Convenienza per Pratiche Veterinaria in Zona di Terremotu

Convenienza à l'Uffiziu Veterinariu in a Zona di Terremotu
Convenienza per Pratiche Veterinaria in Zona di Terremotu

Certi requisiti tecnichi per e cliniche veterinarie è e cliniche dannighjate da i terremoti ùn saranu micca cercati finu à u 6 di ferraghju 2024.

U Regolamentu chì Modifica u Regolamentu nantu à a Pratica di Medicina Veterinaria è Policlinica, preparatu da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, hè statu publicatu in u Gazzetta Ufficiale.

U regulamentu copre e cundizioni minime tecniche, igieniche è sanitarie richieste da a pratica è i policlinichi aperti o da esse aperti da i veterinari, è ancu e prucedure è principii riguardanti l'apertura, u travagliu è l'ispezione di sti lochi.

Un articulu pruvisoriu hè statu aghjuntu à u regulamentu in quantu à e cliniche veterinarie è i cliniche ambulatorii in i lochi dichjarati zoni di disastru per via di terremoti.

Per quessa, certe cundizioni minime è tecniche ùn saranu micca cercate finu à u 6 di ferraghju di u 6 in cliniche veterinarie licenziate o policliniche chì sò state dannighjate in lochi dichjarati zone di disastru per via di i terrimoti accaduti u 2024 di ferraghju.

In questu cuntestu, u numeru è i criteri di dimensione di u duttore, l'esame è l'equipaggiu di e sale determinate per a pratica è i dipartimenti policlinichi ùn saranu micca richiesti.

U regulamentu hè entrata in vigore da u 6 di ferraghju.