Cengiz Eroldu hè statu rielettu cum'è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'OSD

Cengiz Erol hè statu rielettu cum'è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione OSD
Cengiz Eroldu hè statu rielettu cum'è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'OSD

Automotive Industry Association (OSD), chì hè l'urganizazione più arradicata di u settore cù i so 13 più grandi membri chì formanu l'industria automobilistica turca, hà tenutu a so 48th Assemblea Generale Ordinaria. Cengiz Eroldu, chì hà pigliatu a Presidenza di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associu in l'Assemblea Generale l'annu passatu, hè statu rielettu cum'è Presidente.

Automotive Industry Association (OSD), chì hè l'urganizazione più arradicata di u settore cù i so 13 più grandi membri chì formanu l'industria automobilistica turca, hà tenutu a so 48th Assemblea Generale Ordinaria. In l'Assemblea Generale, hà assistitu u Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır, è ancu i rapprisentanti publichi è i stakeholder di u settore; Missaghji impurtanti riguardanti l'effetti di u disastru di u terrimotu, i travaglii di l'industria di l'automobile in questu prucessu è l'impurtanza di a cuntribuzione di l'industria di l'automobile à l'ecunumia in questu periodu sò stati spartuti. Mentre Cengiz Eroldu hè statu rielettu cum'è presidente in u novu mandatu di OSD, u vicepresidentu Süer Sülün, i vicepresidenti Münür Yavuz, Erdoğan Şahin, Aykut Özüner è u contabile Yusuf Tuğrul Arıkan, cum'è in u mandatu precedente.

"Continuemu u nostru sustegnu à a zona di u terrimotu"

In u so discorsu à l'Assemblea Generale, Cengiz Eroldu hà dichjaratu ch'elli sò tristi per sperimentà unu di i più grandi disastri naturali in a storia di u nostru paese è hà dettu: "Com'è in u passatu, l'industria di l'automobile cuntinueghja à travaglià cù tutte e so forze per guarì e ferite. di stu disastru. Cum'è l'industria di l'automobile, avemu amparatu a nostra lezzione da u terrimotu di Gölcük di u 1999. Hè per quessa chì noi, cum'è l'industria di l'automobile, avemu reagitu rapidamente. Dapoi u 6 di ferraghju, i nostri membri cuntinueghjanu i so diversi supporti per i bisogni di refuggiu di e vittime di u terrimotu, sia attraversu u serviziu di u so staffu espertu in a regione. I membri di l'OSD anu donatu più di veiculi 30 à l'AFAD durante stu prucessu è anu attribuitu più di veiculi 60 per l'usu. Quasi 129 esperti, 200 d'elli squadre di ricerca è salvata, furnianu supportu umanu. Hè furnitu materiale cù più di 72 veiculi, 100 di i quali eranu camioni. Sfurtunatamente, avemu persu i nostri membri è l'impiegati di a rete di serviziu è e so famiglie in a regione di u terrimotu. Avemu strutture chì sò state distrutte, assai è moderate dannu. Cuntinuemu u nostru sustegnu per guarì e ferite di e nostre urganisazioni è di tutti i nostri citadini. U modu più impurtante per superà questi disastri è i prublemi chì avemu avutu hè chì u paese cuntinueghja a produzzione è l'esportazione. U paese deve cuntinuà à creà valore. In fatti, questu hà purtatu rispunsabilità ancu più impurtanti à a nostra industria di l'automobile quist'annu ".

"Posede una grande è impurtante industria di l'automobile hè veramente u nostru orgogliu"

