Chì duverebbe quelli chì anu u dolore à i ghjinochje mentre facenu preghiere Tarawih?

À ciò chì l'Agriyans deve prestate attenzione mentre facenu a preghiera Taraweeh?
Chì duverebbe quelli chì anu u dolore à i ghjinochje mentre facenu preghiere Tarawih?

Siverek State Hospital Ortopedia è Specialista di Traumatologia Dr. Ahmet Yiğitbay hà fattu dichjarazioni riferenu à i prublemi chì i pazienti cù disordini ortopedici anu da esse attenti mentre facenu preghiere tarawih.

U mese di Ramadan, u sultanu di 11 mesi, chì era aspittatu cù eccitazione, hà cuminciatu cù a prima preghiera tarawih ieri. Standing per un bellu pezzu, soprattuttu in e persone cù calcificazione di l'articulazione è ferita di meniscus, provoca un aumentu di u dolore esistenti. Per quessa, i pazienti cù disordini di l'articuli duveranu esse più attenti mentre facenu preghiere tarawih.

Dichjarà chì hè assai impurtante per agisce in cunscienza mentre pricà, cum'è in ogni mumentu di a vita, u Dr. Yiğitbay hà dettu: "Ci hè statu un aumentu di e malatie di u sistema musculoskeletal recentemente, cù a prolongazione di a vita umana. Per una vita senza dulore, hè assai impurtante per agisce cunsciente mentre pricà, cum'è in ogni mumentu di a vita. A preghiera tarawih, in particulare in Ramadan, hè unu di elli. L'adorazione chì dura 33 rakats inseme cù a preghiera Isha pò causà un aumentu di a gravità di u dulore in quelli chì anu artrite. In termini di salute, hè più apprupriatu per i pazienti di più di 65 anni di età cù artrite avanzata di ghjinochju / anca per pricà seduta o in una sedia, se pussibule. disse.

Esprimendu chì a Presidenza di l'Affari Religiosi hà a listessa opinione annantu à questu tema, u Dr. Yiğitbay hà dettu: "Saria più appruvatu per e persone chì anu u dulore in i ghjinochje di alzà da una pusizioni seduta ricevendu supportu da a terra cù e so mani. In i malati cù lacrime di meniscus, u chjusu di u ghjinochju pò esse vistu per una seduta prolongata. Questi pazienti anu ancu esse attenti. Inoltre, e persone cù l'hernia lumbar pò sperimentà u dulore seriu quandu si piegavanu è si alzanu. In novu, queste persone anu da esse attente mentre facenu e so preghiere, è se ùn ponu pricà in piedi, anu da pricà à pusà o pusatu nantu à una sedia. disse.