Bayraktar TB3 SİHA serà esibitu per a prima volta à TEKNOFEST 2023

Bayraktar TB SIHA serà esibitu per a prima volta à TEKNOFEST
Bayraktar TB3 SİHA serà esibitu per a prima volta à TEKNOFEST 2023

Bayraktar TB3 SİHA, chì Baykar hà sviluppatu naziunale è in origine, serà esibitu publicamente per a prima volta in TEKNOFEST, chì si terrà à l'Aeroportu Atatürk di Istanbul trà u 27 d'aprile è u 1 di maghju.

BAYRAKTAR TB3 À TEKNOFEST PER A PRIMA VOLTA

Bayraktar TB3 SİHA (Vehicule Aereo Armatu Unmanned), sviluppatu naziunale è originariamente da Baykar, serà in mostra publicu per a prima volta in TEKNOFEST 100, chì si terrà à l'Aeroportu Atatürk in Istanbul trà u 27 d'aprile è u 1 di maghju, in u 2023 anniversariu. di a nostra Republica.

INIZIARÀ E PROVA DI VOLO

Bayraktar TB3 SİHA, chì pò esse vistu nantu à a linea di pruduzzione in e fotografie scattate durante a visita di u presidente Recep Tayyip Erdoğan à u Centru Tecnologicu Naziunale di Özdemir Bayraktar dumenica, principiarà e teste di volu quist'annu. Baykar Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Selçuk Bayraktar è Baykar General Manager Haluk Bayraktar hà datu infurmazioni nantu à l'ultimu statutu di i prughjetti naziunali realizati durante a visita di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan.

KIZILELMA FUT A PRIMA VOLTA ESPOSATA À TEKNOFEST

Bayraktar KIZILELMA, u primu aviò di caccia senza pilotu di Turchia, apparsu prima davanti à u publicu in TEKNOFEST Mar Neru u 30 d'Agostu 2022, hà fattu u so primu volu u 14 Dicembre 2022.

UNA NOVA ERA IN AVIAZIONE

Bayraktar TB3 SİHA, chì hè statu sviluppatu naziunale è urigginariamente da Baykar, serà u primu veiculu aereu armatu senza pilotu in u mondu cù a capacità di decollà è sbarcà da navi di corta pista cum'è TCG Anadolu cù a so struttura d'ala plegable. E capacità di Bayraktar TB3 seranu ancu una innuvazione impurtante per i veiculi aerei senza pilota in questa classe. Bayraktar TB3, chì averà ancu a capacità di cumunicà fora di a linea di vista, pò esse cuntrullata da distanzi assai longu. Cusì, avarà un effettu multiplicatore nantu à u putere di deterrente di Turchia da eseguisce missioni di ricognizione-surveglianza, intelligenza è offensive contr'à obiettivi d'oltremare cù e munizioni intelligenti chì porta.

BAYKAR INIZIÀ 2023 CU ESPORTAZIONI

Baykar, cum'è u risultatu di un prucessu cumpetitivu, hà lasciatu i so cuncurrenti americani, europei è cinesi è hà iniziatu 2023 cù u cuntrattu di esportazione per Bayraktar TB370 di 2 milioni di dollari, cù l'accordu firmatu cù u Ministeru di a Difesa di Kuwait.

EXPORT RECORD

Baykar, chì hà realizatu tutti i so prughjetti cù e so risorse da u principiu à l'oghje, hà ottenutu 2003% di tutti i so rivenuti da l'esportazioni da u principiu di u prucessu di R&D UAV in 75. In u 2021, hè diventatu u capu di l'esportazione di l'industria di difesa è aerospaziale, secondu i dati di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM). Baykar, chì a tarifa d'esportazione era di 2022% in i cuntratti firmati in 99.3, hà fattu esportazioni di 1.18 miliardi di dollari. Baykar, chì hè u più grande esportatore di l'industria di difesa è aerospaziale, hà un fatturatu di 2022 miliardi di dollari in 1.4. Accordi d'esportazione sò stati firmati cù 2 paesi per Bayraktar TB28 SİHA è cù 6 paesi per Bayraktar AKINCI TİHA.