Cengiz Eroldu, chì hà ancu evaluatu l'annu 2022 in quantu à u settore di l'automobile turcu, hà dettu: "L'annu passatu cum'è industria, avemu pruduttu 1 milione 350 mila veiculi in Turchia. Questu significa un aumentu di 6 per centu cumparatu cù l'annu precedente. Cum'è industria, avemu investitu più di 10 miliardi di dollari in l'ultimi 10 anni. In novu, avemu ottenutu una crescita di 1 per centu in l'esportazioni cù circa 4 milione di unità. E nostre esportazioni totali eranu 31,5 miliardi di dollari. Semu una industria chì hà avutu un surplus di cummerciu esteru per l'ultimi 7 anni. Avemu chjusu l'annu 2022 cù un surplus di cummerciu esteru di 9,1 miliardi. Per d 'altra banda, sicuru, l'industria di l'automobile si distingue cum'è una industria chì serve ancu à a crescita è u sviluppu di Turchia. A quota di u mercatu domesticu di i prudutti domestici pruduciuti da l'industria automobilistica turca hè di 39 per centu in l'automobile, u 59 per centu in i veiculi commerciali ligeri, u 65 per centu in i camioni, u 100 per centu in l'autobus è u 90 per centu in i trattori. Questu in realtà mostra 2 cose: Unu hè chì a parte di i veiculi domestici in i veiculi cummerciale è i trattori hè assai altu, chì hè un valore assai impurtante. Siconda, sta stampa ci mostra cumu l'industria di l'automobile sustene veramente a crescita di u paese. L'industriali domestici ponu risponde à quasi tutti i bisogni di u paese, in particulare in i veiculi commerciali pesanti è i trattori. Questa stampa emergente hè assai difficiuli di rializà. Quanti paesi in Auropa pudemu vede un tali ritrattu oghje ? Hè prubabile chì solu un tali risultatu pò accade in 2-3 paesi. In altre parolle, hè u nostru orgogliu di avè una industria automobilistica cusì grande è impurtante. Di sicuru, a nostra industria di l'automobile face a so diferenza micca solu per sustene u paese in finanza è finanza, ma ancu creendu impieghi è fendu R&D.

Rimarchendu chì l'industria di l'automobile hà aumentatu u so impiegu direttu di 2022 per centu in 9, Eroldu hà dettu: "Per d 'altra banda, i nostri membri anu 15 centri di R&D è a nostra spesa totale di R&D in 2022 era di 7 miliardi TL. Inoltre, avemu un impiegatu R&D di 5 mila 200 persone. Questi numeri cuntinueghjanu à aumentà ogni annu. In l'anni à vene, videremu un aumentu di l'impieghi R&D di l'industria di l'automobile. Per d 'altra banda, u settore di l'automobile hà riesciutu à ottene 2022 brevetti in 236. Tutti questi sò indicatori impurtanti di quantu vuluntà è entusiasmu a nostra industria di l'automobile travaglia in R&D ".

Turchia hè u 13u paese in u mondu chì produce u più veiculi !

Ricordendu chì Turchia mantene a so pusizioni cum'è u 2022u paese chì produce u più veiculi in u mondu in 13, Eroldu hà dettu: "Quandu guardemu a pusizione di l'industria automobilistica turca in l'arena glubale, vedemu chì continuemu à esse u capu in u mondu. veiculi cummirciali è trattori in l'Unione Europea. Tutti questi sò i risultati chì l'industria automobilistica turca hà ottenutu mettendu una petra nantu à l'altru durante l'ultimi 50 anni. Avemu veramente fattu un bonu principiu di 2023. Quandu guardemu; In i primi 2 mesi, a nostra pruduzzione tutale hà aumentatu da 14 per centu. Per d 'altra banda, avemu chjusu i primi 8 mesi cun un aumentu di 2 per centu in e nostre esportazioni, è sta stampa ci dà speranza per 2023. U sine qua non più impurtante di l'industria di l'automobile hè l'espansione di a produzzione industriale. A nostra industria hà digià una capacità di 2 milioni. Vulemu aumentà sta capacità ancu di più è creà ancu più valore. Avemu trè temi principali quì. "A prutezzione è u sviluppu di l'espurtazioni, l'espansione di u mercatu domesticu cunsiderà u bilanciu cummerciale è u rejuvenimentu di u parcu di l'automobile", disse.

U scopu strategicu di u settore hè di esse trà i primi 3 paesi in Europa è trà i primi 10 paesi in u mondu in a produzzione di l'automobile !

