Dati di u Cummerciu Esteru di ferraghju 2023 Annunziati

Dati di u Cummerciu Esteru di ferraghju Annunziate
Dati di u Cummerciu Esteru di ferraghju 2023 Annunziati

Sicondu i dati annunziati da u Ministeru di u Cummerciu, l'espurtazioni di ferraghju eranu 18,6 billion dollars. "Prendemu a misericordia di Diu à i nostri citadini chì sò morti per via di u disastru di u terrimotu chì hà affettatu 6 pruvince è milioni di i nostri citadini u 2023 di ferraghju 11, una pronta ricuperazione per i feriti, è e nostre condolenze à quelli lasciati è à tuttu u nostru paese. . Stu disastru hà affettatu assai micca solu i nostri citadini chì vivenu in 11 pruvince, ma tutta a Turchia. Mentre a tristezza di a vita chì avemu persu in u disastru di u terrimotu hè sperimentata in tuttu u nostru paese, u nostru Ministeru, inseme cù altre istituzioni pertinenti, cuntinueghja à travaglià per nurmalizà u cummerciu in a regione. A causa di u disastru di u terrimotu, a valutazione mensuale di u cummerciu esteru hè sparta cù u publicu in forma di un comunicatu di stampa per questu mese.

Comu hè cunnisciutu, grandi successi sò stati ottenuti in l'esportazioni in 2022. In più di l'esportazioni di merchenzie, una tappa impurtante hè stata ghjunta in l'esportazioni di servizii. Mentre chì e nostre esportazioni di merchenzie ghjunghjeranu à 2022 miliardi di dollari cù un aumentu di 12,9% in u 254,2, e nostre esportazioni di serviziu ghjunghjeranu à 46,5 miliardi di dollari cù un aumentu di 90%.

L'ecunumia turca hè cresciutu di 2022% in 5,6, sopra à l'estimazione di u prugramma Medium Term (2023-2025) di 5%. A cuntribuzione di l'esportazioni di merchenzie è servizii à a crescita hè stata di 2,2 punti pusitivi in ​​tuttu l'annu, cuntendu u 40% di a crescita, è l'espurtazioni cuntinuavanu à esse a forza motrice di a crescita. Per d 'altra banda, u disastru di u terrimotu in 8,6 pruvince, chì custituiscenu 11% di l'espurtazioni totali di u nostru paese, hà avutu un effettu discendente nantu à e nostre esportazioni.

In u ferraghju di u 2023, e nostre esportazioni sò diminuite di 6,4% in paragunà à u listessu mese di l'annu precedente, righjunghjendu 18,6 miliardi di dollari. Sicondu i dati di a porta doganale, ci hè statu un calatu significativu in l'esportazioni dopu u terrimotu in queste pruvince, in particulare Adıyaman, Hatay, Kahramanmaraş è Malatya. In cunsiderà e deviazioni in e nostre previsioni mensili è diminuite basate in pruvincia, hè stimatu chì ci hè statu un impattu direttu discendente di 1,5 miliardi di dollari nantu à e nostre esportazioni di ferraghju per via di u terrimotu.

In cunfrontu cù u listessu periodu di l'annu passatu, u cursu relativamente debbule di a dumanda straniera è a bassa parità euro-dollaru anu affettatu ancu e nostre esportazioni in calata. A causa di a parità, e nostre esportazioni eranu 2023 milioni di dollari menu in ferraghju 529,2. Mentre chì e nostre impurtazioni in u frivaru eranu 30,8 miliardi di dollari, 22% di sta figura venenu da l'impurtazioni di energia.

Inoltre, l'aumentu di l'impurtazioni hè largamente dovutu à l'impurtazioni d'oru micca trasfurmatu. In fattu, in questu periodu, l'impurtazioni d'oru micca trasfurmatu anu aumentatu da 3,7 miliardi di dollari (aumentu di 858,7%) è righjunghji 4,1 miliardi di dollari. Trà i gruppi di prudutti chì si distinguenu in l'aumentu di l'impurtazioni in ferraghju 2023, l'impurtazioni di l'automobile anu aumentatu da 2,1 miliardi di dollari (aumentu di 81%) per via di a superazione di a crisa di i semiconduttori, l'impurtazioni di machini anu aumentatu di 2,9 miliardi di dollari (aumentu di 22,2%), e machini elettrici. l'impurtazioni anu aumentatu da 2,1 miliardi di dollari USD (aumentu di 40,5%). Da 2021, a parte di 11 pruvince affettate da u terrimotu in u PIB di Turchia hè di 9,8%.

E misure necessarie sò state implementate per superà urgentemente i danni causati da u terrimotu in l'ecunumia di e pruvince, è i studii sò realizati in u scopu di i bisogni à cortu, mediu è longu per rinvià e nostre imprese affettate da u terrimotu. i so pedi. Una volta di più, vulemu a misericordia di Diu à i citadini chì avemu persu per via di u terrimotu, e nostre condolenze à i so parenti è una pronta guariscenza à i feriti. E mo condoglianze à tutti noi cum'è nazione ".