A stazione di ricarica di i veiculi elettrichi chì vene à i parcheghji İSPARK

A stazione di ricarica di i veiculi elettrichi chì vene à i parcheghji ISPARK
A stazione di ricarica di i veiculi elettrichi chì vene à i parcheghji İSPARK

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) stabiliscerà stazioni di ricarica in i parcheggi ISPARK per sustene a produzzione domestica di veiculi elettrici è per risponde à i bisogni di carica di i veiculi pruduciuti. A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà decisu di implementà u Prughjettu di Stazioni di Ricarica di Veiculi Elettrici.

U prugettu, chì hè statu purtatu à l'agenda à a riunione di UKOME (IMM Transportation Coordination Center), hè statu accettatu à l'unanimità da i membri. Buğra Gökce, Vice-Segretariu Generale di l'IMM, chì hà guidatu a riunione, hà dettu chì crede chì a decisione hà da ghjucà un rolu impurtante in risponde à i bisogni di carica di i veiculi elettrici, chì sò previsti per esse generalizati rapidamente.

"7 milione di veiculi elettrici in 1 anni"

U subdirector generale di ISPARK, Samet Aslan, hà dichjaratu chì u 2030 per centu di u numeru di veiculi elettrici in u nostru paese hè previstu per esse in Istanbul in 55, è hà dettu chì i veiculi elettrici in a cità ghjunghjeranu à 7 milione in 1 anni.

Riturnendu chì hè statu determinatu chì almenu 10 socket di carica serà necessariu per ogni 1 veiculi in Turchia, Aslan hà nutatu chì a capacità di carica media di ogni ghjornu di stazioni di benzina in Istanbul hè di 400 veiculi, è chì l'infrastruttura elettrica di case è posti di travagliu ùn hè micca adatta. per a carica di i veiculi in u so statu attuale.

"L'installazione di a stazione principia"

In u scopu di u prugettu, l'unità di stazioni di ricarica seranu stallate in i parcheghji multi-piani ISPARK, chì anu una infrastruttura elettrica pronta, è seranu pronti per u funziunamentu di questu annu. In u 2024 è u 2025, l'installazione cuntinueghjanu in parcheghji aperti è stradali. Cù l'investimenti da fà finu à u 2030, u scopu hè chì u 10 per centu di a capacità tutale di i parcheghji ISPARK furnisce servizii di carica per i veiculi elettrici.