  • Sam Phillips cum'è Lord Debling
  • James Phoon cum'è Harry Dankworth

Sfortunatamente, ci sò parechji caratteri chì ùn saranu micca in a stagione 3.

Simon, Bridgerton serà in a stagione 3?

Ùn vedremu micca Regé-Jean Page torna in a serie, è i rumuri di a ripresa di Duke ùn pare micca avè assai verità. Pagina ùn hà micca ripiglià i so rolli in a seconda stagione perchè u so caratteru ùn hè micca assai in i libri.

Daphne, Bridgerton serà in a stagione 3?

Sfurtunatamente, l'attrice di talentu Phoebe Dynevor, chì hà interpretatu Daphne Bridgerton in e prime duie stagioni, hà cunfirmatu ch'ella serà pusata in a stagione 3. Ùn hè chjaru s'ellu riprenderà u rolu in una stagione futura, ma ùn aspettate micca ch'ellu sia in a nova stagione.

In quale libru serà basatu a stagione 3 di Bridgerton?

Cum'è annunziatu prima da Shonda Rhimes, Bridgerton sviarà da u layout di u libru è saltà u terzu libru in a serie di Julia Quinn. Invece di immersione in a storia di Benedict in An Offer from a Gentleman, a serie saltarà à a storia di Penelope è Colin in Romancing Mister Bridgerton.

Mentre chì certi fan di a serie di libri ùn anu micca preferitu a serie per saltà a sequenza di u libru, puderia esse u megliu in quantu à a narrazione. È cunziddi chì ci sò piani per adattà ognunu di l'ottu libri, ùn avemu micca da preoccupari di mancassi a storia di nimu.

Sinossi di a stagione 3 di Bridgerton

In più di annunzià chì a nova stagione hà da cumincià à filmà è l'arrivu di trè novi membri di u cast, Netflix hà ancu publicatu una sinopsi ufficiale per a stagione 3:

Bridgerton da Shondaland è u novu showrunner Jess Brownell torna per a so terza stagione, videndu Penelope Featherington (Nicola Coughlan) rinunzià infine à a so crush di longu tempu per Colin Bridgerton (Luke Newton) dopu avè intesu rimarche disprezzanti annantu à l'ultima stagione. . In ogni casu, hà decisu chì era ora di truvà un maritu, un maritu chì li daria abbastanza indipendenza per cuntinuà a so doppia vita cum'è Lady Whistledown, preferibile luntanu da a so mamma è e so surelle. Ma i tentativi di u mercatu di u matrimoniu di Penelope insicuru fallenu spettacularmente.

Intantu, Colin hè tornatu da i so viaghji d'estate cun un aspettu frescu è un sensu seriu di frescura. Ma s’incuraghja quand’ellu si rende contu chì Penelope, l’unica chì l’apprezia cum’è sempre, s’agisce friddu versu ellu. Ansioso di ricunquistà a so amicizia, Colin offre à mentor Penelope nantu à i so camini di fiducia in sè sta stagione per aiutà à truvà un maritu. Ma quandu e so classi cumincianu à andà un pocu troppu bè, Colin hà da affruntà se i so sentimenti per Penelope sò veramente amichevuli.

Cumplicà e cose per Penelope hè u so cunflittu cù Eloise (Claudia Jessie), chì trova un novu amicu in un locu inespettatu.

A spin-off di Bridgerton Queen Charlotte serà liberata in maghju 2023

Mentre chì certi fans speranu di fighjà a stagione 3 di Bridgerton sta primavera, pare chì ùn serà micca. Tuttavia, avemu una bona nutizia per sparte! Queen Charlotte: A Bridgerton Story hà ufficialmente una data di uscita in Netflix. I fans fighjeranu u primu spin-off di Bridgerton u 4 di maghju di u 2023.

Sfortunatamente, questu significa chì a stagione 3 di Bridgerton hè sempre abbastanza luntanu.

Bridgerton averà a stagione 4?

Sapemu chì hè difficiule di esse pazienti, ma hè essenziale sè site un fan di Bridgerton. Cum'è citatu Bridgerton hè unu di i più grandi spettaculi di Netflix è ci hè assai potenziale di franchising quì. Shonda Rhimes hè ancu implicata è ùn falla micca.

A stagione 4 di Bridgerton hè digià principiata, ma per ciò chì sapemu, a filmazione ùn hè micca cuminciata! Netflix hà cunfirmatu e duie stagioni prima di a stagione 2 hè stata liberata.

Probabilmente impareremu assai di più nantu à a stagione 3 di Bridgerton mentre ci avvicinamu à a liberazione di a stagione 4. Cù a so appruvazioni, i ghjucatori puderanu parlà più apertamente di ciò chì riserva u futuru chè s'ellu ùn era micca.

Netflix adattarà tutti l'8 libri di Bridgerton?

Ci sò ottu libri Bridgerton scritti da Julia Quinn, è Rhimes hà dichjaratu in u passatu chì pensanu di trasfurmà tutti l'ottu libri in stagioni di a serie Netflix. Se stu pianu si materializza veramente, dipende da Netflix.

Finu a ora, ùn ci sò micca piani publichi per Bridgerton dopu a stagione 4. Netflix hà cunfirmatu chì a serie hà quattru stagioni, è hè passatu assai tempu chì ùn avemu intesu nunda oltre.

Sicondu cumu si passanu e cose in a stagione 3 è a stagione 4, Netflix deciderà se tutte queste staggione saranu. In generale, pare veramente bonu per più stagioni Bridgerton prestu. A stagione 1 è a stagione 2 di Bridgerton classificanu rispettivamente 5 è 4 in a lista di i più grandi spettaculi Netflix di tutti i tempi. Netflix ùn annullà micca stu spettaculu, salvu chì qualcosa di male succede.

State sintonizzati per l'ultime aghjurnamenti nantu à a stagione 3 di Bridgerton da Netflix Life è più. Bridgerton hè nantu à a lista di e migliori serie Netflix per fighjà sta sera.