Cosa hè a Riabilitazione di Frattura? Chì duverebbe esse cunsideratu?

Cosa hè a Riabilitazione di Frattura è ciò chì deve esse cunsideratu?
Cosa hè a riabilitazione di frattura? Chì deve esse cunsideratu?

Per a guariscenza di u tessulu di l'osse dopu a frattura, l'ossu rottu hè pigliatu à u riposu cù appiicazioni di gesso o operazione. In u risultatu di sta inattività, sò parechji prublemi, in particulare in i musculi è i articuli. L'obiettivu di a riabilitazione di frattura hè di portà i spazii affettati (cum'è i musculi, ligamenti, tessuti molli, articuli) à u livellu funziunale chì eranu prima di a frattura.

Nutendu chì a riabilitazione post-frattura hè divisa in u periodu d'immobilizazione (riposu) è u periodu di post-immobilizazione, Leyla Altıntaş, Fisioterapeuta Specialista di Therapy Sport Center Physical Therapy Center, hà fattu una dichjarazione nantu à ciò chì deve fà durante u periodu di riabilitazione dopu chì u tissutu di frattura guarisce.

Cumu avanza u prucessu durante u periodu d'immobilizazione (riposu)?

Fisioterapista esperta Leyla Altıntaş, chì hà datu infurmazioni nantu à u prucessu in u periodu di immobilizzazione (riposu), hà dettu:

"Mentre l'area fratturata hè di riposu, chì hè impurtante durante u periodu di immobilizzazione, i prugrammi di travagliu sò preparati per tutte e articuli è i musculi fora di quella zona. Quandu un musculu hè in riposu, pò atrofia (perdita di massa). Per impediscenu questu, l'esercizii simplici di forza pò esse realizatu nantu à i musculi circundanti chì ùn ponu micca periculu l'unione di l'ossu, ma travaglià i musculi. Un altru effetti secundariu di l'immobilizazione hè a diminuzione di u muvimentu di l'articuli. Questu hè appiicatu à l'articulazione à a quale l'ossu rottu hè attaccatu è à l'articuli superiori è inferiori di quella regione. Siccomu l'ossu rottu serà in l'applicazione di gesso durante u prucessu d'immobilizazione, l'esercizii di movimentu cumuni è l'esercizii di stretchimentu ponu esse appiicati senza compromette l'unione di l'ossu, per evità a limitazione di u muvimentu in una articulazione superiore è bassa, ma micca in quella articulazione. I massaggi superficiali ponu esse appiicati per aumentà a circulazione, è l'applicazioni friddi ponu esse appiicati per eliminà l'edema. disse.

Cumu avanza u prucessu dopu l'immobilizazione?

Fisioterapista esperta Leyla Altıntaş, chì hà datu infurmazioni nantu à u prucessu post-immobilizazione, hà dettu:

"In u periodu post-immobilizazione; in altri palori, a riabilitazione dopu a rimozione di gesso hè assai più impurtante. I limitazioni di l'articuli è a perdita di musculu in forza è massa sò assai più altu. I disordini di l'equilibriu è di a coordinazione ponu accade ancu per disusu, e persone creanu movimenti alternativi invece di movimenti chì ùn ponu micca fà è i mudelli di muvimentu sbagliati per l'usu sò risolti. U prucessu di riabilitazione hè impurtante per eliminà tutti questi prublemi. Quandu principia a riabilitazione, prima di tuttu, hè necessariu esse sicuru di l'unione di u tissutu rottu. Questu hè bisognu di valutazione radiologica. Questa valutazione hè soprattuttu impurtante per furnisce u pesu è per determinà a quantità di carica chì deve esse datu in fratture di l'estremità inferiore, cum'è u pede è a gamba. In novu, stu prucessu di unione determinarà a durata di u restu è l'usu di u corset in i fratture spinali. A ferita di i nervi pò accumpagnà a frattura, in questu casu, u travagliu di i nervi è i musculi deve esse evaluatu cù EMG, è i trattamenti per questu prublema si deve aghjunghje à u studiu quandu hè necessariu. disse.

Cumu avanza u prucessu in u prugramma di trattamentu?

A Fisioterapeuta Specialista Leyla Altıntaş, chì hà datu infurmazioni nantu à u prucessu di trattamentu di riabilitazione di fratture, hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

In u prugramma di trattamentu, diversi agenti di l'elettroterapii antidolori ponu esse utilizati principarmenti per u dulore di u paci, l'onda sonora (ultrasound) è l'applicazioni friddi per riduce l'inflamazioni in l'area di l'articulazione è aumentanu a circulazione, è stimulazioni elettriche per aumentà a forza musculare. Se fighjemu i prugrammi di l'eserciziu, cresce gradualmente l'esercizii di forza (isometrica, isotonica, esercizii di resistenza) per rinfurzà i musculi, i muvimenti attivu assistitu è ​​dopu attivu per aumentà a gamma di movimentu di l'articuli, è infine l'esercizii di stretching passivi ponu esse fattu. Esercizii di equilibriu è di coordinazione è di stabilizazione deve esse aghjuntu à questi esercizii. Moltu più cura deve esse pigliatu in u prugramma di riabilitazione per esse realizatu dopu à fratture spinali, è l'unione completa di a frattura deve esse aspittatu. L'esercizii di respirazione deve esse inclusu in u prugramma di l'eserciziu, soprattuttu dopu à e fratture spinali è costi. disse.