Cina Cuntinueghja à Espanderà a Rete di Zone di Liberu Cummerciu d'Altu Livellu

Cina Cuntinueghja à Espanderà a So Rete di Zone di Libertà di Altu Livellu
Cina Cuntinueghja à Espanderà a Rete di Zone di Liberu Cummerciu d'Altu Livellu

Ministeru di u Cummerciu Chine Sözcüsü Shu Jueting hà dichjaratu chì a Cina hà da cuntinuà à espansione a so reta di zoni di cummercializazioni d'altu livellu chì si apre à u mondu sanu da u sviluppu di a cooperazione libera cù i so cumpagni cummerciale, in particulare i paesi longu a strada Belt and Road.

Rimarchendu chì quist'annu marca u 10 anniversariu di l'iniziativa Belt and Road, Shu hà ricurdatu chì un accordu di cummerciu liberu hè statu firmatu trà a Cina è 10 paesi membri di l'ASEAN, è 18 paesi chì participanu à a custruzzione cumuna di Belt and Road cum'è Chile è New. Zelanda.

Rimarchendu chì l'Associu Ecunomicu Reggiunali Comprehensive hè attualmente l'accordu di liberu cummerciu chì copre a più populazione in u mondu, hà a più grande scala ecunomica è cummerciale è u più grande putenziale di sviluppu. sözcüEspristendu chì avanzanu i negoziati nantu à a versione 3.0 di l'area di cummerciu liberu Cina-ASEAN è un accordu di cummerciu liberu trà a Cina è i 25 paesi chì participanu à a custruzzione cumuna di Belt and Road, principalmente Corea di u Sud è Singapore.

Shu hà enfatizatu chì, aumentendu u livellu di apertura à l'ingressu à u mercatu, a Cina participà attivamente à i rigulamenti in i settori emergenti, cum'è l'economia digitale è a prutezzione di l'ambiente, intensificà a prumuzione di accordi di liberu cummerciu, è cuntribuisce à u mantenimentu di a stabilità di e regioni è regioni. l'industria glubale è e catene di furnimentu cumpiendu accordi di liberu cummerciu.