Parlendu à l'assemblea generale, u presidente di l'OSD, Cengiz Eroldu, hà dettu: "A grande trasfurmazioni di l'industria automobilistica è i sviluppi geo-pulitichi, obiettivi climatichi stretti è l'intensificazione di l'ambiente cummerciale ci sfidanu tutti. Malgradu queste difficultà, credemu chì avemu da cuntinuà u nostru successu in u periodu à vene. Di sicuru, avemu una sine qua non per l'industriali, avemu sempre à elevà a barra. In altri palori, cum'è un industriale, ùn pudemu mai accontu di un rendimentu chì hè in daretu o sottu u nostru rendimentu attuale. Questu hè in u nostru DNA cum'è industria. Hè per quessa chì noi, cum'è l'industria di l'automobile, vulemu elevà a barra malgradu tutte e difficultà. Cum'è un settore, avemu un scopu strategicu di esse trà i primi 3 paesi in Europa è i primi 10 paesi in u mondu. Questi scopi anu un impattu enormu annantu à l'ecunumia di u nostru paese è u nostru populu. In u 100 anniversariu di a nostra Republica, noi, cum'è industriali di l'automobile, continueremu à travaglià è perseguite sti scopi. Ùn faremu mai un passu in daretu da questu ", disse.

I Premii di Successu anu trovu i so patroni!

L'Assemblea Generale Ordinaria hà ancu annunziatu i pruprietarii di l'OSD Achievement Awards, chì sò tenuti da l'anni 1990 è sò diventati tradiziunali. À l'OSD Achievement Awards, i prupietarii di i quali sò stati determinati in u risultatu di a so prestazione in 2022, i trè membri cù a più alta quantità di esportazioni trà i membri OSD è u membru cù u più altu percentualità di crescita in e so esportazioni annuali in quantu à quantità eranu hà u dirittu di riceve u Premiu per l'Exportazione.

Mentre chì 2022 membri di l'OSD chì anu registratu u più brevetti in 3 anu u dirittu di riceve u "Premiu di Achievement Technology", un membru OSD hè statu premiatu in l'area di u Prughjettu di Responsabilità Soziale Corporate, chì hè statu introduttu per a prima volta in 2019 è determinatu da a valutazione di una ghjuria indipendente.

In più di i "Achievement Awards" determinati da e valutazioni di i Membri OSD in u quadru di a cunniscenza di a qualità, l'affidabilità di a consegna, a cumpetenza in u sviluppu di a tecnulugia è i criteri di competitività, cumpagnie di l'industria di i fornitori chì anu ricevutu premii in e categurie "Tecnulugia è Innovazione" è " Cuntribuzione à a sustenibilità" sò stati ancu determinati.

L'imprese chì anu u dirittu di riceve u Premiu per l'Exportazione

Trè Membri OSD cù a maiò parte di l'Esportazioni per Valore in 2022;

Ford Automotive Industry Inc. (6,3 miliardi di dollari di esportazione)

Toyota Automotive Industry Turkey Inc. (3,4 miliardi di dollari di esportazione)

Oyak Renault Automobile Factories Inc. (2,5 miliardi di dollari di esportazione)

U membru di l'OSD cù u più altu aumentu di l'esportazioni nantu à a basa di u valore in 2022;

Otokar Automotive and Defense Industry Inc. (aumentu di 40%)

L'imprese chì anu u dirittu di riceve u Premiu di Achievement Technology:

Mercedes Benz Turk A.S. (87 brevetti registrati)

Tofaş Turkish Automobile Factory Inc. (71 Brevetti Registrati)

Ford Automotive Industry Inc. (46 brevetti registrati)

L'imprese chì anu u dirittu di riceve u Premiu di Prughjettu di Responsabilità Soziale Corporate

Türk Tractor "Un segnu hè abbastanza" Prughjettu

Cumpagnia chì anu u dirittu di riceve u Premiu di l'Industria di Fornitura;

Membri OSD cù una capacità di produzzione di menu di 100 mila:

Kale Oto Radytör San. ve Tic. Inc.

Sazcılar Otomotiv San. Cummerciu Inc.

Membri OSD cù una capacità di produzzione di più di 100 mila:

TKG industria di l'automobile. ve Tic. Inc.

Tutti i membri di l'OSD:

PİMSA Automotive Inc.

Premiu Tecnulugia è Innuvazione:

Coşkunöz Metal Form San. ve Tic. Inc. "Trasformazione Digitale è Studii di Sviluppu Ingegneria"

Martur Fompak International "Miglioramentu di l'Esperienza di u Cliente cù Digital Twin è Realtà Aumentata"

Cumpagnia chì anu u dirittu di riceve u Premiu di Cuntribuzione à a Sostenibilità;

Ak-Pres Automotive Inc.

Maxion Jantaş Jant Industria è Cummerciu. Inc.