38.5 Millioni d'euro d'investimentu in locomotive da Arkas

Arkastan Locomotive Investment di milioni d'euros
38.5 Millioni d'euro d'investimentu in locomotive da Arkas

Cridendu chì u sustegnu di a produzzione in situ in Turchia hè a chjave per u sviluppu di l'Anatolia, Arkas hà investitu in ferrovie per parechji anni, purtendu una nova innuvazione à l'industria logistica turca, è cumprà locomotive. A cumpagnia, chì hà urdinatu cinque locomotive di mudellu Euro Dual cù un investimentu di 38,5 milioni d'euros, inizialmente annunziatu chì i locomotive seranu lanciati in 2025. riceveranu trè d'elli. Traspurtarà cuntenituri d'importazione-esportazione da e principali cità industriali di Turchia à i più grandi porti di Turchia cù locomotive ecologiche.

Agendu cun a cunvinzione chì a cunnessione di e cità anatoliane à i porti per ferrovia incuraghjerà a produzzione in situ è ​​hà investitu in questa direzzione per più di 20 anni, Arkas, cù u so mottu "U putere daretu à a logistica", fa investimenti pionieri in u sviluppu di a logistica. settore, cù Arkas Rail, chì hà stabilitu sottu u paraplu di Arkas Logistics, cum'è parte di u "Progettu Arkas Anatolia". In u 100th anniversariu di a Republica, cuntinueghja à scopre un novu terrenu utilizendu u vantaghju di a ferrovia per cunnette l'Anatolia. à i porti è u mondu à i costi accessibili.

Mentre Arkas Rail ordina cinque locomotive Euro Dual, diesel è elettriche da StadlerRail Valencia SAU cun un investimentu di 38,5 milioni d'euros, pensa à cumprà quasi 100 vagoni. Cusì, a cumpagnia hà u scopu di offre à i so clienti un serviziu di trasportu più veloce è più sicuru cù vantaghji di costu più bassu.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u CEO di Arkas Logistics, Onur Göçmez, hà dettu: "Era assai impurtante per cumprà una locomotiva per esse capace di realizà servizii pianificati nantu à a ferrovia. Cù a Liberalization of Railway Transport Law in Turchia, u settore privatu hè stata data l'uppurtunità di invistisce in locomotive. Cum'è una sucietà chì hà investitu in l'equipaggiu ferroviariu è in a terminal di terra per parechji anni, avemu pensatu à furnisce serviziu à u settore tutale cù cinque locomotive, trè di e quali seranu consegnate in u 2025, sottu u tettu di Arkas Rail, rompendu novu. terra in u settore. In più di questu, avemu travagliatu annantu à l'acquistu di 700 vagoni più in più di i nostri vagoni autopropulsati 100. Cusì, Arkas Rail hè attualmente rializatu u trasportu ferroviariu da e principali cità industriali di Turchia cum'è Kayseri, Konya, Ankara, Gaziantep, Eskişehir à i più grandi porti di Turchia. Traspurtarà containeri d'importazione-esportazione cù voli programati. Per d 'altra banda, servirà cù servizii di treni di bloccu reciproci in u trasportu di containeru ferroviariu, chì cuntinueghja à aumentà trà Turchia è Europa, in particulare cù paesi cum'è Germania è Pulonia. Stu investimentu, chì avemu da offre cum'è un novu serviziu à l'industria logistica turca, hè una attività focalizata in a logistica portu, vale à dì, u trafficu di cuntainer, è sustene u portu ferroviariu in Kartepe in u Nordu è i porti terrestri in Mersin Yenice in u Nordu. Sudu.

Locomotive ambientali

Arkastan Locomotive Investment di milioni d'euros

A caratteristica più impurtante di locomotive hè chì sò amichevuli di l'ambiente. Grazie à u fattu chì e locomotive elettriche chì emettenu zero emissioni di carbonu anu ancu un mutore diesel, in casu di malfunzionamentu in e linee ferroviarie o linee elettriche senza elettricità, puderanu cuntinuà u so trasportu senza interruzzione cambiendu da u mutore elettricu. à u mutore diesel.

I servizii pianificati per l'Europa è a Strada di a Seta ferroviaria

Railport, u terminal di terra stabilitu in Kartepe da Arkas in partenariatu cù duisport, l'operatore di u più grande terminal di logistica intermodale d'Europa, è chì hè statu dimustratu cum'è unu di i migliori esempi di applicazioni logistiche cumplete, l'impurtanza di quale hè aumentata in l'ultimi anni, hè previstu di principià à operare in 2024. Mentre chì ci sarà un terminal di trasferimentu induve a carica nantu à i treni chì venenu è vanu in Europa pò esse scaricata è trattata di novu, Arkas farà trasporti europei da quì à Kapıkule cù e so locomotive.

Per d 'altra banda, Arkas Logistics, chì hà iniziatu u primu trasportu ferroviariu nantu à a linea ferroviaria BTK (Baku-Tbilisi-Kars) in 2017, trasporta carichi in Europa in transitu cù a cunnessione Marmaray nantu à a Strada di Seta di Ferru Cina-Turchia cù a so cumpagnia. Arkas Rail, chì hà fundatu l'annu passatu. Mentre questi corridori di trasportu di novu aperti offrenu l'uppurtunità di trasportà e carichi d'esportazione di Turchia in altri paesi novi per ferrovia, per via di a situazione geografica di Turchia, i carichi di transitu trà l'Europa è l'Asia ponu esse trasportati attraversu Turchia, aumentendu a dumanda di trasportu ferroviariu in Turchia, cusì novu. locomotive è vagoni di generazione, chì permette di accelerà l'investimenti.